נגישות
נגישות

פטגוניה - PATAGONIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

75 ביקורות וחוות דעת על פטגוניה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
04/03/07

הכותבים צודקים = השרות גרוע, איטי, לא אדיב וממש מעצבן - תביאו אוכל מהבית - חווית השרות הגרוע לא תישכח במהירות - ודווקא הדרום אמריקאים בדרך כלל נחמדים.המלצתי לכל המטיילים באזור (הכלניות... יפהפיות) לא לנסות ולא להתקרב למסעדה מאכזבת זו. חפשו משהו אחר. תנו להם קודם לנסות להשתפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
02/03/07

כאשר אתה יוצא למסעדה אתה מצפה לא רק לאוכל אלא גם לשירות. לצערי השירות גרוע וכמעט מבזה - לא סופרים אותך - מצידם שתחכה שעה למנה ראשונה - לפחות תתנצלו.  קוראים יקרים יש המון מסעדות בארץ -... לא כדאי ליפול בפטגוניה - אל תבואו - ראו הוזהרתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/02/07

בניגוד למה שנכתב כאן, השירות היה בסדר גמור.מרגע שנכנסנו (לאחר למעלה מ-45 דקות צפיה) המלצרית דאגה לכל מאוונו.לגבי האוכל - הסטייקים (אנטריקוט) והקבבים היו מצוינים. לגבי הצ'וריסוס -... אכזבה.בכל מקרה, שווה להגיע רק בשביל ההרגשה של מסעדה בסוף העולם ימינה. בתאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Charles - תמונה
Charles 2 ביקורות
4.3
25/02/07

היה טוב מאוד.המקום היה מלא, לקח שעה לקבל שולחן ועוד כמה דקות עד שבאה המלצרית, אבל מאותו רגע, הכל דפק כמו שעון.השרות היה מעל לבסדר, האוכל טוב מאוד, השרות מצויין בהתחשב בלחץ של המלצריות... (היו הרבה, לא היה חסר אבל לחוץ).האוכל זורם, ואם רוצים להזמין עוד, זה בא מאוד מהר.מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/02/07

מעולם לא נתקלתי במסעדה בשרות כה מחפיר. ישבנו ביום שישי בצהריים כחצי שעה - איש לא ניגש אלינו - למרות פניות חוזרות ונשנות. קמנו והלכנו. מומלץ לא להתקרב אם אינכם רוצים להתאכזב. בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
17/12/06

ההמלצה נכתבת לאחר שלושה ביקורים שבכולם קיווינו שהתקלות חד פעמיות. לאחרונה הגענו לארוחת צהריים בשבת וזה היה פשוט קטסטרופה. השירות פשוט מתעקש להיות חובבני. לאחר דקות של המתנה לתפריטים... האוכל התחיל לטפטף, מנות הילדים הגיעו ראשונות ללא התוספות. לאחר מכן חלק ממנות הבשר כאשר רוב השולחן מחכה למנותיו עדיין ללא תוספות. המנות הראשונות שהזמנו פשוט לא הגיעו, אולי הם חשבו שיהיה נחמד לאכול את האמפנדס לקינוח. הערות ובקשות לא עזרו, הם פשוט לא מאורגנים. רק לאחר דרישה תקיפה לקבלת כל המנות יחד וסירוב לקבל חלק מהמנות לשולחן הגיעו התוספות ושאר המנות, גם הראשונות. הם פשוט הרסו לנו את הארוחה המשפחתית, היה סיוט להאבק לקבל שירות בסיסי. האוכל לבסוף כשהגיע היה סביר אך האמינו לי זה לא שווה את עוגמת הנפש שעברנו ולא, הם לא חשבו לפצות אותנו בחשבון, הם הסתפקו בלכתוב סליחה. חבל. אותנו הם לא יראו שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
29/10/06

חגגנו 50 שנות נישואין להורים חתונת הזהב באנו 14 מבוגרים + 3 ילדים , האוירה הייתה נעימה שירות אדיב מקצועי עם המון רצון לעבור את הערב מיוחד והנעים יחס אישי לכולם. הצוות שירת אותנו בצורה... טובה מסורה ונעימה.האוכל היה טעים. סטיקים מעולים, הסלטים טריים הצ'וריסו והאמפנדה טעימים והקינוחים היו מעולים.כולנו פה אחד נהננו מאוד וברכנו את עצמנו שבחרנו לחגוג שם את הארוע.היינו בשמחה חוזרים לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/07/06

חגגנו אירוע משפחתי (יום הולדת 80 לאבי).האוירה, השירות, הנעימות, הכיף, המקום, היחס האישי והחביב, הנכונות לסייע ולהיענות לשגעונות האורחים - מחלקה ראשונה - בראבו!!!כן ירבו - אצלכם -... האירועים! אתם נהדרים!!!אגב: לגבי האווירה, אז - כמו בבית, נעים לשבת ומח' ראשונה... תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
25/03/06

לא סתם אין כמעט המלצות. הזמנו מקום לשעה 1500 בשבת של חודש פברואר. הגענו והכניסו אותנו שלשת רבעי שעה אחרי הזמן (את אלה שלא התיאשו).. האוכל מתבשל ליד השרותים השרותים..(תא אחד לבנים ואחד... לנשים.. מלןכלך) כשהתישבנו - לא פינו את השולחן, לא ערכו וסתם נתנו לחכות. קמנו והלכנו, לא אכלנו... ממש לא מומלץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/02/06

בשר כמו שיודעים להכין האסאדורים בארגנטינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה