נגישות
נגישות

אונמי - ONAMI ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

117 ביקורות וחוות דעת על אונמי

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
28/09/07

כבר הרבה זמן רצינו ללכת לאונמי אך כשסוף סוף זה הגיע יצאנו מאוכזבים. אז כן, מנת הבית שלהם (אגאדאשי דופו) מצויינת והקונוסים באמת מעולים אך שאר המנות הראשונות והעיקריות היו צפויות על גבול... המאכזבות. הקינוחים לעומת זאת היו פשוט מצויינים - הרול סורבה והקונוס מסקרפונה היו תאווה לחך. ובכל זאת, אנו לא בטוחים שנחזור שוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/09/07

ישבנו בעיסקית צהריים על הבר בשבוע שעבר. בעל הבית (או לפחות הבנתי שזה הוא) הוא סוג של "אנטיפט" ולא הסכים להמליץ לנו על כלום גם כשביקשנו , והתייחס אלינו בצורה לא נעימה כלל. בנוסף האוכל... (לא הסושי) היה ברמה פחות טובה מבדר"כ - סלט האצות פשוט שחה בחומץ וגם שאר המנות לא היו כל כך מוצלחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 13 ביקורות
1.7
10/09/07

כאשר באתי לאונאמי עם חברתי ליום הולדתי,ציפיתי לאוכל יפני מקורי וטוב ולכן לא רצינו להזמין סושי הפעם,אלא מנות אחרות.הזמנתי מנת איטריות עם פירות ים מבושלים שהמלצרית ציינה בפני שתגיע בלי... מולים. בעיניי מסעדה שמחליטה להגיש מנה כמו שהיא בלי אחד המרכיבים שלה באותו מחיר זו חוצפה,בהתחשב שהמנה עלתה בסביבות ה70 שח.המנה עצמה היתה סבירה ולא מלהיבה.היה חסר בה איזה רוטב דומיננטי שישדרג אותה.המלצרית המליצה לחברתי על מספר שיפודים קטנים שבראשם שיפוד פילה בקר.אז גיליתי את הקונצפט המקורי של המסעדה.ככל שהמנות קטנות יותר כך המחיר גבוה יותר.על שיפוד אומלל וקטן של פילה שלא היה ערב לחיך בלשון המעטה,גבו סכום של 32 ש"ח!! אני מציע לנסות מסעדות אחרות שנמצאות ברח' הארבעה ולא לעצור במסעדה זו

עוד פרטים
הוספת תגובה
shira - תמונה
shira 2 ביקורות
2.7
10/08/07

סושי מאכזב מאוד ! חבל שלא בדקנו ביקורות לפני ! התחשק לנו סושי והחלטנו לבדוק את אונמי, הספקנו להגיע בזמן העיסקית וחשבנו כי טוב, אך התאכזבנו קשות, מימי לא אכלתי סושי כל כך תפל, הדגים לא... עשו רושם איכותי ולאורז היה מעין יובש כאילו עמד בקרור מיום קודם. סלט האצות שהמסעדה מתהדרת בו היה מלוח מידי ולא היה בו שום דבר מיוחד, סלט טופו היה חביב ולא יותר מכך, גם המנה הראשונה של קוביות טופו היו סתמיות ורק מנה ראשונה של מיני פטריות האירה מעט על האוכל המאכזב. המקום אמנם נעים והמלצרית הייתה חביבה אך בסופו של דבר מגיעים למסעדה על מנת לאכול ועל כן לא נוכל לשוב לשם ואנו ממליצים לכל להדיר רגליהם ממסעדה זו !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ada Gilkarov - תמונה
Ada Gilkarov 17 ביקורות
3.0
22/07/07

מקום די נחמד. המחירים סבירים ביותר, רק הברמן היה טיפה אנטיפט. המנות טעימות. ממליצה על השיפוד סלמון עטוף בבייקון. היה ערב נחמד, בהחלט נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
06/07/07

אז ככה. בעקבות המלצה חמה על המקום החלטנו אני וחברי לחגוג שם שנת חברות מדהימה. לצערי, הסושי שהוגש היה חסר כל טעם, הייתה מעיין תחושה שהסושי הובא אלינו היישר מהמקרר, וצורת הגשתו הייתה... חובבנית לחלוטין... בקיצור, לא ממליצה, אמנם יכול להיות ש"נפלנו" על יום לא מוצלח.  אבל במסעדות המכבדות את עצמן זה לא אמור להיות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
30/06/07

חזרתי לשם אתמול,אחרי למעלה משנה של העדרות ישבנו על הבר באזור המעשנים,אבל למזלנו לא הרגשנו את העשן.זכרתי מביקורי הקודם שהסושי לא היה מדהים,וקיוויתי שהוא השתפר מאז.אז זהו,שלא ! לא שהוא לא... היה טוב,אבל יש טובים ממנו,וממסעדה עם שם כזה ומחירים כאלה-אתה מצפה לקבל את הסושי הטוב בעיר.הזמנו גם מנות של נודלס מוקפץ עם פירות ים וירקות-והן היו מצויינות.לגבי השירות: קודם כל הוא היה טוב,חייכני ואדיב. אבל...היו שתי תקריות: אחת מאוד מביכה: הברמנית הכינה לי קוקטייל ,ערבבה אותו עם מקל העירבוב,וטעמה ממנו לוודא שיצא טוב. עד כאן הכל בסדר,אלא שלאחר שטעמה,במקום לשים בכוס המשקה שלי מקל ערבוב חדש...היא החזירה לכוס את אותו המקל איתו היא טעמה מקודם... הייתי בהלם, הסיטואציה הייתה מאוד מביכה,ובסופו של דבר החלטתי לא להגיד לה כלום,וכמובן לא לשתות מהמשקה שהכינה. הפישול השני,היה שבת זוגי אכלה חצי מהמנה שלה וביקשה שיארזו לה את מה שנשאר כדי לקחת הביתה.הם טעו וזרקו את זה,אבל לזכותם יאמר שהם פיצו אותה והכינו לה מנה חדשה.לסיכום: כנראה שאני אמתין לפחות עוד שנה כדי לבדוק שוב אם הסושי השתפר (אני אוהב לתת צאנסים),ולגבי קוקטיילים...אני בטוח לא אזמין שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.3
22/06/07

ביקרנו במקום ביום ה' בשעות הערב המאוחרות (2130) לאחר שהזמנו מראש מקום על הבר ללא מעשנים. ובכן לידיעת הלא מעשנים - בבר של אונאמי רק חלק קטן מוקדש לכם והוא ממוקם מול פתח אימתני של המזגן -... התלבשו בהתאם. למרבה הצער ההמזגן היה הבעיה הקטנה. הבעיה העיקרית היתה מוזיקה בווליום גבוהה ביותר שהיקשתה על ניהול שיחה. יכול להיות שאני לא מעודכן וזה מה שרץ היום. בכל אופן לי קשה להינות מהאוכל באווירת דיסקוטק. הנה הצעה - מדוע לא יצוין באתרי המסעדות גם ההיבט האקוסטי?. אשר לאוכל - היה בסדר אבל נוכח אימי הסופה והמולת המוזיקה באמת קשה לשפוט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
02/05/07

1.5.06 - זו היתה פעם ראשונה שלי במסעדה. אחרי שביליתי בהמון יפניות אחרות, אין לה מתחרות ואי אפשר ללכת למסעדות אחרות מאז. האוירה קסומה, הצוות אדיב ורגיש למענות/טענות, השרות הכי טוב שיש,... האוכל פשוט מצויין. באנו לחגוג שנה להכרות עם אונמי... תודה על שנה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/04/07

אגדאשי טופו מעולה, אונאמי דרים שחבל על הזמן, אוירה נעימה, שירות מעולה. פשוט אין מילים. הסושיה הטובה הארץ. יכולה להתחרות בקלות בסושיות הגדולות בעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה