נגישות
נגישות

קנגורו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על קנגורו

טניה - תמונה
טניה 3 ביקורות
לא ממליצה. בעיני חבל על הכסף.
2.3
01/12/18

אוכל לא וואו נקודה! מחיר גבוהה מאוד ולא בפרופורציה רמה של האוכל. תפריט עדתי מצומצם ללא התחשבות בהרגלים קולינרים של ישראלים. מלצרית לא נמצאת בעולם של סועדים - צריך לטלפן ולבקש לבוא. אין... אתר אינטרנט כך שלא ניתן לזהות מראש תפריט דל ומחירים מופרזים. השארנו 1000 שח ללא יין וקפה ולא נהיניו. החזבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
אוטנטי וטעים
4.0
17/10/14

אירחנו קרובי משפחה מקנדה בפעם השנייה במסעדה ונהנינו מאוד. המיקום פסטורלי בנחלאות, האווירה במסעדה ביתית ונעימה והאוכל מעולה. המחירים לא זולים, אבל אני לא מכירה מסעדה גרוזינית אחרת עם... מחירים טובים יותר, גם לא בתל אביב. בקיצור, מקווה שנשוב לאכול בה בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן 8 ביקורות
מעולה
4.5
12/06/14

היינו 2 זוגות הזמנו מנה ראשונה פלטת סלטים ומאפה גרוזיני -היה המון אוכל ומעולה... לעקריות 4 תבשילים שונים שגם הם היו מצויינים והמון אלכהל כל הארוחה סה"כ 200 ש"ח לאדם היה שווה מאד וטעים... מאד-האוכל הגורוזיני מאד עשיר וכבד מאד כיף השילוב של צ'צ'ה יין גרוזיני

עוד פרטים
הוספת תגובה
Igor - תמונה
Igor 6 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
30/11/13

שירות מהיר ומצויין. אוכל טעים מאוד. מאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir 3 ביקורות
למות על האוכל
4.5
29/06/13

מסעדה קטנה ויפה,בעלת הבית נחמדה מאוד,מסבירת פנים וממליצה לפי בקשה,האוכל מעולה טעים טעים,אי אפשר להפסיק לאכול והמחירים סבירים,מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Andrey Galperin - תמונה
Andrey Galperin מבקר מתחיל
מקסים
4.5
27/04/12

מקום מעולה, מבקרים שם מדי חודש למרות שאני וחברה שלי שנינו סטודנטים מסקנים. אוכל ביתי גרוזיני מצויין. ממליץ לכולם. להזהר עם יינות - מחירים של יין גרוזיני לא צויינובתפרית - תשאלו לפני... שמזמינים. שירות טוב, כמעט תמיד יש מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli - תמונה
eli 3 ביקורות
המסעדה האהובה עלי בירושלים
4.8
21/04/12

בכל ביקור בירושלים אנחנו מקנחים בארוחה בקנגורו. זו מסעדה גיאורגית (גרוזינית) שמגישה אוכל אותנטי מהמבטח המקומי - חצ'פורי, חינקלי, יין גיאורגי ועוד. לדעתי המחירים לא גבוהים (בטח בהשוואה... למסעדות במרכז), והאוכל מעולה, לאוהבי הז'אנר. ייתכן שחלק מהתגובות הקודמות, הנוגעות לשירות במקום, קשורות לסגנון השונה שלו, שנבדל מהמיינסטרים בארץ. לי אין שום בעיה עם זה ואני ממליץ על קנגורו בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מישהו - תמונה
מישהו 5 ביקורות
אוכל טעים אך יקר
2.5
10/03/12

אוכל גרוזיני מסורתי פשוט וטעים. אבל... המחירי גבוהים ללא הצדקה, לדוגמה 2 שיפודים של בקר ללא תוספות - 79 ש''ח!! המלצרית נחמדה, אבל קצב ועיתוי ההגשה היו קצת ספונטניים, ובגלל זה חלק מהאוכל... התקרר על השולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofer - תמונה
ofer 7 ביקורות
אכזבה!!!! כך חולפת תהילת עולם
1.5
07/02/12

איזו אכזבה , מה קרה לכם? פעם הסלטים היו טעימים וטובים והמנות מושלמות הפעם סלטים ברמה ירודה ועקריות מאכזבות חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
07/09/10

מחיר לא זול ולא עד 50 ש"ח לסועד. שימו לב שלא ניתן להחזיר מנה בשום אופן, גם אם לא התכוונתם להזמינה. ביקשנו מילוי לסלטי הפתיחה וקיבלנו מנת סלט גדולה שלא נגענו בה. בעלת המקום הבהירה לנו... שבמסעדתה מתייחסים לאוכל בכבוד גדול יותר מאשר ללקוחות ושאין אפשרות להחזיר מנה אלא אם היא מקולקלת. אין להם מה לעשות עם זה (כאילו שלנו יש). תודעת שירות ושימור לקוחות- לא אצלנו, גם בהפסד מגוחך של 22 ש"ח. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה