נגישות
נגישות

ג'ירף הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף הרצליה

ofri - תמונה
ofri 4 ביקורות
1.3
09/01/08

המסעדה עצמה סבבה. האוכל טוב. אבל אל תעיזו להזמין משלוחים. מבלי שאתם יודעים, מנפחים לכם את מחירי המנות, מוסיפים דמי משלוח מוגזמים ועוד מספרים לכם שאתם לא עומדים במינימום להזמנה (כי לא... סופרים את דמי המשלוח שמוסיפים). ככה שלא תצאו מזה בזול - איך שלא יהיה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
06/01/08

אני, בעלי וילדיי היינו ביום שבת בסניף בהרצליה פיתוח. הסניף והמנות מוכרים לנו היטב, אבל הפעם ממש הופתענו. לרעה. האוכל היה גרוע וגם השירות היה גרוע. לא ברור לי מה עבר עליהם אבל הם התדרדרו... מאוד. ביקשנו שתי מנות ראשונות של גיוזה - המנה הראשונה הגיעה לקראת סוף הארוחה, בעוד המנה השנייה עדיין לא הגיעה עד לסוף הארוחה וביטלנו אותה. המנה הקיסרית היתה חריפה (ומעולם לא היתה חריפה קודם לכן) ולא יכולנו לאכול אותה. מרק פירות ים שהזמנו היה מלוח מדיי ולא יכולנו לאכול אותו. סלט אספרגוס צרוב הגיע ללא האספרגוס, וכשהתלוננו בפני המלצר הוא ניסה לשכנע אותנו שהשעועית הירוקה שבסלט זה אספרגוס (?!). אח"כ החזיר את הסלט למטבח אבל לא הציע אף תחליף. לסיכום, יצאנו רעבים (עם שני ילדים קטנים!) ולשם יותר לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/11/07

אני ובן זוגי ישבנו שם בסופ"ש האחרון , ליתר דיוק ב- 24.11.07 הזמנו את האותה המנה - שהיא המנה הכי טובה שלהם - הקריספית. כשהגיעה המנה קיבלנו אחת גדולה ואחת קטנה וכשביקשתי תוספת החזירו לי... את המנה עם אקסטרה נודלס ללא בשר,בנתיים בן זוגי כבר כמעט סיים (לא רציתי שיחכה לי ואכלתי איתו את שלו) וכשקיבלתי בחזרה את המנה עם בשר - כבר היה מאוחר מדיי , היינו שבעים,כבר היה מאוחר ממש התאכזבנו , כל פעם שאנחנו באים קורה משהו למה? הפעם החלטנו , אם נרצה ג'ירף (ובטוח נרצה) נצטרך להרחיק עד לרמת החייל - כי להרצליה - לעולם לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
16/11/07

אני אוכל שם המון, וזה הסניך האהוב עליי (בעיקר בגלל האווירה). האוכל אחלה, מנות מעניינות וטעימות משהו מוזר, נראה לי שהחליפו את המקלות, וחבל המקלות האלה פוגמים בהנאה מהאכילה אל תהרסו... בשביל לחסוך כמה שקלים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
13/09/07

תאמנו את בואנו ביום חמישי 9\13 שעה 14.45 התקשרנו להודיע שנאחר וקבענו ל15.00 המתנו בסבלנות עד שהילדים איבדו סבלנות ב15.30 סוף סוף התפנה מקום ואז אבדנו גם את התיאבון לצערינו עזבנו את... המקום לאחר חצי שעה של המתנה ואכלנו במקום אחר לא יתכן שמקום שמכבד את עצמו לא יעמוד בזמנים שנקבעו מראש ויגדרום לעוגמת נפש לשתי משפחות מאד מרגיז ומאכזב פרבי תמיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/07/07

למרות שחיכינו כרבע שעה וזאת מכיוון שהמקום היה מפוצץ, הכל פוצה!האוכל, מעלף, השירות אדיב ביותר, ומהיר, המקום מהמם. מומלץ בחום רב !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
19/04/07

למרות שכבר מספר פעמים אכלתי בסניפים שונים של הג'ירף, כאן ממש התאכזבתי. האוכל היה תפל, סלט שהיה אמור להיות חם ומעורר תאבון - היה קר ומר. הסושי - מתחת לממוצע והלאה. ההגשה והשירות לא הכי... מקצועי ומינימלי בהחלט. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
05/04/07

האוכל מאוד נחמד.השירות זה סיוט.חסרי סבלנות, כשיש קצת לחץ הם מאבדים את הצפון.לא אוכלת שם רק בגלל השירות הגרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/12/06

מסעדה טובה מאוד. האוכל סוף הדרך.אני אוכלת כל פעם ספגטי ברוטב שמנת עם חזה עוף וזה פשוט, אין מילים, עולמי בקיצור...מומלץ מאוד לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
a - תמונה
a 15 ביקורות
4.7
04/12/06

הייתי אתמול במסעדה עם אימא שלי וללא ספק זה היה השירות הכי טוב שקיבלנו אי פעם במסעדה. כשאחת המנות שלנו התעכבה מעט, המלצר מיד הופיע עם מנה חלופית ואמר שבגלל שהמנה מתעכבת הם מביאים לנו את... המנה הזו על חשבון הבית, בלי שנצטרך אפילו לבקש!!כל פעם שאני שם אני אוכלת את המנה המלאזית, היא מדהימה לאוהבי הפסטו.המלצרים אדיבים וחייכנים, במיוחד המלצר אור שמילצר אותנו.מאוד מאוד מאוד נהנינו.מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה