נגישות
נגישות

ג'ירף הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף הרצליה

amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
אוכל סביר
2.5
03/04/14

אולי מהמלצות שקיבלתי, הציפיות היו גבוהות מדי, אבל סה"כ זה אוכל סביר לא מעבר לכך. המנות יחסית קטנות ולא מצדיקות את המחיר. כמו כן השליח התעצל לעלות עד למשרד שלנו והיינו צריכים לרדת למטה... לאסוף את המנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel מבקר מתחיל
מקום נחמד, בתנאי שתביאו אוכל מהבית
2.0
25/01/14

היינו היום (שבת בצהריים) קבוצה של שישה . כל זוג הזמין מנה ראשונה משותפת ומנה עיקרית לכל אחד. החברים שלנו קיבלו את המנות הראשונות ואנחנו קיבלנו התנצלות של המלצרית . אחרי רבע שעה נוספת... המלצרית חזרה כדי לעדכן אותנו שהיא עושה מאמצים במטבח כדי שיוציאו את המנה שלנו, ובגלל האיחור לא יחייבו אותנו.כעבור עשר דקות נוספות המלצרית חזרה עם מנהלת משמרת כדי לפנות את הצלחות של החברים שלנו שבינתיים כבר סיימו את המנות שלהם, ובאותה הזדמנות התנצלה שוב שלא מסתדר להם להביא לנו את המנה שלנו על חשבון הבית, אבל המנה כבר-כבר-כבר יוצאת. היה לנו לא נעים בפני החברים שלנו, אבל הבנו שאם לא נקום ונצא, נמשיך להינות מארוחה וירטואלית, שהיא כנראה תחום התמחות מיוחד של מסעדת ג'ירף - לפחות זאת של הרצליה פיתוח. אנחנו אוכלים הרבה במסעדות מכל מיני סוגים, ולא תמיד השירות טוב, אבל זאת פעם ראשונה בחיים שמביאים אותנו למצב של לקום ולצאת בלי לקבל את מה שהזמנו. מצטערת שלא יכולה להמליץ על איכות האוכל, מסעדת ג'ירף עשתה את כל המאמצים כדי למנוע ממני ומבעלי את החוויה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל 3 ביקורות
רק משלוח
2.8
09/01/14

נמצאים בחיוג המהיר אצלי במשלוחים, למרות המשלוח האיטי ברמות! המנה הקבועה של הפאד-תאי עוף היא המנה הכי טובה שם לדעתי! אכלתי בכל מסעדה אפשרית ואפשר לומר שהפאדתאי שלהם הוא המנצח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמרית  - תמונה
שמרית 4 ביקורות
אוכל טעים ומנות מיוחדות
3.5
08/10/13

אנחנו מאוד אוהבים את המטבח האסייתי ובג'ירף יודעים להכין היטב את האוכל. השירות לא רע הבעיה שממש רועש לשבת במסעדה לכן אני מעדיפה להזמין משלוח או לקחת T.A מבחינת האוכל - מעולם לא איכזבו... וכל פעם נהנים מחדש. ממליצה על T.A ופחות על ישיבה במסעדה עצמה. (בסניף הרצליה, לא יודעת איך בסניפים אחרים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבי - תמונה
גבי מבקר מתחיל
WOW
5.0
28/09/13

ישבתי על הבר עם המשפחה (לא הזמנו שולחן מראש) - אירוח מדהים, אוכל טוב, קינוחים סוף הדרך והשירות שקיבלתי הייתה חוויה בפני עצמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 14 ביקורות
אוכל בינוני אווירה ושירות גרועים
1.5
30/08/13

אכלנו שם שישי אחרון בצהריים. האוכל היה סביר. מהתפריט הוצאו כמ מנות ונשארנו עם המוקפצים הרגילים. לא מאוד טעימים, לא ממש רעים. המקום צפוף ורועש ברמות מטורפות. אתה לא יכול לזוז עם הכסא בלי... להתנגש בסועד בשולחן אחר והרעש באולם נוראי. המלצרית מאוד השתדלה אבל פשוט לא עמדה בעומס. גם המחירים די גבוהים. אגרול בודד ב 32 ש"ח זה קצת מוגזם

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
פשוט לא טעים
1.0
27/07/13

נכנסנו לסניף הרצלייה בשעה 6 בערב מתוך כוונה לאכול ארוחת ערב מוקדמת. בשביל התחלה גירשו אותנו מהשולחן בו בחרנו בטענה שהוא מוזמן (למרות שלא היה עליו כל סימון). לאחר מכן המתנו המון זמן... לתפריטים. הזמנו בשביל התחלה מרק וויטנאמי ומאקי סלמון מתוך כוונה לאחר מכן להזמין מנות נוספות. משך ההכנה היה ארוך ביותר (מעל 20 דקות) והמרק הגיע רותח כאשר מלצרית בקושי מחזיקה את הקערית. הערנו לה שכדאי היה להגיש על צלחת נוספת והיא התייחסה אלינו בזלזלול, כעילו מה אנחנו רוצים ממנה? הסושי הגיע אחרי פרק זמן נוסף. נראה מרושל. היה לא טעים. אבוקדו בשל יתר על המידה, האורז עשוי ברישול והאצה - לחה ודביקה. כאשר אמרתי למלצר שהאצה לא בסדר, הוא אמר שכן, באמת מתלוננים על כך. ברור שלא הזמנו מנות נוספות. לקערת מרק קטנה ורול סושי שלא גמרתי שילמנו כמעט 70 שח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 7 ביקורות
ארוחת צהריים טעימה ומשתלמת
3.5
01/05/13

אכלתי את הקיסרית החדשה. היה מעולה כרגיל. המנה הייתה ענקית כרגיל ואפשר לקחת חצי בדוגי-בג לארוחת ערב. המחיר בחשבונית כולל גם את השירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
שירות ראוי לציון
5.0
01/04/13

בשבת 16.3.13 נפגשנו עם 5 חברות לחגוג יום הולדת בג'ירף בהרצליה. החיסרון היחיד של המקום הוא הרעש הרב השורר בו, המקשה על הפטפוטים שלנו. ועכשיו לשבחים: העבירו אותנו לשולחן צדדי ופרטי יותר... מייד כשביקשנו, הוציאו לנו קנקן שתייה על חשבון הבית רק בגלל שבקנקן הראשון הוסיפו קרח בניגוד לבקשתנו, השירות היה מהיר ואדיב, הסושי טרי וטעים מאוד ואחרון חביב, לא גרמו לנו להרגיש ש"מספיק כבר לשבת ןלפטפט, תפנו מקום לאנשים אחרים" (דבר הקורה לנו לעיתים, לצערי, במפגשים מהסוג הנ"ל). מניסיוני האישי, השירות בג'ירף סניף ראשל"ץ מצויין גם כן, וגם הסושי שם טעים וטרי מאוד. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורין - תמונה
מורין 39 ביקורות
ג'ירף הרצליה
3.8
28/02/13

מאוד אוהבים את המסעדה הזו. למרות שיש הרבה מנות שאינן כשרות- מתאימים את המנות כאשר מבקשים מהם. המנות מגיעות בזמן והשירות בדר"כ טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה