נגישות
נגישות

מסעדת האורחים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על מסעדת האורחים

יאיר - תמונה
יאיר 5 ביקורות
1.3
03/05/08

ביקרנו בצהרי יום שבת. המסעדה היתה מלאה אך ללא תור. מצטרף לביקורות הקודמות - האוכל והשרות מאכזבים ביותר. המנות יקרות סתם, כנראה שמרשים לעצמם בעקבות המלצות ישנות של גיל חובב. חיכינו כמעט... חצי שעה לשיפודים. הקבב היה סביר, לגבי הפרגיות - אין ספק שמדובר בשיפודים המוכנים שקונים קפוא בסופרמרקט (לא ציני), אפילו לא טרחו להעביר להעביר לשיפודי מתכת. חבל על הזמן ועל הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/03/08

בטעות נקלענו להרפתקה הקולינרית המפוקפקת הזו. השלט המזמין "בהמלצת גיל חובב" (החובב מה?) פיתה אותנו וחבל שכך. האוכל עצמו היה סתמי ויקר בטירוף. השרות חולמני. הילדים איבדו ענין באוכל לאחר... כדקה והאישה איימה בגט.לא נחזור ולו במחיר כל המלצה. שומר נפשו ירחק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/11/07

לצערי ביקרנו שם בעקבות זכרון נעים מלפני שנים והתאכזבנו קשות. המנות קטנו, האוכל רגיל ביותר והמחירים גבוהים מאוד!! השרות מזלזל ולמחרת גם קיבלנו כאבי בטן, לא ברור איך קיבלו המלצה במפה?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
11/11/07

ביקרנו במסעדה אחרי הרבה זמן שלא הינו שם והתאכזבנו קשות. המנות אנמיות וקטנות, המחירים עלו באופן משמעותי (כמו מסעדת גורמה בת"א), אפילו בקינוח שהיה פעם על "חשבון" הבית (קפה שחור ומתוקים)... התקמצנו והגישו קפה שרוף בכמות של לגימה.. בקיצור חזרנו מאוכזבים ולמחרת גם זכינו בכאבי בטן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/03/07

היינו היום בצהריים. יש לציין שאנחנו עוברים בכביש הזה לא מעט, תמיד ראינו את השלט והסתקרנו. בכניסה מקבל אותך שלט ש"לא מקבלים אשראי" כמו במסעדות לפני 30 שנה. השירות גרוע ובחשבון מחייבים... אותך בתוספת שירות מבלי שתוכל להתגונן. צלחת עם חומוס בגובה 2 מ"מ עולה 18 ש"ח, שלא לדבר על צלוחית צ'יפס במחיר 17 ש"ח. אין סלטים על השולחן וצריך להזמין הכל ובתשלום גבוה. למנה עיקרית אפילו לא מוגש סלט כתוספת. האוכל מוגש בקמצנות נוראית שאינה אופיינית למסעדות האיזור. בקיצור, כנראה שמאז ההמלצה של גיל חובב, עלה השתן ל"מארחים" לראש והזלזול באורחים ניכר בכל פרמטר. לשם לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
27/01/07

ביקרנו במסעדת האורחים היום.השרות מתחת לכל ביקורת, היינו צריכים להתחנן כדי שיתייחסו אלינו.התפריט נטול דמיון ואינו עשיר באפשרויות.שאלנו האם יש להם חומוס עם גרגירים, ובמקום תשובה קיבלנו... הרצאה מיותרת למה החומוס שלהם יותר טוב מחומוס גרגירים, אפשר פשוט להגיד שאין.היינו צריכים לדאוג בעצמנו להשגת מלח, מפיות, כסאות.אין תגובה מהירה של המלצרים, וכל דבר צריך לבקש מהם כמה פעמים.לשם לא נחזור!!!לגבי העיצוב, פשוט ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/05/06

ביום שבת טיילנו בצפון. בעקבות המלצה של בעל חנות מעספיה החלטנו לאכול במסעדת האורחים. ברצוני לציין שהחלטתי לכתוב תגובה מכיוון שמאוד התאכזבנו מהאוכל החובבני למעט העלי גפן שהיו מצוינים, הכל... פשוט לא היה טעים. רצוי לציין שהמחירים מאוד גבוהים. דוגמה לפרגיות 45 ש"ח בהתחשב בכך שאפילו אין סלטים בפתיחה וצריך להזמין בנפרד. שתייה חמה בסוף אין כמובן כנהוג ברוב מסעדות הבשר. גם קבלת הפנים לא היתה מסבירה. היתה המלצה על המסעדה מגיל חובב עם שלט ענק, זה לא אומר שכל המלצה מצליחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/03/06

מסעדה דרוזית מצויינת. אני ממליץ מאוד לבקר שם. אוכל מצוין כמו הבמיה, המנזלה, עלי גפן ומנסף. השירות שם ברמה גבוהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/04/05

אני ממליץ בחום על אוכל מספר ראשון במגזר הדרוזי אפשר למצוא את האוכל הכי טעים שיש במיוחד העלי גפן והמנזלה וכמובן הבמיה. שירות ברמה גבוהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
22/11/04

we enjoyed our meal, the service was excellent, the waiters suggestions were very tasty and it was wonderful to eat authentic Druse food! Thank you and see you again soon

עוד פרטים
הוספת תגובה