נגישות
נגישות

קנגורו ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על קנגורו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/03/08

חוויה מדהימה. התרגשות והפתעה בכל טעם ומנה. האכזבה הגדולה היא שלא הצלחנו לאכול יותר. המלצה חמה ומרעננת לסוגי מאכלים. לסיכום היעד הבא בטיולים הוא גרוזיה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
22/11/07

מסעדה מעולה! האוכל טעים ואוטנטי. האוירה לא מלחיצהת רגוע כמו בבית,האוכל ביתי ומיוחדולא יקר!. אנחנו מבקרים שם לפחות פעם בחודשיים. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eitan - תמונה
eitan 10 ביקורות
4.0
29/10/07

הגענו לשם חבורת אנשים (8 איש) במסגרת גיבושון מחלקתי בשעת צהריים. נשות המטבח (הבעלים) היו שקועים בהכנת התבשילים. לשולחן הובאו טעימות כמעט מכל מנות המסעדה. אכלנו לאט, נהנים מכל לעיסה... וצקצוק. לאט לאט, ניגרו לתוכנו כל המאכלים הנפלאים והעשויים בקפידה. לגמנו גם יין גרוזיני מתקתק. הייתי שם גם בהסדמנות אחרת של אירוע משפחתי פרטי והיה גדול. הטעמים נפלאים וכל הכבוד לבעלות המקום- שסיפור חיים מיוחד יש להם (תבררו איתם). מומלץ בכל פה ובכל לשון. אני בטוח אגיע עוד הרבה פעמים לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
05/09/07

בפעם הראשונה בחיי לא הגעתי לשלב של התפריט. בחורה (לטענתה בת של הבעלים) שפגשה אותנו בכניסה היתה ממש מגעילה מהרגע הראשון. היינו 5 אנשים והיו איתנו תיירים מחו"ל. כאשר הגענו לשלב של ההזמנות... בחורה דיברה בגסות ובחוצפה. חזרה כל רגע על כך שרק אצלהם יודעים לעשות אוכל ובמסעדות ישראליות זה לא אוכל ועוד דברים בנוסח כמו שיש הבדל גדול בין יהודים לישראלים ועוד דברים שממש מעניינים את התחת שלי כשאני מגיעה לשבת עם אנשים באווירה רגועה - הרגשתי כאילו אני באיזו מדינה אנטי ישראלית.. כמובן שקמנו ועברנו למסעדה הסמוכה. אבל טעם הרע נשאר לכל הערב. לדעתי לא מגיע להם שום לקוחות. הייתי חייבת לכתוב זאת כי אני פשוט מזועזעת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורוניקה ואדי - תמונה
ורוניקה ואדי מבקר מתחיל
4.3
03/09/06

אוכל מצויין (לא רק גרוזיני), אווירה חמה ונעימה, עיצוב אותנטי ויפה. המחירים שווים לכל כיס. מומולץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/01/06

אוכל טעים מאוד, שרות מצוין, לא יקר - מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה