נגישות
נגישות

לימוזין ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

467 ביקורות וחוות דעת על לימוזין

Or - תמונה
Or מבקר מתחיל
ארוחה במסעדה אמורה להיות חוויה נעימה, טעימה ומרגשת - בלימוזין לא זכינו לזה !
1.3
11/10/16

חגגנו במסעדה יום הולדת משפחתית, היינו 7 אנשים. הגענו בזמן וביקשו שנמתין לשולחן שהזמנו, חיכינו בכניסה שהייתה צפופה ולא נעימה, ישבנו על ספסל שמעליו מדף שיש להיזהר ממנו בזמן שקמים. נראה... שהמסעדה לא זכתה לרענון ועיצוב שנים רבות ונראית מוזנחת וחסרת כל חן ועיצוב. גם השירותים שחלק מבני משפחתי ביקרו בהם, היו מוזנחים ומלוכלכים. הזמנו מנות פתיחה ומנות עיקריות. ראוי לציין שהבשרים כולם היו מצוינים - יודעים להכין שם בשר, אך מגישים אותו בלי טיפת תשומת לב והשקעה, סטייק על צלחת לבנה שנותן הרגשה - קח, תאכל ותלך... אחת המנות שהזמנו הייתה מגוון בשרים על מגש לוהט. הבשר הוגש לוהט וחם אך אנחנו נאלצנו להמתין ולחכות עד שיגיעו הצלחות. ידוע לכל אוהבי הבשר שאין כמו לאכול בשר ישר מהאש... ציפינו שמסעדה כזו שמצטיינת בהכנת בשר - תתן לבשר שהיא מגישה קצת יותר כבוד ! לסיום הזמנו קינוח, הקינוח הוגש לנו ללא כפיות... חיכינו מספר רגעים ואז נאלצנו לקרוא למלצרית, היא התנצלה ששכחה להביא כפיות. לסיכום - כאשר אנחנו הולכים למסעדה, בעיקר אם היא יקרה כמו לימוזין, אנחנו רוצים ליהנות מכל החוויה ולא רק מהאוכל, בלימוזין לא זכינו לזה ולכן גם לא נחזור לשם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
טעים ומאוד מוצלח
4.0
04/06/16

שנים כבר שאני שומעת המלצות על המסעדה ומכאן שבאופן טבעי הצפיות היו גבוהות. חייבת לציין שללא ספק המקום ענה על הציפיות שלי. הגענו בשבת צהריים, לא הזמנו מקום ואומנם מצאו לנו שולחן אבל... הגבילו אותנו לשעה. המלצת המלצרית לקחת מספר מנות ראשונות למבקרים בפעם הראשונה. אומנם בן זוגי כבר ביקר במסעדה ולמרות זאת בחרנו לחלוק מספר מנות ראשונות. לקחנו שלוש מנות בשר וסלט. הסלט היה גדול ועשיר ומתובל כראוי (38 ש"ח), בנוסף הזמנו מנה של פילה ברוטב פלפלת (48) שהיה עשוי בדיוק במידה הרצויה והרוטב החמיא למנה, נתח קצבים (44 ש"ח) שהגיע עם צ'ימיצ'ורי - אני מאוד אהבתי את המנה שטעמה הבשרי היה דומיננטי ביותר, בן זוטגי חשב שהמנה מעט מלוחה. וצלעות ברוטב ברביקיו (54 ש"ח) שבן זוגי ממש אהב ולעניות דעתי זו היתה המנה "החלשה" מכיוון שהרוטב האפיל על טעמו של הבשר. בסה"כ המלצת המלצרית היתה מעולה, לכל מנה היה את הייחוד שלה והורגש טעם שונה בין נתח לנתח נחזור בשמחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shani - תמונה
Shani מבקר מתחיל
לא נעימה
4.0
12/02/16

הייתי עם ההורים שלי ביום שישי בערב, המלצרית הייתה מאוד נחמדה.. באמצע הארוחה אמא שלי נחנקה..כמעט למוות מזל שהיה במסעדה רופא שישב וסעד. לא הספקנו אפילו לגעת במנות. במזל היא יצאה מיזה... בחיים! ביקשנו ישר ללכת... הספקנו לאכול ראשונה, ברגע שביקשנו ללכת, ציפינו מהצוות להציע שינקו לנו את השולחן,עזרה.. לא קיבלנו יחס.. שילמנו חשבון מלא! על אוכל שלא אכלנו, ובטח במקרה כזה לא נעים שקרה. יצאנו מישם בהרגשה מגעילה... כפרה על הכסף, העיקר שאמא בחיים... אבל עדיין ציפינו ליותר ולא קיבלנו את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 6 ביקורות
הרבה שמועות טובות אך חוויה אישית מאכזבת מאוד
3.3
28/01/16

חגגנו את האירוסים שלנו, והחלטנו להגיע לאירוע פסטיבל הטעמים. בשל המחיר היחסית נמוך החלטנו להגיע 8 אנשים לחגוג. בשולחן הזמנו : פילה ואסאדו- שהיו מעולים! סטייק אנטריקוט- שפרט ממדית העשייה... שלו, הוא היה פשוט ללא טעמים, מלא בשרירים שאף פעם לא נתקלנו באנטריקוט, הבשר היה פשוט לוקה בחסר, לא חם. צלעות טלה- שהגיעו שרופות יתר על המידה, כמעט וללא בשר לאכול . סטייק פרגית ששחה ברטבים שלו- אבל האנשים אמרו שהיה טעים. המנות הראשונות הגיעו בהבדלי זמנים של כ-15 דקות בין הסועדים, שזה אומר חלק מהשולחן אכל והחלק השני הסתכל, הכרובית והכבד עגל הורגשו כאילו בושלו וחוממו מחדש. הקינוחים הוגשו בצלוחיות של תחתיות לכוסות קפה, קטנים - הגשה לא ראויה- אבל טעימים. המנות העיקריות הוגשו עירומות והתוספות הוגשו בצד בכלי אחר. -לא נראה טוב. אנחנו הבנו שזה פסטיבל ויש הרבה אנשים- אבל זה לא אומר שאתם צריכים לרדת ברמה אחרי הכל אנשים מגיעים ללימוזין- בגלל השם והאיכות שאנשים מספרים עליה, אנחנו יצאנו בהרגשה מאוד מאוכזבת, אך אם אתם לא עומדים באיכות שלכם ובסטנדרטים הגבוהים שאנשים מהללים אתכם- אל תגרמו לאנשים להצטער על שהגיעו למקום זה ולהוציא סכומים גבוהים. לציין לטובה את המלצריות שעשו עבודה טובה. אנחנו מאוד מקווים שביום יום ללא הפסטיבל האוכל מוגש בצורה יפה יותר ואתם משקיעים באיכות. ככלל אנחנו בספק שנחזור לשם יש מקומות ששווים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
מסעדת בשרים מצויינת
4.8
23/01/16

אני אוהבת בשר והסטנדרט שלי לסטייק טוב גבוה מאוד. שנים המליצו לי על לימוזין, מסעדת בשרים ידועה ברמת ישי. מספר פעמים ניסינו להגיע אליה באופן ספונטני, אבל בכל פעם שניסינו לא היה שולחן... פנוי. הפעם החלטנו להזמין שולחן ליום שישי בערב, יחד עם זוג חברים, שבוע מראש. מרב המלצות פחדתי להתאכזב. אבל לשמחתי לא התאכזבתי. השירות מוקפד. מבחר הסטייקים גדול מאוד (סוגי בשר ומשקלים), כל המנות והתוספות הגיעו ביחד לשולחן, ולא היו פספוסים במידת הצליה. אכלנו גם קינוח טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharona - תמונה
sharona 6 ביקורות
שנות ה-80 עוד כאן
1.8
26/12/15

הגענו בעקבות ההמלצות החמות באתר ומסתבר שלא כצעקתה. המסעדה יושבת על אם הדרך בתוך אזור תעשיה חסר חן. הזמנו 5 מנות שחלקן היו סבירות, חלקן הזכירו לנו את המטבח של שנות ה-80 בתל אביב, ולא... לטובה, ומנה אחת הגיעה אחרי שעה וחצי אחרי תזכורות חוזרות ונשנות. האם הצפיה הייתה שווה? ממש לא! קרפצ'יו בשר עם תועפות פרמזן זול וחסר טעם ועל הכל רוטב מתקתק וחולי שקלקל את מעט הבשר שגילינו אחרי שהצלחנו לפנות את הררי הגבינה. לטובת המקום יאמר שלא גבו את תמורתו. אתה מצפה ממסעדה שגובה מחירים גבוהים כמו במסעדות יוקרה בתל אביב ושתפארתה על בשר לקבל מנות מעולות ולצערנו הכל היה סתמי ומאכזב. המנה שהיחידה שהייתה טעימה היתה כבד עוף עם פירה אבל בשביל זה לא באנו למסעדת בשרים... השירות חובבני ולא קשוב והמחירים גבוהים מאוד ללא הצדקה. לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
טוב
4.8
15/12/15

פעם שעברה שהייתי שם היה מעולה!! בעיקר הפילה סלמון מוגש על פירה מצויין!!!!!!! גם היה סטייק שמביאים לך אבן אש הבן שלע התלהב מזה ממש נחמד מאוד מלצרים מצויינים ואוירה כיפית נהנתי להשאיר... טיפ!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
zina - תמונה
zina מבקר מתחיל
ארוחת ערב משפחתית
2.5
15/11/15

אתמול בערב היינו במסעדה עם המשפחה וחגגנו יום הולדת שלי. קצת התאכזבנו מהמנות והשירות, כי אכלנו במסעדה הזאת המון פעמים ולרוב היינו מרוצים. רק ששמנו לב שמשום מה, מנת אנטריקוט של 450 גר'... הייתה זהה למנת אנטריקוט של 350 גר' וזה מוזר כי המחיר בכלל לא זהה ! עם אחת המנות הזמנו כתוספת שעועית ירוקה והחזרנו אותה, כי הייתה מלוחה מאוד. הבטיחו באדיבות להביא שעועית חדשה, אך משום מה המנה כבר לא הגיעה לשולחן. חבל ! בסה"כ הבשרים טעימים ועשויים היטב במסעדה שמתמחה בהם. בפעם קודמת שהיינו במסעדה פתחו את הסטייקים לשניים, כדי כביכול לצלות אותם יותר טוב, אז הפעם היינו לימודי ניסיון והדגשנו שלא יחצו לנו את הסטייקים. קשה מאוד לשמור על השם הטוב של המסעדה וחבל לאבד אותו בגלל דברים קטנים ומרגיזים ! בתקווה שיקחו לתשומת ליבם לעתיד וידאגו לאיכות המנות והשירות של פעם שהיה בזמנו מצויין !

עוד פרטים
הוספת תגובה
lorit - תמונה
lorit מבקר מתחיל
"לימוזין" - ירדה תהילתה- פשוט אכזבה!
1.5
02/11/15

בשבת 31.10.15 הגענו למסעדת "לימוזין" שני זוגות , ראוי לציין שאין זו הפעם הראשונה בה אנו סועדים במסעדה זו. לפני מספר חודשיים ביקרנו, האוכל לא היה "משהו" אך בכל זאת שבנו כי חשבנו שאירוע... זה היינו חד פעמי ונתנו קרדיט למקום על סמך זכרונות העבר. בביקורנו אמש, לאחר הזמנת המנות הראשונות, הופתענו לגלות כי ה"אסדו" היה כמעט כולו שומן(מוצר המצריך אך לא בכמות כפי שקבלנו, הכרובית -מנה דלה בכמותה שאינה מצדיקה מחירה, סלט עלים אשר בתפריט מפורט כי בהרכבו מכיל גבינה כחולה, להפתעתנו עם קבלת המנה קבלנו גבינה מלוחה במקום הכחולה, כשהערנו למלצרית השיבה כי שכחה לציין זאת... המתנו למנות העיקריות, כולנו הזמנו "סטייק פילה 250 גרם, המלוווה בתוספת שבחרנו. עם הגעת הסטקיים לאחר זמן המתנה רב, קיבלנו בשר קר,ביקשנו חימומו משום שלא ניתן היה לאכול מנה זו קרה, עם השבת הסטקיים, הבשר היה יבש טעמו-טפל, כמו כן התוספות הוגשו באיחור ולא בסיכרון עם המנה העיקרית, למעט תוספת השעועית הירוקה שכמובן הגיעה קרה ונאלצתי להחזירה למלצרית . עם אכילת סטייק "הפילה" הבחנתי בכמות שומן שהייתה חלק מהמנה שהוגשה לי, כשפניתי למלצרית בטענה כי בבשר פילה אין שומן, השיבה כי בפילה יש שומן, מיותר לציין שאין זו הפעם הראשונה וגם לא השנייה בה אני אוכלת סטייק פילה... השארתי חלק נכבד מהסטייק על הצלחת. להזכירכם, מחירה של מנה בת 250 גרם פילה, 155 ש"ח. לאחר איסוף צלחות המנה העיקרית, המלצרית הודיעה כי יפצו אותנו בקפה ועוגה על חשבון הבית כמחווה. דחינו הצעתה, שילמנו במיטב כספנו יצאנו מאוכזבים מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
מסעדה מעולה.
2.8
08/09/15

אני אוכל בלימוזין כמעט בכל אירוע משפחתי. ברוב המקרים השירות מעולה. ב- 7/9/2015 בערך בשעה 19:00, נתקלנו בשרות גרוע במיוחד. חוסר התייחסות, מרווח ענק (כ 30 דקות בין המנות). האוכל נשאר... מעולה. היחס היה מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה