נגישות
נגישות

פטגוניה - PATAGONIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

75 ביקורות וחוות דעת על פטגוניה

Gabi - תמונה
Gabi מבקר מתחיל
מאכזב
2.3
16/09/18

באנו ארבע אנשים לצהריים בשבת. גילוי נאות, חייתי בארגנטינה עד גיל 20, למדתי לאכול ולהכין אסאדו ולבחור בשר. מה שהוגש לנו (מיקס לארבעה) היה לא טעים, מיובש, הומלח בצורה מוגזמת, הדברים... היחידים שהיו טריים וסבירים היו החזה עוף והקבב - ובשביל זה הולכים לשיפודיה מצויה, לא למקום שמתיימר להיות גריל דרום אמריקאי. הצ'וריזו לא ראוי לשמו. הקינוחים - מילא הסורבה בכוס חד פעמית, אבל כפיות פלסטיק שנשברות כי הסורבה קפוא? תכלס, אכלנו ולא החזרנו רק כי היו לנו רק שעתיים עם הבן החייל ולא היינו מספיקים לשום מקום אחר באזור. צר לי, רציתי לתמוך בעסק בנגב המערבי, וקיוויתי שאוכל להמליץ. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד - תמונה
גלעד 2 ביקורות
חתונה מושלמת
4.5
04/09/16

השתמשנו בקייטריינג של פטגוניה (שנקרא אסאדור) ומאוד נהנו - מהשירות, הליווי והאוכל שהיה נפלא, לא היה חסר אף פעם, והאורחים נהנו מאוד. המחיר לא היה יקר ביחס להצעות מחיר אחרות שקיבלנו,... ובנוסף הם דאגו לכל התוספות הטכניות (שולחנות, כיסאות, מפות וכו'..)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orly - תמונה
Orly מבקר מתחיל
אכזבה מרה
2.3
22/02/16

שלום רב צוות פטגוניה, ביום שבת האחרון אני ובעלי שבחר לחגוג את יום הולדתו אצלכם, הגענו עם זוג חברים למסעדתכם. אני בדרך כלל נוהגת בנימוס ובעדינות אבל לצערי אני חייבת לתאר את החוויה אצלכם... בשתי מילים: מפח נפש. נתחיל מהשולחן שלנו שהיה עקום, נמשיך במפת השולחן החד פעמית מאיכות שלא הייתי משתמשת בה אפילו לפיקניק בטבע ועכשיו נעבור לעיקר - האוכל כמובן. מנות ראשונות: הסלטים היו די טעימים, צריך לציין זאת לחיוב. אך גם הם, הגיעו בצלחת חד פעמית זולה שנשברה כאשר העברנו אותה מאחד לשני בשולחן המשותף. והחשוב ביותר - הבשר לא היה חם, פושר במקרה הטוב - התחושה היא שהוא נשמר על חימום קל כמו בקייטרינג (אולי השתמשתם בנרות) - בכל אופן, באנו בשביל הבשר. הייתי נמנעת מכתיבת הביקורת הזו אם הייתם מצילים את כבודכם לפחות עם הבשר - בשר בקר עשוי יתר על המידה, לא חם, קבב לא טעים, צ'וריסיוס לא טעימים, חזה עוף קר לחלוטין ויבש. אגב, במקום לקנח באלפחורס, כמצופה ממסעדה המתיימרת להיות ארגנטינאית - קיבלנו תה עם בקלוואה (התה הגיע, כמובן, בכוס חד פעמית - אלא מה?). אני לא משאירה את הביקורת רק לכאן - התלוננו בפני אחראי משמרת במסעדה. אמר שאנחנו צודקים ואז יצא הפיצוי......קרם קרמל שאדם ממוצע מסיים בביס אחד. זה הפיצוי לארוחה ב - 700 שקל של שולחן. הגענו ממרכז הארץ במיוחד, נסענו רחוק - ופשוט לא נהנינו. לא נחזור ולא נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nurit Schnitzer Liber - תמונה
Nurit Schnitzer Liber מבקר מתחיל
שבת בצהריים
4.3
05/09/15

באנו לאזור לבקר את בננו במקובצת נחל עוז. המסעדה מושלמת לזמן והמקום. בשר טעים מאד ניתן בנדיבות ובכלל:נדיבות זה שם שמשחק. פשוט וטעים וטרי ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dani - תמונה
Dani מבקר מתחיל
נחמד
2.5
15/08/15

נחמד...זהו לא יותר מזה,הבשר לא משהו,אני ארגנטינאי ויודע על מה אני מדבר...המחירים בכלל לא נחמדים.. האמפנדס בסדר גמור כמו כן גם הפלאן.. בקיצור מבחינתי חבל על הק״מ... אכלתי אסאדו ובכלל... בשר הרבה יותר טובים במקומות אחרים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
SCORPIOSB23 - תמונה
SCORPIOSB23 34 ביקורות
מקום נחמד מאוד...
4.3
01/02/15

היינו בשבת כבר לקראת הסגירה (סוגרים מוקדם). סכה"כ היה אוכל טעים (לקחנו פלטת בשרים זוגית - מנת הבית). המנה מספיקה מעל ומעבר לזוג ואף לילדים. הכל היה טעים, אבל לא התלהבתי לא מהמקום ולא... מהבשר כמו שמפרסמים אותו... השירות מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ynkl - תמונה
ynkl מבקר מתחיל
מסעדה סבירה
3.3
13/09/14

המקום נחמד מאוד כך גם האוירה. השרות טוב מאוד. אם תרצו ליהנות מכל הבשרים תגיעו לפחות 4 סועדים. מנה מקובלת, פריז'ה, מכילה 800 גרם בשר. הבשר בסדר. מי שלא מומחה גדול בבשר, יהנה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 5 ביקורות
בשר מלוח!
2.5
01/03/14

החוויה הארגנטינאית שכל כך התאמצו לייצר עבורנו התנפצה רק בגלל הבשר שהיה ממש מלוח. גם לטעמי וגם לטעמה של אשתי. בדיעבד הסתבר שמשתמשים בבשר עם תעודת כשרות. אינני יודע אם האשם הוא האסאדור... שהוסיף מלח גס לבשר שכבר עבר המלחה בתהליך ההכשרה, או בעל המקום שהחליט לרכוש בשר שהומלח. מה יש לומר, בארגנטינה זה לא היה קורה. עם זאת יש לציין לטובה שלאחר שהערנו על כך הכינו לנו נתח נוסף של בשר עוף (לבקשתנו) בתיבול מעודן יותר. בדיעבד חבל שלא ביקשנו להחזיר את כל פלאטת הבשרים הזוגית ושיכינו לנו בלי כל תוספת מלח (ככה זה כשלא נעים לבקש...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מזל - תמונה
מזל 14 ביקורות
מקום ואוכל מדהים
5.0
03/12/13

אני כותבת כאן לראשונה אך היינו כבר שם לפחות עשר פעמים אם לא יותר לקחנו פריז'ה לזוג ולעיתים לשלושה העסקה משתלמת ביותר הבשר מעדן עולמי המנות מוגשות בנדיבות לדעתי היה כדאי לשפץ את המקום... ולתת לו קצת ריענון, כמו כן לכלי האוכל חבל לדעתי שהמסעדה פתוחה רק בשישי שבת, לדעתי היה מלא אצלם כל יום אם היה פתוח כל השבוע אך מבחינת האוכל חוויה מושלמת חזרנו , חוזרים, מחכים כבר לפעם הבאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
מסעדת בשרים דרום אמריקאית מצויינת
4.8
12/10/13

אתמול חגגנו לבעלי יום הולדת במסעדה, היינו חמישה ונהנינו מאוד. השירות אדיב, המנות נדיבות והבקר מעולה מהמעולה , אווירה טובה ומקום נעים לילדים עם ארוחות ילדים טובות מאוד. אני ממליצה בחום !... יש גם מנות פרגיות וצמחוניות וקינוחים מיוחדים למי שפחות אוהב בקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה