נגישות
נגישות

ג'ירף הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף הרצליה

Shachar - תמונה
Shachar 15 ביקורות
2.0
31/08/09

צהריים בג'ירף הרצליה-פיתוח: האוכל לא רע, אבל בטח לא מדהים. מחיר המנות לא משקף את איכותן או גודלן (מנה טיפוסית, ללא שתייה וללא תוספות עולה בין 48-60 שקלים). המקום קטן עם אקוסטיקה... נוראית, מה שגורם לאווירה דחוקה ולחוצה בשעות העומס. קיצורו של דבר, יש מסעדות טובות יותר באיזור שמחזיקות מעצמן פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן 4 ביקורות
3.7
06/06/09

האמת היא שבד"כ אני לא אוהב לדרג מסעדות שהן רשת.הפעם אחרוג ממנהגי.זאת אמנם לא הפעם הראשונה שאני אוכל בג'ירף ואפילו לא הפעם הראשונה שאני אוכל בג'ירף בהרצליה.אבל הפעם חווית השרות היתה כלכך... טובה, כלכך נעימה, שהנה, אני כאן לשבח את המלצרית.יופי של שירות, אדיבות ונחמדות.תודה, היה כיף לקבל שירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
05/06/09

בתור אחד שיושב במסעדה הזאת כבר שנים אני חייב לומר השירות במסעדה בתקופה האחרונה הוא מתחת לכל ביקורת! ישבנו במסעדה בשלישי בערב והתאכזבנו מאוד מהשירות. מילצרו אותנו לא פחות מ7 מלצרים שונים... ורובם ככולם לא יודעים את העבודה ( כנראה שהכמות לא בהכרח מעידה על האיכות) השירות לא אישי המלצריות לחוצות ושכחניות לא הרגשנו שיש מי שבאמת מטפל בנו והמסעדה היתה רחוקה מלהיות מפוצצת מעבר לדיבורים של הצוות בינם לבין עצמם כמעט ולא נענו לשום בקשה שלנו בזמן כל דבר היה צריך לבקש כמה פעמים כשביקשנו לנקות את השולחן אמרה המלצרית מיד אבל שכחה והלכה לקבל אנשים בדלת. נראה כי היה גם מנהל וגם מנהלת שעברו ליד השולחן שאכלנו קינוחים ראו שהוא מטונף ולא עשו דבר! מה קרה למלצרים המעולים של פעם שהיו נותנים שירות מדהים וחד פעמי? חבל כי האוכל טעים והמסעדה יפה. בתור לקוח קבוע שאוכל שם שנים אני יכול לומר בוודאות שלמעט מלצר אחד או שניים ותיקים שמחזיקים שם מעמד ואנו ניתקלים בהם מפעם לפעם שבאמת נותנים שירות מדהים המסעדה והשירות בירידה וחבל שכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.7
18/01/09

ברצוני לציין כי המקום ה-ת-ד-ר-ד-ר בצורה שלא תיאמן. לפני מספר שנים עבדתי באזור ונהגתי לאכול שם מדי פעם. תמיד זו היתה חוויה נעימה וכייפית. שירות נעים, אוכל טעים ומהיר. היינו שם לאחרונה... ביום שישי האחרון לחגיגת יום הולדת. התנסות מפוקפקת. מלצריות שכחניות, בלגן, רעש של חדר אוכל צבאי, אוכל ברמה סבירה ולא יותר מזה. אין מקום למעבר בין השולחנות כי רצו לצופף כמה שיותר את הסועדים, ממש לא מקום לחגוג אירוע או לבוא לשם החוויה הקולינארית או הבילוי. לא מומלץ בכלל אלא אם כן ממש רעבים ומחפשים במה להשביע את הרעב. לא מעבר לזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
01/12/08

על הפנים !!! לא דומה לשום ג'ירף אחרת. בהרצליה זו תת רמה, מלוכלך, שרות רע ולא מקצועי, בלגן... לא אגיע לשם יותר !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/07/08

מדהים ההבדל שיכול להיות בין סניפים שונים, למרות היותי הרצליינית וותיקה אני מקפידה לנסוע לסניף ברמת החייל עקב מספר חוויות לא נעימות עם הסניף בהרצליה לפני מספר שנים. החלטתי לתת הזדמנות... נוספת..וחבל שכך הגעתי בשבת בצהריים והדבר היחיד שאני יכולה לציין לטובה זה את המלצרים החביבים שניסו לעשות מאמץ שירותי כלשהו בין עניי החום והאדים לבין הרעש המזוויע ששרר בסניף היה חם ומהביל במסעדה ללא טיפת אוורור וחס וחלילה מיזוג והשולחנות נדחסו בזה לצד זה כדי "לדחוף" עוד כמה לקוחות. שבוע לפני כן הייתי ברמת החייל ומדהים לראות שהמנה בהרצליה קטנה בהשוואה לאחותה המוצלחת ברמת החייל ויתרה מכך..פחות טעימה וניכר כי לא הוכנה באותה תשומת לב. הזענו מחום ורק רצינו לשלם ולברוח.... לקחנו טייקאווי לבן משפחה חובב נודלס ובעל תיאבון בריא את ה"מנה המומלצת" החדשה עם האטריות מקמח מלא (הדבר היחיד שהיה מלא בארוחה הזאת) ובייקון לא אפוי...והוא לא אכל רבע מהמנה המסכנה שזרקה לפח חבל שסניף שנחשב כ"מוסד ותיק" לוקח כמובן מאליו את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו ומגיע לרמה כה ירודה.... לפלאפל מהביל שעמד בשיא החום יש טעם יותר מרענן מהמנות בג'ירף הרצליה וחבל..כל כך חבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/07/08

המקום היחיד שהיה בו מקום בשבת בצהרים, אבל זה כנראה כי סועדים אחרים הבינו שאין מה להגיע למקום ששלוש!! פעמים מגיש כוסות מלוכלכות ולא טורח להסתכל על הטינופת, שבלי בושה מביא מנה קריספית עם... יתוש שנח לו בשלווה (כיף ליתושים שם בזוהמה ) שעדיין חצופים מספיק לגבות עבור אבטחה. ומוסיקה רועשת עד שאי אפשר לשמוע את עצמך מדבר. נורא ואיום ! לשם לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
12/07/08

הזמנו ביום שישי מקום לשבת בצהריים, רק בדיעבד הבנו איך רק במסעדה הזו היה מקום.רפרפנו על הביקורות הרעות אבל לא דמיינו את הגועל שאליו נכנס.קודם כל, מרעיש בצורה מזעזעת. ככל שנכנסים יותר... סועדים, ככה מגבירים את הווליום, אתה פשוט לא יכול לשמוע את עצמך.נמשיך בזה שקיבלנו 3 פעמים כוסות מלוכלכות, ולמרות שהחלפנו פעמיים, המלצרית בכלל לא טרחה להסתכל על הגועל שהיא מגישה. זה המשיך עם יתוש שנח על הצלחת. כ"כ שחור ובולט, אבל אף אחד לא הסתכל על מה מגישים.זה הסתיים בטרנד המיותר של תשלום מפוברק לשומר!האוכל צפוי, שומני לא מזכיר בכלום את ג'ירף המיתולוגית, סניף מיותר שאליו לא נחזור בשום אופן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
09/04/08

עשינו הזמנה מהג'ירף דרך אתר האנטרנט 10bis. האוכל הגיע לאחר שעה וחצי!! לא רק זה, הדים סאם היה קר, לא פושר- קר, והמנה הקריספית היתה מלאת שמן בכמות כזאת שיכלתי לטגן עליה צ'יפס, בחיים שלי... לא ראיתי מנה כל כך שוחה בשמן, ומיותר לציין שהיא היתה רחוקה שנות אור מלהיות קריספית. אכזבה אחת גדולה, עד כה לא נתקלתי בכזה שירות גרוע. יאמר לזכותם שלפחות ביטלו לנו את החיוב לאחר שהתלוננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבל ויונתן - תמונה
ענבל ויונתן מבקר מתחיל
3.6
28/01/08

ישבנו ביום שבת בבוקר במרפסת הסגורה, המסעדה היתה מלאה עד אפס מקום . האוכל היה מעולה , השירות היה מדהים וזאת למרות האוירה הלחוצה במקום , קיבלנו שירות מקצועי ואדיב ממלצר בשם תומר, המלצות... חמות על מנות משובחות ,יחס אישי והרבה אכפתיות כאילו אנו הלקוחות היחדים במסעדה, היה לנו טעים ונעים ובטוח נחזור לשם עוד הרבה, תהנו..

עוד פרטים
הוספת תגובה