נגישות
נגישות

ג'ירף הרצליה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף הרצליה

Jana - תמונה
Jana 44 ביקורות
בטוח נבוא שוב
3.8
13/07/17

אף פעם לא מאכזב.למרות שישבתי על הבר הפעם השירות היה סבבה. הלכתי כרגיל על סלט תאילנדי מרענן וצ'זה... מנות מקסימות ולא משמינות

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 15 ביקורות
השילוב המושלם
4.5
23/01/17

ג'ירף היא שילוב מושלם של כל מה שמחפשים בחווית יציאה למסעדה מקום שלא מפסיק להיות טרנדי גם אחרי עשרים שנה טעם - אני יכול להגיד בוודאות ש75% מהמנות לטעמי . שירות מצויין אך לא... רשמי שניתן ע"י חברה צעירים אך אסרטיביים ואינטליגנטיים וניכר עליהם שהם over qualified ואני אומר זאת בפרספקטיבה ארוכת שנים נחזור לאוכל . קינוחים יוצאים מן הכלל ולבסוף המחיר שנשאר אחרי כל התענוג הזה ברף התחתון של מסעדות שתרצה שוב ושוב ושוב ושוב לחזור אליהן ואכן חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
מומלץ
4.5
20/12/16

אכלנו ארוחה עסקית עם חברות מעבודה, כל המנות היו מאוד טעימות ויחסית גדולות , חברה קיבלה למנה ראשונה מרק והוא היה חריף , מיד החליפו לה למנה אחרת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים אך קצת מלוח, מתאים גם להרבה אנשים
4.3
11/12/16

היינו במסעדה עם בן זוגי ומשפחתו ביום שבת בצהריים. מבחינת השירות היה מצוין, למרות שהיינו 10 אנשים, לקחו מאיתנו הזמנות בלי בעיה והגישו לכולם יחד. המלצרית רק שכחה לקחת ממני ספציפית שתייה... אבל גם ככה יותר בריא לשתות מים :) האוכל היה טעים, אטריות פאד תאו (לא החדש) אטריות עם בוטנים, מנה טעימה ומפוצצת (משביעה), קצת מלוח לטעמי אבל לא רע בכלל. אווירה נעימה, שוב, למרות שהיה שולחן גדול היה מקום, מה שכן לא היה מואר והרגיש שקצת חשוך, מה שיותר מתאים לאווירה רומנטית בערב מאשר לארוחת צהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofir - תמונה
Ofir 65 ביקורות
מסעדה מעולה עם שירות מצויין
4.8
16/08/15

בתאריך 14/08/2015 יום שישי היינו 4 סועדים ארוחה משפחתית המלצרית שלנו היתה יעל שהיא מלצרית מדהימה יחד שירות ועוד ברמה שאין מילים לתאר. האוכל מוקפד ומעולה הקינוחים מצויינים בקיצור מסעדה... מעולה והרוב בזכות המלצרית יעל

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנה - תמונה
אילנה 3 ביקורות
יום שישי בערב בגירף
4.0
02/08/15

היינו שולחן של 7 איש ביום שישי ב6 בערב, ישבנו בחוץ, היו עבודות שיפוץ בחוץ והיה רעש מאוד חזק שנפסק לאחר כחצי שעה, המלצר והאחראי דאגו להתנצל על הרעש, הגיעו לעיתים תכופות ולוודא כי המנות... טעימות, מנה אחת גם דאגו להחליף, ובגלל הרעש דאגו לפנק אותנו בקינוחים על חשבון הבית- שהיו מעולים!! בלי קשר לא פעם ראשונה שלנו בגירף המנות טעימות והשירות מעולה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mayan - תמונה
Mayan מבקר מתחיל
מסעדה שתמיד כיף לחזור אליה
4.5
23/02/15

אוכל מצויין, מנות גדולות, שירות אדיב ומחייך, מחירים הוגנים, שירות מהיר פרט להמתנה בכניסה למסעדה לעיתים יש צורך בהמתנה ארוכה אך לבסוף משתלמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
זריז וטעים
4.3
21/12/14

היום אכלנו צהרים בג'ירף. כאשר נכנסנו אמרה המלצרית כי יקח למנות 25 דקות להגיע אך מכיוון שאמרנו לה שאנחנו ממהרים לא עברו חמש דקות והמנות היו על השולחן. המלצרית היתה מקצועית וחייכנית... והאוכל טעים כמו תמיד. אין ספק שלג'ירף תמיד כייף לחזור ולא מתאכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
הבננות המקורמלות
4.0
21/12/14

בננות מקורמלות זה הדבר! בגלל המלצה של חברה הזמנו ת המנה שלבד לא הייתי מזמינה בחיים. המנה פשוט הצלחה מסחררת! טעימה במיוחד ומיוחדת. אחלה מלצרים. קצת יקר. מקום מקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל 5 ביקורות
אכזבה
1.0
22/09/14

חגגנו יום הולדת במסעדה שבני בחר.ביררנו אם מקבלים כרטיס הנחות מסוים וענו שכן.ברגע האמת סירבו לקבלו והתנצלו.המרק התאילנדי היה דל בפירות ים ומנת חזה העוף לא טעימה.הנודלס והקינוחים טעימים... מאוד אם כי יקרים.כתבתי תגובה באתר של גירף אך לא פרסמו אותה ולא חזרו אלי.הפסידו אותנו ואת חברינו.חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה