נגישות
נגישות

פטגוניה - PATAGONIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

75 ביקורות וחוות דעת על פטגוניה

Hadar - תמונה
Hadar מבקר מתחיל
היה מעולה
4.3
06/07/13

אחלה בשרים ואחלה שירות. היינו 11 איש וכולם יצאו שמחים, מרוצים ושבעים! תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 2 ביקורות
חוויה לא מהנה
2.5
09/09/12

הלכתי עם משפחתי לאכול בפטגוניה לאחר שהחלטנו שטוב לעזור לעסקים מאותו איזור שאנחנו גרים בו. לצערי הרב נתקלנו בשירות מתחת לכל ביקורת. מנות הוגשו באיחור ניכר, ישנן מנות שכלל לא הגיעו אלינו... ויש מנות שהגיעו וכלל לא הזמנו אותן. הבשר עצמו הוא בשר איכותי אך הגריל מן כלל לא. הורגש שהבשר נצלה טרם הזמנתנו ורק חומם ונצרב יתר על המידה לפני ההגשה. חבל, כי לשם לא נחזור יות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר וינברג וטרינר בכפר - תמונה
אמיר וינברג וטרינר בכפר 2 ביקורות
4.6
22/10/11

התלבטנו אם ללכת ביום שישי בערב בגלל הביקורות האחרונות שהיו רעות.בסוף החלטנו לנסות כי אולי אלו המלצות לא נכונות וחוץ מזה השכנים הארגנטינאים שלנו עשו על האש והריח טימטם אותנו. מזל שלא... הקשבנו להמלצות הרעות- סתם קשקוש.מה גורם לאנשים לכתוב המלצות רעות סתם אני לא יודע אבל אנחנו נהנינו מאד- מלצריות נחמדות ומקצועיות.אוכל כמו בארגנטינה- מתאבנים ובשר מעולים.יין טוב ואוירה כיפית.אנחנו גרים באזור כבר חמש שנים ועוד לא היינו בפטגוניה עד עכשיו וחבל.עכשיו בטוח נחזור עוד....ואנחנו מבינים בבשר.אכלנו פלטה זוגית של אנטריקוט ואסאדו והיה מעולה ונשאר לקחת הביתה.זה בכלל לא 150 גר' כמו שכתוב אלא לפחות 300 גר' מכל סוג לא כולל את הצ'וריסוס והקארניטס.מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nikolay Pikus - תמונה
Nikolay Pikus 5 ביקורות
1.7
17/09/11

היום ביקרנו במסעדה, לאחר מספר המלצות נלהבות. לצערי בשר היה שרוף, כמות קטנה ומחיר גבוהה. כמה שלא ניסיתי להנות מהבשר, ארוכה היתה כושלת לחלוטין. המחיר היה בשמיים. עבור 3 פלטות זוגיות לשלם... 960 ש"ח (לפני טיפים, וללא יין), זה די מוגזם. שורה תחתונה, זה לא ממש מקום לאוהבי בשר, אך ממש מקום לאנשים עם ארנק מלא. חבל, רעיון היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
06/08/11

היום הגענו למסעדה ולא בפעם הראשונה והאכזבה הייתה גדולה. ראשית, לא ברורה השאלה אם אנחנו רוצים כוסות יחד עם השתייה. שנית, במנה ראשונה (אמפנדה) עולה 9 ש"ח ליחידה שלכל הדעות זהו סכום מוגזם... במסעדה אחרת אמפנדה עולה 5 ש"ח ואינה נופלת באיכותה. התאכזבנו מאיכות הבשר ויש לנו מקום להשוואות לבטח לאור העובדה כי אנו ילידי ארגנטינה. מאכזב, פעם אחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/08/11

הגענו ביום שישי בערב 6 אנשים, במקום היו מעט אנשים, בתור בן להורים מדרום אמריקה שמבין משהו באוכל, היה פשוט מעולה! השרות המקום וכמובן האסדו, מזמן לא אכלתי בשר כל כך טוב בארץ, ללא ספק... נמשיך לבקר במקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
03/04/11

היינו בשבת, קבוצה גדולה של מבקרים. המקום היה מוכן לקראתנו. באנו וישר התישבנו.הסלטים היו בסדר, הבשר יבש, חתיכות שרופות וקרות. נקניקיות יבשות שראו ימים יפים יותר. השארנו את חתיכות הבשר... כי לא היו ניתנות ללעיסה. מאכזב מאוד. במיוחד למסעדה דרום אמרקאית. על הגריל עבדו שני בחורים צעירים חובבים! לא נשוב למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעיין וmaayan - תמונה
מעיין וmaayan 3 ביקורות
4.7
14/03/11

נהננו מאוד וגם הצטרפנו למועדון לקוחות שלכם! ניפגש בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/03/11

הגענו בשבת האחרונה לאחר שסיירנו בכלניות ובפסלי האומנות שבקיבוץ. המסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום, והמתנו כ-20 דקות עד שהתישבנו. האוכל היה פשוט ט ע י ם!, והמלצריות היו מקצועיות ואדיבות. היה... שווה להמתין! ממש נהנינו, ואין ספק שנחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
09/03/11

הגיענו קבוצה של 10 אנשים בשעה מאוחרת יחסית (16:00), הזמנו מקומות מראש. חיכינו כרבע שעה עד שהתיישבנו בשולחן. השירות היה חובבני במקרה הטוב, מתעלם במקרה הגרוע. הבשר היה טעים אך לא משהו... שיגרום לך לחזור לאכול במקום הזה. הסלטים היו קפואים (הוגשו עם קרח ?) ובכמויות קטנות. בשורה תחתונה, מקום סביר אבל לא מקום שהייתי חוזר אליו אלא אם כן אני באיזור ואין חלופה טובה יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה