נגישות
נגישות

מסעדת האורחים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על מסעדת האורחים

דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
יקר וללא אדיבות
2.3
06/10/15

כנכנסנו היות והמקום נראה נקי ומסודר. עם אוירה. התאכזבנו מאוד ממחירים מוגזמים (30 שח צלחת פצפונת של חומוס רגיל בלי שום תוספות! שוב: צלחת קטנה בגודל של תחתית לכוס קפה). כל המנות העקריות... חא זולות ולא כוללות סלטים. שירות לא אדיב בעליל. אנחנו לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
מומלץ
4.5
12/04/15

מקום מומלץ מאוד. לכו על מנת עלי הגפן של המקום שהיא בהחלט אגדה. המקום נקי, מזמין ובעיקר הכל שם טרי. גם החומוס לא רע בכלל. יש בהחלט במקום אוירה טובה, מזמינה מעין עסק משפחתי שכזה. מחירים... סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
חביב
3.0
28/09/13

היינו היום במסעדת האורחים בעקבות השלט של המלצת "גיל חובב". המחירים קצת יקרים. החומוס סביר ולא יותר מזה. הצ'יפס 25 ש"ח לצלחת קטנה. עלי גפן בכלל הסחפות 35 ש"ח לצלחת בינונית. המנסף 69... ש"ח לצלחת קטנה. קנקן לימונדה 29 ש"ח. בכללי אוכל חביב, טעים אולם המחירים קצת מנופחים. השירות היה בסדר והמסעדה נקייה ומזמינה. רק תורידו קצת את המחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Urik - תמונה
Urik מבקר מתחיל
יקר ולא טעים !!
1.3
13/04/13

עלי גפן - לא אסטטי ולא טעים !! השארנו הכול !! בצלחת !! צ'יפס - צלחת קטנה - 25 ש"ח !!! חומוס - בגדר הסביר בלבד. צלחת חמוצים .... קצת מלפפון חמוץ/זתים - 10 ש"ח בקיצור - נפילה - נסו... משהו אחר !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
22/01/11

נחתנו במקרה לגמרי במהלך טיול משפחתי. המלצר המליץ על התבשילים הביתיים, שלדבריו אמא לו ואשתו מכינות, ואילו אנחנו העדפנו לדבוק ב"על האש" המוכר והחביב במסעדות מסוג זה. המלצר הנמרץ לא וויתר,... והביא לנו למרות הכל צלחת טעימות. אין מה לדבר - הוא צדק. לאחר טעימה הזמנו צלחת מכל דבר, והיה פשוט טעים! קבב כבש תוצרת עצמית שהזמנו לעיקרית היה מצויין, וגם הלימונדה היתה הצלחה. חבל שהצ'יפס היה סתמי לגמרי. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
30/12/10

ביקרנו בשבת לאחר השריפה ביערות הכרמל אשתי גוועה מרעב על הכביש בין דלית אל כרמל לעוספיה לפני תחנת המשטרה ממוקמת מסעדת האורחים על השלט כתוב האוכל של אמא נכנסנו למסעדה קיבלו אותנו כמו... שדרוזים יודעים התישבנו ליד חלון שמשקיף ליער ירוק ואויר של הכרמל אוכל ברמה גבוהה במיוחד תבשילי הבית במיה שיש לה טעם של עוד מנזלה עלי גפן קטנים וטעמים לא נזכיר את מנסף החתן וכבב הכלה פשוט אוכל טעים ומחירים מאוד סבירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז וקרן - תמונה
בועז וקרן מבקר מתחיל
1.3
10/12/10

מקרה קלאסי של "השתן עלה לראש". המחירים פשוט לא נורמלים !!! צלחת קטנה ושטוחה של אורז לבן - 20 ש"ח. המנסף הטעים שפעם אכלנו - קטן בגודל ועלה במחיר. באתר כתוב: מחיר לסועד - עד 50 ש"ח.... הצחקתם אותי - היינו ארבעה, רק שניים הזמינו מנה עיקרית ויצאנו עם כמעט 300 ש"ח כולל הטיפ שניתן למרות השירות הגרוע ביותר שקיבלתי במסעדה. הילדים הקטנים של הבעלים מתרוצצים סביב ועושים רעש... בחיים לא אחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
12/09/10

אתמול ביקרנו בשבת היה מאכזב, לילדים חוץ מציפס מוכן לא אכלו כלום, מה שהכי נורא שלמלצר שהוא אחד האחים במשפחה נפל מלפפון חמוץ מצלוחית ההגשה לריצפה הוא הרים את המלפפון והחזיר לצלחת , הם... מחייבים על כל סלט שהם מגישים אפילו על צלוחית מלפפון חמוץ גובים 12 ש"ח, אנו נכנסנו למסעדה בעיקבות שלט בכניסה למסעדה שהיא כיביכול מומלצת ע"י גיל חובב בקיצור יקר ולא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפר - תמונה
עפר 8 ביקורות
4.0
20/03/10

היום ביקרנו במסעדה בפעם המי יודע כמה (בשנים האחרונות היא הפכה להיות מסעדת הבית שלנו - כל פעם שאנחנו רוצים אוכל טוב אנחנו עוצרים שם). כל מה שתנסו מומלץ. אנחנו בעיקר אוהבים את עלי הגפן... שאין כמותם בארץ !!! (קטנטנים ומעולים נערמים על הצלחת ונחטפים בעודם חמים), חומוס עם בשר וחצילים ברוטב עגבניות. עזבו את כל השיפודים למינהם (ואל תגעו בשניצל) לכו על המיוחדים של הבית. לא תתאכזבו....

עוד פרטים
הוספת תגובה
sdr - תמונה
sdr 3 ביקורות
3.3
16/10/08

איזו מסעדה! פשוט כייף!! היינו בחג עם ילדי הקטנים. ליקקנו את האצבעות והכל מכינה אם המשפחה אין טעם כזה. פשוט אין. לנשק את הידיים שלה! הבנים ובני המשפחה ממלצרים במקצועיות רבה. אין פינוקים... בלי תשלום אבל שווה שווה שווה!!!! יצאנו בלי חור בכיס ונהננו מאוד. אין מילים.

עוד פרטים
הוספת תגובה