נגישות
נגישות

קופי בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

227 ביקורות וחוות דעת על קופי בר

חגית - תמונה
חגית מבקר מתחיל
סביר
4.0
15/12/17

ארוחת פריטטה נפלאה......השוס זה כריך סלמון. הבעיה היחידה זה המנהל איש גס וחסר סבלנות והשרות קר ולא מקצועי לדעתנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
אהבנו
4.0
30/11/17

מסעדה חמודה מאוד עם שירות מוקפד, אהבתי את העיצוב של המסעדה והמפות הלבנות על כל השולחנות. מנות הפתיחה היו טעימות מאוד, העיקריות גם כן בעיקר אהבנו את הריזוטו ואת הספייריבס. הקינוחים היו... גדולים אך יותר סטנדרטיים. בסך הכל היה טעים ולא מאוד יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הסניטר - תמונה
הסניטר 5 ביקורות
חווייה רעה, לא טעימה ומופרזת בתמחור
4.0
19/11/17

אני ממשלמי הארנונה, שכר הדירה, והבט"ל של העובדים והבעלים בקופי בר .:) מתארח ואוכל שם שנים , השירות יוצא מהכלל מוקפד מקצועי האווירה ניו יורקית ונינוחה, בדרך כל אין טענות. האוכל , גם אם... לא תמיד מושלם, הוא בדרך כלל עשוי נכון מחומרים איכותיים. יום ו' האחרון הגענו זוגתי ואני (בשעה 18:30 אין לחץ במטבח וכנראה שגם אין שף/טבח ראשי...) שוב כפי שעשינו פעמים רבות בשנים האחרונות.. והופתענו מאוד לרעה. מנת פתיחה של פירות ים שהייתה נדרשת בזכוכית מגדלת להבחנה במרכיביה..הכילה רכיבים קרים הגם שפירות הים אמורים( בדגש הקלמרי) היו חייבים להיות חמים .. מנת סלט ניסואז' היה למעשה קובץ עלי חסה 5-6 במספר עליהם נזרתה גבינת פרמז'ן , מנה פשוטה וטעימה שתג המחיר שלה היה 48 ש"ח !! מנה חליפית שביקשנו, במקום פירות ים, תבשיל טלה הגיעה מלוחה באופן קיצוני..כבר התביישנו לבקש החלפה.. המבורגר שהגיע עם רוטב יין אדום מצומצם שהיין שרוף משתלט לגמרי על כל הטעמים ..התייאשנו ..פשוט חווייה רעה ...גם בטיב ומקצועיות ההכנה של המנות וגם, בתמחור המופרז לחלוטין של מנות מבוססות רכיבים זולים . לא קופי בר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של הסניטר
הסניטר
14/12/2017
המקצוענים מתקשרים ומבררים את מהות התלונה, בודקים בבית פנימה, מה היה הכשל וחוזרים ללקוח עם תובנות לתיקון, וכשמקום שעיסוקו חוויה ואוכל עושה כך (וכך פעלו מנהלי הקופי בר) אתה חש ביטחון לחזור חזרה ולקבל שהייתה תקלה שהיא טופלה ומרבית הסיכויים? שתהנה מחוויות מהנות בעתיד לבוא במקום זה.
rahamim - תמונה
rahamim 3 ביקורות
זו לא סתם מלצרית זו בחורה עם חינוך טוב.
5.0
14/05/17

קיבלנו שירות נפלא ממלצרית בשם רוני. הקטע הכי מרשים שלה היה כשהתינוק של בתנו הקיא על הרצפה. רוני בלי היסוס ועם חיוך נפלא ניקתה את הבלגן מבלי לתת לנו או לסועדים אחרים תחושה של אי נעימות. ... רוני כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dafna - תמונה
dafna 18 ביקורות
אחלה שירות אחלה אוכל ואחלה אווירה
4.3
30/03/17

למען הגילוי הנאות, אני אוהבת את המסעדה ואת מנת הדגל (לדעתי) - המבורגר ביין אדום (ויש לציין שאני לא אכלנית הכי גדולה של בשר, שזה אומר הרבה!). המסעדה נעימה, שירות מעולה, והאוכל טעים. קצת... אכזבה שעם השנים המנות והתוספות קטנו, מה שמורגש בעסקיות הצהרים שהיו בעבר ממש משתלמות, והיום הן התאזנו עם המציאות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
שירות מעולה, אוכל מצויין, מסעדה מוקפדת אבל לא מחייבת
4.5
17/03/17

פעם ראשונה שלנו שירות מעולה, אוכל מצויין, מסעדה מוקפדת אבל לא מחייבת. אנחנו ישבנו באזור עישון אבל למי שלא מעשן תקחו בחשבון שאתם עלולים לספוג חלק מהריח גם באזור שללא עישון. בוודאות... נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
נוהל יום שישי!
5.0
01/03/17

נוהל ביום שישי לאכול שם תמיד טרי איכותי נקי וטעים..אווירה טובה מנה גדולה ומשביעה לגמרי שווה את העלות

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 7 ביקורות
אווירה יוקרתית ואלגנטית
3.8
18/10/16

אווירה רומנטית בערב.. חבר שלי הזמין פסטה עם עגבניות והוא מאוד לא אהב, למרות שבדר"כ הוא לא בררן בכל הקשור לפסטות. אני אהבתי את ההמבורגר שהזמנתי. הלחם שמגישים בתחילת הארוחה בחינם - מאוד... טעים. אני מאוד אוהבת את האווירה, אלגנטית וקלאסית ואחזור לשם בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
מקום קל"ב וטוב
4.8
29/02/16

סעדנו במקום שלושה אנשים לארוחת בוקר יום שישי. למרות מיקומה של המסעדה בפרברי תל אביב, המקום המה אדם. את ההמולה שמסביב לא ממש הרגשנו בזכות המרווח במסעדה. צוות המלצרים היה חייכן ואדיב,... השירות מקצועי, ומנת ארוחת הבוקר שלא היתה גדולה ודשנה במיוחד, היתה טריה וטעימה, הלחמים היו טריים והריבות טובות, והמחיר סביר לגמרי. נשמח לחזור שוב ולהמליץ הלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
danda301 - תמונה
danda301 3 ביקורות
מסעדה מדהימה
4.3
04/01/16

אכלתי שם ביחד עם בן זוגי והאוכל היה מדהים , גם השירות היה נהדר - המלצר היה סבלני והסביר בפרטי פרטים את המנות המוצעות בתפריט ואת המיוחדות של אותו היום . אווירה נעימה מאד , המחיר מעט יקר... אך המסעדה איכותית ולכן , לדעתי , המחיר מוצדק .

עוד פרטים
הוספת תגובה