נגישות
נגישות

מסעדת האורחים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על מסעדת האורחים

יהודה פנר - תמונה
יהודה פנר 11 ביקורות
לא מומלץ
1.3
27/10/19

היינו ביום שבת המקום ריק ברובו בגלל החניה נכנסנו וטעינו . מנת ממולאים - 3 ממולאים שלושתם אותו טעם - לא משהו ששווה לכתוב עליו ב 50 ש"ח ??? מנת מג'דרה ב 35 ש"ח ?? סלט ירקות עייף ב25 ש"ח... ??? לא בא לגעת בבשר . אנו לא נחזור לכאן

עוד פרטים
הוספת תגובה
idanmail - תמונה
idanmail 2 ביקורות
חבל שהשירות פוגע בחווית האוכל
3.3
27/04/19

הגענו בשעת צהריים מוקדמת בשעה שהמקום לא עמוס והמלצרים בקושי עסוקים. האוכל היה טעים מאוד אבל גם יקר יחסית. הייתי אומר שהעלות היא כ 120 ש"ח בממוצע לאדם ללא קינוחים. הסיבה לציון הבינוני זה... השירות. מצד אחד הביאו את הדברים בזמן אבל כמה דברים הפריעו לנו: 1. מנת המנסף כללה די הרבה שומן ודרשה התעסקות וזאת למרות שהמנה הוצגה כאחת שאין בה כלל שומן... 2. שראו שסיימנו לאכול לא הציעו קינוחים, תה או קפה, שלא נדבר על לכבד אותנו בתה/קפה על חשבון הבית, דבר שנהוג מאוד, בטח ובטח שמדובר במסעדה דרוזית. אחרי שמשאירים על השולחן יותר מ 500 ש"ח נדמה לי שלא מוגזם לצפות לדבר שכזה (קפה שחור על חשבון הבית מקבלים אפילו בחלק מהפלאפליות) 3. אין תפריט ילדים פרט לשניצל שמכינים שלפי הבנתנו לא מכינים אותו במקום (שניצל קפוא) 3. באופן כללי לא היתה הרגשה של התעניינות או נחמדות מצד בעלי המקום גם בעת ההסבר על התפריט ואני מזכיר שהמקום היה כמעט ריק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jockedly - תמונה
Jockedly מבקר מתחיל
אין דברים כאלה!!
4.5
30/03/18

אוכל פשוט מדהים שירות חבל על הזמן אווירה ישראלית!! אין אין על הבמיה עלי הגפן והמנסףףף !! מחיר סביר קיצור אין דברים כאלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 4 ביקורות
יקר ולא שווה את התמורה.
1.3
17/06/17

ביקרנו היום במסעדה משפחה של 6 נפשות ותינוק. המנות יקרות, קטנות מאוד ושירות מתחת לכל ביקורת. לא מומלץ מבחינתנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tami - תמונה
Tami 2 ביקורות
באססה,לא שווה, יקר וחבר'ה,זו לא הכנסת אורחים.
1.3
15/04/17

מ ב א ס לא,לא ולא לא אותנטי, לא מיוחד,לא זול. במחיר עסקית שווה ומדהימה אצל שגב, למשל,או כמעט כל עסקית במסעדת שף אחרת במרכז הארץ, דגמנו(כי המנות קמצניות והמחירים מופקעים ) אוכל סתמי,... עם שירות מזלזל,ומנות שהגיעו לשולחן לא מתוזמנות, ושתייה שהגיעה הרבה אחרי המנות.בסוף הארוחה אפילו לא טרחו לשאול אותנו אם נרצה קינוח...(בדרך כלל נהוג במסעדות דומות להציע קפה על חשבון הבית,פה אפילו לא שאלו אם נרצה קינוח.) בתור דוגמי מסעדות רבות בארץ ובעולם ,די ברור שלא נחזור.אנחנו מוכנים לשלם הרבה ואפילו הרבה מאד ,לאוכל טעים ושירות מפנק,אבל לא מוכנים לשלם הרבה לאוכל סתמי ושירות לא נעים. הגיע הזמן שתתייחסו אלינו כאל אורחים שלכם. מקווה מאד בשבילכם שתשתפרו,אנחנו לא נהיה שם כדי לבדוק אם זה קרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
לא נחזור ולא נמליץ
1.8
25/03/17

מנות יקרות. קטנות. שירות רק כדי לצאת ידי חובה. בצקום גיל חובב הייתי דורשת שיורידו את השלט שהמליץ כי זה מבייש...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara מבקר מתחיל
על הפנים, לא נמליץ ולא נחזור, מחירים גבוהים מנות מיניאטוריות.
1.0
07/01/17

מנות קטנות, מחירים אסטרונומיים. לא נחזור. לא מובן כיצד גיל חובב ממליץ על מסעדה זו - כנראה המליץ בעבר ורצוי שישנה את המלצתו. יחס ואווירה לא כייפים, דוחפים מנות מבישול המטבח, הסכמנו ,... מנות קטנות קרות אך מחירים מופרזים לא יקרים - סתם מופרזים. ל- 4 איש נתנו 3 פיתות, חחחחחחחחחחחח מתחננים לפיתות רק ישראלים יכולים למקומות כאלו ולמלא אותם ולחשוב שהם טובים. לא נמליץ ולא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zohar - תמונה
zohar מבקר מתחיל
יקר, אוכל סביר, מנות לא נדיבות ויחס רע! לא נמליץ לשום חבר שלנו!
2.0
09/04/16

ישבנו במסעדת האורחים לארוחת צהריים, ארבעה מבוגרים. זו הפעם השנייה שאני ובעלי מגיעים למסעדה (הפעם הראשונה הייתה לפני שנתיים) וזכרנו שלמרות שהיא לא זולה האוכל בה ממש טוב, המנות גדולות... והשירות אדיב. התיישבנו במסעדה, התפריט היה אחר ודל בהרבה ממה שזכרנו, המחירים עדיין היו גבוהים. הזמנו חומוס עם צנובר, עלי גפן, מנסף החתן (שהיה זכור לנו כמנה ענקית ומשביעה) , סלט ירקות, צלחת ממולאים ושתיה קלה. מי ששירת אותנו (שהתברר כבעל הבית) לא היה אדיב במיוחד, תיאר את המנות כממש טובות ומומלצות. האוכל הגיע מהר. חמוצים, מעט חריף וסלסלה ובה שקית עם פיתות חמימות רגילות לחלוטין שאפשר להשיג בכל סופר זול. עלי הגפן היו טעימים וחמים, חומוס גרגירי מאוד, סלט הירקות היה טעים וקטן, צלחת ממולאים עם 3! ממולאים וצלחת מנסף שמספיקה בקושי לשניים. קראנו לבעל הבית, כשניסינו לומר לו שנשמח לפיתות דרוזיות והמנות יקרות וקטנות, הוא היה לגמרי מופתע שלא הכל אצלו במסעדה נפלא ומעולה ועוד אמר לנו בצורה לא נעימה שפיתות דרוזיות מתייבשות מהר אז הם לא מגישים. כלל לא התייחס לשאר הדברים שאמרנו, לא התנצל והלך מהשולחן. מאז היחס של כל שאר המלצרים היה לא נעים. החלטנו לסיים לאכול, לשלם וללכת. הארוחה עלתה 230 שקל! בקיצור- לא שווה, לא מומלץ והשירות מתחת לכל ביקורת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ortal - תמונה
Ortal מבקר מתחיל
חיים בסרט רע מאוד
1.8
27/02/16

מנות קטנטנות באופן חריג. מחיר שערורייתי: 25 שח צלחת ציפס אישית, 38 שח צלחת קטנטנה של במיה, 65 שח מנת פרגית עם 10 מקלות ציפס ו2 שיפודי פרגית כשעל כל אחד 3 חתיכות קטנות של פרגית. אוירה... המונית. שירות רע. אחרי 10 דקות המתנה לחשבון התייאשנו וקמנו לשלם בכניסה למטבח. בשתי מילים: הגזמה פראית. מסעדה מזרחית ממוצעת ומטה עם מחירים של מסעדת שף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neta - תמונה
Neta מבקר מתחיל
הפתעה נעימה!
4.5
25/12/15

הגענו למסעדה 4 סועדים, בהתחלה התפריט לא נראה מזמין,בעל המקום המליץ לנו על תבשילי הבית, מעשי ידיה של אשתו. הזמנו עלי גפן, במיה וחצילים ברוטב, חומוס ציפס ומנת שיפודי פרגית, ולימונדה... ביתית. התבשילים הביתיים היו מעולים, מיוחדים ואכן ביתיים, החומוס היה קצת חמצמץ. לימונדה מעולה ואמיתית. 252 לארבע אנשים.בסהכ חוויה מעולה, אוכל טוב. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה