נגישות
נגישות

קופי בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

227 ביקורות וחוות דעת על קופי בר

ערן  - תמונה
ערן מבקר מתחיל
ארוחת בוקר בשישי- מאכזבת
3.0
30/03/14

ביום שישי האחרון ישבנו לארוחת בוקר במחיר 52 ש"ח לאדם. א- מיץ תפוזים טבעי הוגש עם המון קרח (ממתי מגישים מיץ סחוט עם קרח בלי לשאול קודם?) ב - החביתה שהזמנתי הגיעה נוזלית וחיה. לבקשתי... הוחזרה למחבת אך חזרה לצערי יבשה כמו מדבר. (שלא לדבר על תוספת 8 ש"ח לפטריה וחצי..) ג- מבחר התוספות לארוחה מצומצם ביותר (להוציא ריבה בינונית וחמאה) - גבינת שמנת, סלט טונה ועוד גבינה לבנה (אולי פטה) מה עם גבינות עיזים, צהובה או ברי? ד- הסלט הקטו היה טעים ומתובל, כמה חבל שבחרו למלא את התחתית של הקערית בחסה יבשושית בשביל לקבל נפח וגובה (מתאים למסעדות פושטיות) ה- מבחר המאפים לחמים ועוגות מרשים ובתכלס ממנו התמלאנו . בקיצור ממקום ברמה כמו הקופי בר הייתי מצפה לרמה קצת יותר רצינית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tania - תמונה
tania 13 ביקורות
טעים!!!
4.5
02/03/14

מסעדה נעימה, עם מפות לבנות וכל העניינים :) התפריט מגוון וכל המנות שלקחנו היו פשוט מעולות (קונפי אווז וסלט גבינה כחולה)!! אומנם המחיר קצת יקר, אבל זה שווה את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
klilsb91 - תמונה
klilsb91 2 ביקורות
היה מעולה
5.0
01/03/14

הגענו למסעדה בשישי בערב אחרי שקמנו ממסעדה אחרת אחרי יותר משעה וחצי שקיבלנו בה רק מנות ראשונות והיינו מאוד מבואסים ומיואשים מהערב. בגלל שהיינו ברחוב מקביל החלטנו לבדוק אם במקרה יש מקום... ל6 אנשים ב21:00 ביום שישי והכניסו אותנו ישר. סיפרנו למלצרית מה היה לנו במסעדה הקודמת והזמנו מנות עיקריות. הביאו לנו לחם ופטה כבד ואמרו לנו שהם מאוד מבואסים בשבילנו ושהם סיפרו לשף והוא מזרז לנו את המנות והוציא לנו בינתיים מנה ראשונה שיהיה לנו בזמן שאנחנו מחכים. קיבלנו את המנות תוך בערך רבע שעה. בסוף הזמנו שני קינוחים והגיעו שלושה. כשאמרנו למלצר שלא הזמנו את הפאי הוא אמר שזה פיצוי (על המסעדה הקודמת..). פשוט הפכו לנו ערב נוראי לחוויה מדהימה. תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 8 ביקורות
מאכזב מאוד
2.5
20/02/14

פעמיים הזמנו משלוח מהקופי בר. במשלוח שהזמנו לפני בערך שנתיים המנה העיקרית פשוט לא הגיעה. התקשרנו אליהם ונאלצנו לחכות עוד שעה (אחרי שכבר חיכינו שעה) כדי שתגיע. ואז כשהיא הגיע, מנת... הרביולי היתה קטנה יותר מסלט הצד שקיבל בעלי עם המנה שלו. החלטנו לתת להם שוב הזדמנות והזמנו משלוח. ריזוחטו הארטישוק הגיע קר והיה משעמם בטעמו. הזמנו סלט קיסר ב-42 ש״ח, וקיבלנו חסה (אפילו לא חתוכה) וחמישה קרוטונים, בעלות של לא יותר משבעה שקלים. אנחנו מזמינים סלט קיסר ממסעדות אחרות- ואין מה להשוות את הסלט העלוב הזה לסלטים שאנחנו מקבלים ממקומות אחרים. תפוחי האדמה עם הבצל הגיעו עם שלולית שמן גדולה למטה, וחלקם היו יבשים ולא אכילים כלל. אנחנו מאוד נהנים ממסעדות אחרות של R2M, אבל זאת היתה פשוט מאכזבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kanna270 - תמונה
kanna270 9 ביקורות
אווירה מאוד מיוחדת
4.0
30/12/13

כדאי מאוד לשבת בפנים, יש אווירה רגוע ורומנטית. האוכל היה מצוין, אבל, קצת יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם  - תמונה
נועם מבקר מתחיל
הבר הכי טוב בתל אביב
4.3
28/11/13

אין על האווירה של הבר במקום לשנייה אתה מצליח להרגיש בחול באמצע שום מקום , האווירה מושלמת כמו גם האוכל כל הכבוד לצוות המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
טעיםםםם
5.0
01/09/13

האוכל מעולההההה הזמנו פסטה מצוינת ומומלצת בחום וקינוחים מדהימיםםםםםםם. שירות נהדר והיה ממש כיף וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיצי - תמונה
מיצי מבקר מתחיל
כשהשירות גרוע גם אוכל מעולה לא מספיק
1.0
12/08/13

ביום שישי בצהרים הזמנו את המשפחה הקרובה כדי לחגוג איתנו את נישואינו. חודש מראש התקשרנו להזמין שולחן ל-24 איש. הן במועד ההזמנה והן לאחר מכן, בפעמים האחרות בהן דיברנו עם המסעדה, אף אחד לא... טרח לציין בפנינו שהשולחן שהזמנו הוא בעצם שני שולחנות. מנהל המסעדה עטה אמנם ארשת נחמדה אבל חוץ ממנה לא עשה הרבה. לא עזרו ההסברים שמדובר באירוע מאוד חשוב עבורנו או שמדובר במפגש ראשון בין שתי משפחות שלא מכירות ואם יושבו בשני שולחנות גם לא יכירו. המנהל האדיש והרובוטי-משהו נשאר מבוצר בעמדתו כי הוא לא יכול לצרף שני שולחנות וזהו. אפס רצון לעזור באמת ולפתור בעיה שנוצרה באשמת המסעדה. בחוסר ברירה הושבו הילדים בשולחן נפרד מה שכמובן גרם להורים שבינינו לדלג כל הזמן הלוך ושוב בין השולחנות. נוצרה אווירה כאוטית, מבולגנת וצפופה, במקום הנינוחות והנוחות שקיוונו להעניק לאורחים שחצי מהם הגיעו במיוחד מנהריה. מעבר לזה, המלצרית שלנו היתה מאוד מאוד נחמדה אבל השירות היה בינוני ולא יותר מזה (קצב יציאת המנות, כמות הפעמים שצריך לבקש כל דבר וכו'). למרות חשבון של 3,500 ש"ח לא הרגשתי שלמישהו שם באמת אכפת אם הכל הולך כמו שצריך, איך אנחנו מרגישים או איך אפשר לגרום לנו להרגיש טוב יותר. האוכל לעומת זאת היה מעולה כרגיל. בקיצור, בתור תל אביבים שמתים על מסעדות ואוכלים המון בחוץ, כנראה שאנחנו והקופי בר ניפרד כידידים. לא חסרות מסעדות עם אוכל טוב בעיר, נמשיך לאכול באלו שגם יודעות איך להתייחס ללקוחות שלהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 3 ביקורות
מסעדה טובה- מבחר מצומצם ביותר של מנות טבעוניות
3.8
04/07/13

מסעדה מצויינת צוות מהוקצע. נהגנו לאכול שם תכופות, לעיתים אפילו כל שבוע. בעבר רק אני ובתי היינו צמחוניות וכעת המשפחה כולה עברה לטבעונות ופשוט אין כמעט מה לאכול שם למעט אנטיפסטי, ותוספות... צד קטנות. בעבר נאלצתי להתפשר ולהזמין מנת פסטה, אבל החלטתי לוותר ופשוט נמנעת מלהגיע לשם. מקווה שגם בקופי בר ישימו לב לטרנד העולמי של אוכלוסית צמחונים וטבעונים שהולכת ומתרחבת ויוסיפו לתפריט מבחר מנות טבעוניות . אשמח לחזור לשם . בינתיים גיליתי מסעדות חדשות שבהן יש התחשבות רבה בטבעונים מבחינת המבחר. לשמחתי יש כבר לא מעט כאלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
הטובה בת"א
4.8
25/06/13

המסעדה הכי טובה בת"א, נקודה. מנת "המבורגר ביין" מצטיינת, ההמבורגר מהמובחרים שאכלתי. האווירה במסעדה מקסימה, כיף לשבת, שירות מקצועי, יפה ונקי. קרפצ'ו נהדר. טעמנו דג מהספיישלים שהיה מוצלח... ביותר כל פעם מחדש, תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה