נגישות
נגישות

ג'ירף הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף הרצליה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/10/06

אחת המסעדות הטובות בארץ!!! האוכל פשוט מעלף כל פעם מחדש, ממליצה במיוחד על הסושי המטוגן ברוטב טריאקי מתוק ועל העוף בלימון עם האורז, פשוט מוצלח!! האורז עשוי טוב והרוטב מהמם. שירות סביר,... פשוט תלוי במלצרית, אי אפשר להכליל... ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/09/06

הסושי מעלף, אמנם הקלמרי המטוגן היה פחות טוב ועם טעם מוזר. השירות מצויין, מי שיושב על הבר יכול לראות איך הם מכינים את הקינוחים המדהימים שלהם וזה פשוט תענוג! אין להם מתחרים!!! בקיצור, כיף... אחד גדול, נהניתי מכל רגע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/08/06

חברים חברות יקרים יקרות, זאתי "ה"מסעדה הכי טובה שיש כרגע.אני ממש נהנה לאכול שם כל פעם מחדש, אני ממליץ על הגיוזה למנה ראשונה, מנה עיקרית - זאת מנה שלא רשומה בתפריט זה משהו... מקסיכני/תאילנדי פרגיות מתובלות עם טורטיות (סוף הדרך), עוד משהו למנה עיקרית - המנה החריפה (היא ממש לא חריפה). אני אישית אוכל את זה עם אורז ולא נודלס - מוצלח ביותר... וכמובן מנה אחרונה בננה עם קרם ברולה.תהנו אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/04/06

ב15/4/2006 ביקרנו במסעדה. היה מדהים, טעים, ובאמת ברמה.והכי חשוב מתוקה הייתה המלצרית אביטל חייכנית אדיבה.אם אתם רוצים באמת להנות, לכו לגירף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
14/04/06

ככה ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בילי - תמונה
בילי מבקר מתחיל
3.3
16/03/06

הייתי אתמול בפעם הרביעית והסושי ממש השתפר, גם המנה החריפה מעולה. מסעדה מצויינת עם מנות ענקיות ותמיד יש תמורה עבןר האגרה...רק מה - נורא נורא צפוף שם ויושבים אחד על השני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
19/11/05

אוכל טעים, מקום יפה. אבל: בג'ראף מעדיפים לקוחות מעשנים. מקומות ישיבה ללא מעשנים - נדיר שתמצא - וגם אלו ממוקמים במקומות הלא אטרקטיביים במסעדה. אז אם אתם מעדיפים לאכול ולשנום אויר צח -... לכו למקום אחר. חבל... אז .. יש מקמות אחרים שבהם יש אוכל זהה.. ואפילו טוב יותר. ואפשר לאכול ולא לצאת מעושן בעצמך ולא להרגיש מחנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
13/11/05

לבעל המסעדה, אתמול ישבנו לידך, שני ג'ינג'ים. רצינו לומר לך כי מאוד נהננו מן השירות החם והאוכל שגם הוא הגיע מיד. האוכל היה מאוד טעים וטרי, במיוחד האצה של הסושי שהייתה פריכה מאוד והשרימפס... במנת הנודלס שהיה מלא טעם. במיוחד אהבנו את תשומת הלב שניתנה לפרטים, אם זה היה מצידך ועם מצד המלצרים. זו אחת המסעדות הבודדות בה שמים לב לנקות את כוס היין לפני מזיגה על מנת שלא ישארו כתמי אבנית וכו'. תודה על השירות ועל האוכל והמשך כך, אותנו בהחלט תראה שוב. ניצן ואורן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
20/10/05

המסעדה שינתה את המנה האפגנית שהייתה מצויינת, עקב העדפת מכירת כמות גדולה יותר של מנות על פני איכות המנה. אני והסובבים אותי אשר היינו מבלים לפחות פעמיים בשבוע במסעדה הפסקנו להגיע גם עקב... האנחה המרגיזה של הממונים שאף אחד לא מרגיש בשינוי של המנה. זוהיא הדרך שממנה העסק מתחיל ליפול ,זה מתחיל בשינוי של מנה אחת ומתגלגל הלאה.... איך עוד לא למדו במדינה שלנו אחרי אינספור מסעדות שפשטו רגל,לא לוותר על האיכות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
27/04/05

מאכזב מאוד. באנו להנות ויצאנו מאוד מאוד מאוכזבות. אחרי סידרה של פאשלות שירותיות (שכללה ישיבה בתוך שלולית מים שנחה לה על הכסא... חוסר אונים של המלצרית - שהשתתפה בצערנו אבל לא יותר מזה,... בקשה לארוז בלי לקבל את המנה הארוזה בחזרה ונזיפה מאחראי המשמרת שלא הודענו לו על התקלות וההתיחסות המבישה והלא שירותית לפני ששילמנו), לא ניראה לי שנחזור. ניראה לי שחושבים בג'ירף שמספיק אוכל טוב ואין צורך בשירות טוב. לא נחזור וללא ספק לא נמליץ. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה