נגישות
נגישות

קנגורו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על קנגורו

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
01/07/10

מאוד טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/06/10

המסעדה ממוקמת בפינה שקטה ומדהימה בנחלת שבעה. לאחר יום של טיולים באזור ירושלים החלטנו לאכול במסעדה גרוזינית מדהימה ואני חייב לציין שזה היה סיום מעולה ליום מדהים האווירה במסעדה חמימה... ונעימה המנות הראשונות מעולות והמנות העיקריות אין מה לדבר החל מהחצפורי המדהים לבשרים הבישול מיוחד ולא שיגרתי. כמו כן המחירים סבירים והמנות נדיבות , מה צריך יותר מזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Haim Dagan - תמונה
Haim Dagan 4 ביקורות
3.7
21/02/10

מסעדה גרוזינית, מענינת וטעימה, בחצר ירושלמית. נראה שמרבית הסועדים שייכים לעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eitan.ku - תמונה
eitan.ku 31 ביקורות
4.0
10/01/10

יצא לי לאכול בקנגורו כבר מספר פעמים, גם במיקומה הקודם. פעם אחרונה בשבוע שעבר. אוכל מעולה, טעים ובמחיר סביר. מלצרית בסדר וחביבה עם הומור מיוחד לה. בקיצור אוכל גרוזיני מעולה וכמו שצריך.... טעים טעים טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lizkun - תמונה
lizkun 2 ביקורות
4.3
13/12/09

היינו לפני כמה חודשים עם חברים ובשבת האחרונה חזרנו שובפעם עם ההורים. אוכל מדהים! משביע! טרי טרי ממוצרים הטובים ביותר! חצ'אפורי.... אין מה לדבר. חובה לטעום! חיסרון יחיד שאין מנה מיוחדת... לילדים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/09/09

האוכל טעים, ולמרות שהוא מאוד משביע, פשוט אי אפשר לעצור! כל-כך טעים, האוכל הגאורגי. השירות אדיב, האווירה חמה, המקום יפה והמחירים שפויים. כבר קשה לי למנות את כמות הביקורים שלי שם...... בקיצור - אני ממליץ בחום לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
23/03/09

עברו חלפו הימים שהאוכל היה טעים - עכשיו זה סתם יקר ללא כל קשר עם האיכות. חרצ'ו מלוח ביותר (פעם שניה שאני נתקל בתופעה, בהפרש של יותר משנה בין הפעמים), וגבייה של 7 ש"ח ללחמניה (לחמנית... 'ביס') לאדם בנוסף למחיר מנת הסלט שהוזמנה - מוגזם וסר טעם תרתי משמע. חבר'ה - איך שלא מסתכלים, חבל על הכסף והתחושה מאכזבת ביותר. פעם ידעתם לספק את הסחורה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארתור - תמונה
ארתור 7 ביקורות
1.7
15/11/08

היינו שם ביום הולדת של חבר.כולנו בני 28-34.ציפינו לאוכל מיוחד-גרוזיני מסורתי.קיבלנו סתם אוכל שבין תבשילים ביתיים למשהו ללא סגנון. שרות לא טוב. זרקו לנו מנות ראשונות והמלצרית נעלמה. ללא... מפיות על השולחן...אחרי איזה שעה הופיעה המלצרית והביאה קבבים. טעם חובבני מאוד ומלוח לטעם כל האורחים. אחרי זה הביאו עוד מנה שזה תבשיב על בסיס כבש וירקות אך כבש ניראה שברח משם...פשוט לא היה בשר. ג'יולין היה גם ללא בשר עוף שזה המינימום שצריך להיות שם. פשוט חבל כי במטבח הגרוזיני יש כל כך הרבה דברים בדהימים ולא קיבלנו כלום . סיכום:חוץ מדגל גרוזיני ואולי כמה אנשי צוות אין שם שום דבר שמזכיר את גרוזיה.אוכל ממש לא מיוחד ולטעמי גם לא טעים.שרות לגרמרי לא כיפי.מקום חמוד אך לא הכי חם ונעים.מחירים סבירים.יחס קר מאוד!!!לא מומלץ...וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/09/08

מקום מזעזע. מעבר לזה שהאוכל לא טעים והמנות לא משביעות, השירות והיחס מזעזעים. המלצרית לא שמה לב אלינו למרות שהיה ריק, והיינו צריכים לחכות לה לא מעט כל פעם. מופיעה בתפריט מנה שמתוארת בתור... עוף עם פטריות ושמנת (ג'וליאן). הזמנו אותה, וכשהיא הגיעה לא הייתה שם ולו חתיכת עוף אחת. כשאמרנו לבעלים, היא נתנה הסבר מטומטם על זה שרק אולי לפעמים יש שם מעט עוף, ושבכלל לא אמור להיות כתוב עוף בתפריט - זה פשוט כתוב כי הם לא יודעים עברית במסעדה. היא הייתה תוקפנית ואפילו לא התנצלה. לא מומלץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
12/07/08

האוכל היה סביר ביותר, והמחירים נראו לעניין ונוחים, אבל בסוף הארוחה קיבלנו חשבון של 300 ש"ח (לזוג), וזה בלי יין וקינוחים. מסתבר שיש שני מחירים לחלק ממנות (לפי מה - לא ידוע), ואף אחד לא... חשב לעדכן אותנו. בנוסף להכל המקום מחייב גם על השרות, על דעת עצמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה