נגישות
נגישות

קופי בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

227 ביקורות וחוות דעת על קופי בר

סתם אחת - תמונה
סתם אחת 50 ביקורות
היה נחמד אבל..
3.3
15/12/15

מלצרים מעולים, אבל האוכל פלצני מידי והצליחו להרוס מנות פשוטות וטובות כמו חציל ששמו בו קארי במנה הראשונה ופירות ים שבנוסף לעגבניות הטריות שמו במנה רסק עגבניות.. מה שכן, עשו קינוחים... מדהימים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דודי - תמונה
דודי מבקר מתחיל
ארוחה מהסרטים
4.3
02/12/15

אני ואישתי ניפגשנו לצהריים עם ביתנו הבכורה לצהריים .מאוד נהננו מהארוחה .החל מהמנות הראשונות הטעימות ומהנות וכן מהקוקטלים המענינים.המנות העיקריות מאוד מוקפדות וטעימות אני אכלתי סינטה... אישתי נהנתה מהרביולי וביתי דג לברק .הרבה כבוד לכל מרכיב מהמנה ...שירות נעים ומפנק מאוד נהננו .המשיכו כך כל הכבוד לכם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאת דעתי - תמונה
זאת דעתי 8 ביקורות
מסעדה ברמה גבוהה מאוד
3.8
25/11/15

השירות מצוין, האוכל מעולה. ספריבס (בסדר) - 112 ש"ח תרנגולת (חזה עוף) - 79 ש"ח קרפצ'יו בקר (מנה ראשונה) - 49 ש"ח קוקטייל (קטנצ'יק וכמעט בלי אלכוהול) - 58 ש"ח. השולחנות ממש צפופים, מרגיש... כאילו ישבנו בשולחן אחד גדול

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naama - תמונה
Naama מבקר מתחיל
מעולה מעולה מעולה!!
4.8
13/07/15

הגענו למסעדה לחגוג אירוע חשוב, הזמנו מקום מראש. כשהגענו קיבלו אותנו והושיבו בשולחן שלא התאים לנו (ביקשנו מראש פינתי) בלי יותר מדי שאלות העבירו אותנו למקום אחר. מהרגע הזה חוויה מדהימה,... מנות ראשונות מדהימות! גם העיקריות - המבורגר ביין ולברק בתנור פשוט טעימים! תפוחי אדמה מהטובים שאכלתי! קינוחים מדהימים בעיקר השטרודל בננות! .מבחינת המתנה למנות עיקריות המתנו קצת אבל דאגו לנו ללחם טעים ומטבלים. בקיצור- חוויה טעימה ובלי חור בכיס (סהכ 420 לזוג כולל טיפ). בהחלט נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo - תמונה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo 10 ביקורות
נהננו מאוד
3.8
22/05/15

ריזוטו פירות ים אמנם היה מלוח מדי, אך טעים. רביולי מהטובים שאכלתי - הבצק הכי דקיק ועדין שאי פעם ראיתי. דליקטז אמיתי. שירות מעולה ואוירה מצויינת. זו הפעם השניה שלנו בקופי בר ונחזור... בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
מאוד נהנתי
4.5
12/04/15

התפריט עבר ריענון רציני: האוכל היה מאוד טעים ומיוחד. נהנתי. השרות בקופי בר בד"כ טוב, אבך הפעם היה טוב באופן יוצא דופן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 49 ביקורות
לא שווה את המחיר
1.8
03/01/15

חגגנו במקום את תחילת השנה האזרחית החדשה. הזמנתי אווז והחברה שלי הזמינה פילה בקר. אחרי כמה זמן הביאו לנו פילה בקר ולוקוס. הסברנו שלא הזמנו לוקוס. באו אלינו כמה מלצרים אחד אחרי השני וכולם... שאלו אם אנחנו בטוחים שלא הזמנו לוקוס. הם אמרו שאולי התלבטנו ואמרנו בהתחלה שאנחנו רוצים לוקוס. הסברנו להם שבשום שלב לא רצינו להזמין לוקוס ואנחנו בכלל לא אוהבים לוקוס. לבסוף הם השתכנעו והיינו צריכים לחכות שיכינו את האווז. בינתים התחלנו לאכול את הפילה. גילינו שלמרות שביקשנו שהוא יהיה עשוי טוב, הוא ממש לא היה עשוי טוב. ביקשנו סביבות 5 פעמים(ואולי יותר, וזאת לא הגזמה) שיעשו אותו יותר טוב. בכל פעם היו לוקחים אותו ומחזירים אותו עשוי טוב בצדדים, אבל בפנים הוא תמיד היה נשאר נע. לגבי האווז, שלבסוף קיבלתי, הוא היה טוב, אבל התוספת הייתה חציה ירק מריר שלא אהבתי, ואני לא יודע איך קוראים לו. הזמנו גם קינוח, שלא בדיוק ענה לתיאור שנתנו לנו. לבסוף אף אחד אפילו לא חשב לתת לנו פיצוי כלשהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאלה - תמונה
אריאלה 2 ביקורות
לא מתכוונת לחזור
1.0
19/10/14

בחרתי לחגוג את יום הולדתי יחד עם בן זוגי בקופי בר והתאכזבתי נורא. השירות היה מזעזע, המלצרים היו סנובים ומנהל המשמרת לא יעיל, גם לראשונות וגם לעיקריות לקח למעלה מ40 דקות להגיע, כשהאוכל... הגיע הוא היה בקושי אכיל. כשביקשנו דברים שלא מנפחים את החשבון (כגון מים) התעלמו מאיתנו לחלוטין. המלצרית ניסתה כל הזמן לדחוף אלכוהול בכוח ולהגדיל את החשבון למרות שאמרנו שאנחנו לא מעוניינים, וכשוויתרנו על קינוח דפקה מבט עוין. נהרס לי הערב וחבל שבאתי במיוחד לתל אביב בשביל העוגמת נפש הזאת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 2 ביקורות
נפלא
4.5
08/10/14

אני ובת זוגי יושבים לפחות פעם בחודשיים במסעדה וכל פעם נהנים, האוכל והשירות מצויינים, במיוחד על הבר מעשנים ששם אנחנו יושבים בד"כ. ישבנו אתמול וכרגיל היה טעים ואווירה טובה. ממליץ במיוחד... על הפטה כבד במנה הראשונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
8 במדד שלנו 👍
4.0
29/08/14

אווירה נחמדה, מלצרית חמודה ואדיבה, המנות טעימות במיוחד ולא יקר מידי. קיבלתי ליום ההולדת שני שוטים שבעייני לתת משהו חביב על הבית כשיש אירוע - כיף. ממליץ לקינוח על הפנקוטה (קלילה וטעימה).... מומלץ במיוחד לפגישות של ״אחד על אחד״ כמו דייט למשל. נהנתי! תודה לך מלצרית חמודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה