נגישות
נגישות

לימוזין ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

467 ביקורות וחוות דעת על לימוזין

Cliff - תמונה
Cliff מבקר מתחיל
לא נחזור לשם. חבל היה טוב.......
1.8
16/11/17

מה שהוא השתנה לרעה... לא אותו אוכל... בשר רגיל ולא מעולה כמו שהיה פעם. היה הפרש בין הגשת מנה העיקרית בין הסועדים של כרבע שעה. בסוף הארוחה יצאנו מאוכזבים.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 11 ביקורות
מומלץ בחום!!!
5.0
16/11/17

גם הפעם, כמו תמיד, נהנינו - ובגדול! בשר מעולה, איכותי ועשוי בקפידה. מחירים למעלה מהוגנים. שירות נעים. כל כך לא תל אביבי ולא מתיימר. אנשים שמגדלים בשר משובח ודואגים להגיש אותו הכי טעים... שאפשר. מולצים בחום: אסאדו לאוהבי השומן - מדהים, מנה מצטיינת. שיפוד בקר מתובל ונימוח, קציצות טלה משגעות ובקיצור שווה כל רגע. ממליץ בחום. רמה גבוהה שנשמרת לאורך זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor מבקר מתחיל
אוכל טעים, שירות לא משהו
3.5
08/08/17

ביום שלישי לפני שבוע בשעות אחר הצהרים המאוחרות ישבתי עם אחי וילדינו במסעדה. הזמנו מנות ילדים וכן מנת בשרים זוגית עבורנו. מנת ילדים אחת הגיעה ראשונה, ומנת הבשרים הזוגית - אחריה. רק לאחר... שסיימנו את מנת הבשרים הזוגית (אשר חצי ממנה, לדאבוני, הפך למנה משותפת לי ולארבעת ילדיי), הגיעו מנות הילדים שהזמנו. למותר לציין שבמהלך אותו זמן קראנו למלצריות מס' פעמים, והן טענו שהמנות בדרך. הפיצוי שקיבלנו (מנת גלידת סורבה) הותיר בפי טעם מר. הבשר היה מצויין, עם זאת התיזמון של מנות הילדים (שלפי כל בר דעת היו צריכות להגיע לפני מנות המבוגרים, או לכל המאוחר - יחד עימן) הרס את כל ההנאה מהאוכל. ממסעדה שגובה מחיר יקר הייתי מצפה לשירות מקצועי יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 43 ביקורות
בשר מעולה ושירות בינוני
3.5
08/07/17

לאחרונה עברה המסעדה למשכנה החדש, המרווח עם נוף נעים. הבשר נשאר נפלא. השירות צולע. מאד. אולי כחלק מהמעבר. היה כדאי לשים מישהו בוגר שיפקח על השירות. המחירים לא זולים אבל הוגנים ביחס... לתמורה. אושר גדול לאוהבי בשר איכותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בנימין - תמונה
בנימין 8 ביקורות
מיוחדים. מרגישים את האהבה שמכניסים במטבח למנות המוגשות.
3.8
15/06/17

פלטת בשרים אחת מספקת ביותר אפילו שני סועדים. טעים גם למי שלא בא רעב. הקצבייה בהחלט מרשימה (קנינו שריר קדמי מעולה למרק בשר במחיר סביר לחלוטין) הנאה מובטחת. זו לא פעם ראשונה שלנו לחגוג... בהנאה רבה בלימוזין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amnonori - תמונה
amnonori 3 ביקורות
מסעדת בשר מעולה
5.0
22/05/17

שני חברים. הגענו בצהריים רעבים למנת בשר עשויה כהלכה ומסתמכים על הביקורת בהארץ(שגיא: כל מילה בסלע). אכלנו את מנת הפריים שהיא מבחר נאה של סוגי בשרים במחיר סביר + בירה בזלת. הבשר עשוי... בצורה האופטימלית של מומחים. אין גרם מהמנה שלא נאכל בכף. נכון שהקינוח - פאי תפוח עץ זקוק לשיפוץ, אבל באנו לאכול בשר. בנוגע לכך אין עליהם. מושלמים

עוד פרטים
הוספת תגובה
foodisgood - תמונה
foodisgood 23 ביקורות
מסעדת בשרים מהטובות בארץ
4.5
07/03/17

חגגנו יומהולדת עם המשפחה וכולנו נהנינו. הבשר טרי, איכותי, ועשוי כמו שצריך. האוכל הגיע מהר יחסית והשירות היה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi מבקר מתחיל
אוירה טובה אוכל יותר טוב
4.3
22/12/16

טעים טעים אכלתי סטייק אנטריקוט 450 עם כבד אווז מעל. ביקשתי מדיום רייר, בפעם הראשונה הגיע פחות ממדיום. ביקשתי להחליף וניסו לשכנע אותי שזה נתח בהיר. אחרי ויכוח קצר הסטייק הוחלף למידה... רצוייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 2 ביקורות
אחלה בשר..אחלה שף..
4.5
12/11/16

היינו שישה מבוגרים ושלושה ילדים. הזמנו ראשונות סלט קרפצ'יו וכרובית. הראשונות מדהימות. לעיקריות לקחנו סינטה, אסאדו וכבדים. לילדים הזמנו פטוציני ושניצל. כל המנות כולן מדהימות. והאסאדו... ללקק את האצבעות. לקינוח לקחנו פאי תפוחים. היה קצת מאכזב בגודל יחסית למחיר. גודל של מאפין.. בטעם היה נהדר. מאד נהנו ובהחלט נחזור שוב. המחיר לא זול בסביבות ה170 לאדם כולל טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 9 ביקורות
מאכזב מאוד
2.0
19/10/16

היינו בעבר במסעדה ועד היום חשבתי שזאת מסעדת הבשרים הטובה ביותר, אבל היום נוכחתי שזאת טעות. הזמנו מקום לשעה מסוימת ובגלל איחור צפוי התקשרנו להודיע ונאמר לנו שאין בעיה ושהשולחן שמור לנו.... כשהגענו, חיכינו כ10 דקות להושבה בגלל טעות של הצוות שכתב שהזמנו לחצי שעה מאוחר יותר. הזמנו מספר מנות ראשונות ומנת אנטריקוט במידת צליה מדיום. מנת הכבדים הייתה טעימה רק לאחד מאיתנו, נקניקיות העוף שמכינים במקום לא טובות, עדיף לקנות בסופר, גם הכרובית לא הייתה משהו בכלל. מנת האנטריקוט שאמורה להיות אחת ממנות הדגל פשוט כשלה. הסטייק היה בדרגת צליה medium well במקרה הטוב וכמעט Well done בחלקים אחרים. לא היה לנו זמן להזמין אחד חדש ואף אחד מאנשי הצוות לא ניגש אלינו במהלך כל הארוחה לשאול אם הכל בסדר. כל דבר שרצינו היינו צריכים לבקש ולפעמים יותר מפעם אחת כולל דברים הכי נורמליים - הביאו בקבוק מים בלי כוסות ורק כ5 דקות אחרי שביקשנו נזכרו להביא אותן. בכלל, את השתיה הביאו אחרי כל האוכל והכרובית שאמורה להיות מנה ראשונה הגיעה אחרי שחצי סטייק נאכל. בקיצור, ממש מבאס. לשלם על סטייק 130 ש"ח ואפילו לא ליהנות. המסעדה הייתה מלאה וזה נראה כאילו הצוות לא מתפקד בכלל. נשקול אם לחזור בעתיד כי נראה שיש ירידה באיכות המקום וחבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה