נגישות
נגישות

הלבנונית באבו גוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2
אוכל
2.0
שירות
2.0
אווירה
2.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על הלבנונית באבו גוש

Moti - תמונה
Moti 2 ביקורות
אכזבה טוטלית, רק החומוס טוב,
1.3
13/06/20

סלט ירקות גרוע ביותר, קבב לא עשוי טוב עומד בבטן, פיתות קרות בקיצור יותר רגלי לא תדרוך שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tsteiner - תמונה
tsteiner 4 ביקורות
מאכזב. לא חוזרים
1.0
29/09/18

התפריט המו9יע באתר rest אינו תפריט המסעדה והבעלים התנער ממנו. השירות רועש ולא יעיל. האוכל לא אחיד. השניצל היה יבש ושמנוני, החומוס נהדר והעוף הממולא היה בחלקו הגדל לא אכיל - המילוי מלא... בשמן ולא מתובל והעוף עצמו היה יבש. עוד לא קרה שיצאתי רעב ממסעדה מזרחית

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
17/10/2018
חלה טעות והתפריט הוסר מהאתר
א. עינבל - תמונה
א. עינבל 2 ביקורות
שיפודים קרים ופרגית חמה - איך זה מסתדר - תחשבו לבד
1.5
19/07/18

היינו שני אנשים, הזמנתי סלטים וחומוס,בקבוק קולה ודייאט ספרייט סה"כ 5 צלחות, החומוס היה בסדר, הזמנתי גם שיפודי פרגית שלאחר חצי שעה בוששו להגיע, ביקשתי מהמלצר לבדוק מה קורה, ואז לאחר 5... דקות הגיעו שני סיכים. להפתעתי הרבה השיפודים היו קרים לגמרי והפרגית הייתה חמה. מסקנה - תסיקו לבד, כמובן שלא אכלתי. ניסו להציא לי כפיצוי שיפוד נוסף, אך כבר עבר לי התאבון, ואחכ עוד קיבלתי חשבון הזוי של 143 שח. ביקשתי פרוט וייבשו אותי 10 דק, בסוף נשברתי ועזבתי. - אין לי מה להוסיף לחוויה השלילית שהייתה לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
החומוס טעים אבל המקום עצמו לא משהו
3.3
17/12/17

היינו זוג + ילדה בת 3. לקחנו חומוס גרגירים וחומוס צנובר,קנקן לימונדה וציפס. החומוס טעים אבל אכלתי כבר יותר טעימים ממנו. הצ'יפס מלא בשמן ולא כזה טעים. המקום עצמו מלא באנשים אבל יחסית לא... נקי ומאוד ישן. לא ממליץ על המקום הספציפי הזה באבו גוש. יחסית יקר לארוחת חומוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 4 ביקורות
גרוע
1.5
03/11/17

ציפס רווי בשמן ולא טעים. טועים בהזמנה וכאשר מתקנים מכניסים לחשבון את הטעות . לאחר החשבון המלצרים דורשים בצורה מביכה טיפ גבוהה יותר. חבל שנכנסנו לשם. בנוסף מאוד יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימון - תמונה
סימון מבקר מתחיל
אכזבה גדולה. לא ממליץ
2.0
01/09/17

הגענו למסעדה בשעות אחרי הצהרים כמעט ולא היו אורחים אחרים שרות לא מקצועי. רצו להמליץ לנו על אוכל סמויים לפני שראינו את התפריט. הגישו לשולחן לא מסודר בלי מפית שולחן ועם כוסות חד פעמיות.... הפיתות היו לא חמים כאשר עשינו הזמנה לקח כ20 דקות וההגשה הייתה מאוד לא שירותית. לא ניתן לנו צלחות . הצ'יפס ברמה ירודה מאוד. בקיצור הכזבה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד מבקר מתחיל
הכזבה!!!
1.3
26/08/17

עמוס רועש ולא נקי! מלצר חסר סבלנות עם זיכרון קצר . שוכח להביא את מה שהוזמן . הפיתות מגיעות קרות ממש. בקיצור לא נהנו בכלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 11 ביקורות
ממליצים מאוד!!
5.0
05/08/17

הגענו 3 אנשים רעבים. המקום היה נקי והיו לא מעט אנשים. קבלנו שירות מהיר מאוד, המנות היו ממש גדולות והאוכל היה טעים מאוד!! החשבון יצא סביר יחסית לחומוסיות אחרות שהיינו בהן בעבר. נהננו... מאוד וממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן  - תמונה
ערן מבקר מתחיל
חבל על העצירה .
1.3
23/04/17

אני והילד עצרנו שם אחרי טיול בירושלים , היו לי זיכרונות עבר טובים על המקום . אכזבה גדולה . זלזול של המלצרים , זורקים את הצלחות על השולחן . המלצר שלנו היה מרושל , בגדים מלוכלכים . לוקח... הזמנה וממשיך לטאטא , הזמנו צלחת חומוס וטחינה . קצת מוזר לקבל צלחת שטוחה ולא עמוקה . פיתות יבשות . סלט עם ירקות חתוכים בגסות ונראים לא טריים . והפלאפל טפל . המלצרים ממש נראים כאילו הם כמה ימים רצוץ עובדים בלי הפסקה . לא מתייחסים , לא בבקשה , תודה , כל בקשה .. בתגובה מבט של : עזוב אותי " ... הרבה זמן לא נתקעתי בשירות כל כך גרוע . לשם לא אחזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של eldarim.arayot
eldarim.arayot
23/06/2023
מסכים
לא מומלץ - תמונה
לא מומלץ 4 ביקורות
לא מומלצת
1.3
25/03/17

אוכל לא טעים, קר, לא מתובל, המג'דרה הגיעה קרה העדשים לא היו מבושלות, הקבבים שרופים, הפרגיות תפלות שומניות ולא טעימות. יקר מאוד בלי שום יחס, בקיצור פעם ראשונה ואחרונה - קשה להבין למה... בכניסה למסעדה משתרך תור ארוך ארוך. לא מומלץ - לא נשוב לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה