נגישות
נגישות

קופי בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

227 ביקורות וחוות דעת על קופי בר

יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
קלאסה!!!
4.3
05/08/20

המקום קיים מעל 20 שנה והיום ראיתי בדיוק למה. זה התחיל בכך שבתפריט היום נעדרה מנה שהופיעה אתמול ומאד רציתי אותה. הבעתי את אכזבתי למלצרית אך זו אמרה מיד כי אין בעיה וכעבור זמן מה הונחה של... שולחני מנת צלע לבן עשויה לעילא ולעילא. גם יתר המנות שהזמנו היו מצויינות. השירות, מעבר לנאמר קודם, היה זריז ,ענייני וחביב. והמחיר סביר ביותר ביחס לרמת האוכל. כנראה שאני לא היחיד שנהנה מהמסעדה - המקום בשעת צהריים היה מפוצץ, וזאת בניגוד לכל המסעדות האחרות בהן בקרתי בשבועות האחרונים (אחרי הסגר) ובהן נוכחות הלקוחות היתה דלילה. הבעיה היחידה - המקום רועש, אולי כתוצאה של התפוסה הגבוהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה מבקר מתחיל
כיף, חבל שהצוות ללא מסכות
4.8
26/06/20

ארוחת ערב טעימה מאד, מבחר נהדר, שירות מעולה. חבל שהצוות ברובו מזלזל ומסתובב עם המסכות לקישוט. הגדילה לעשות מנהלת המשמרת שפשוט הסתובבה ללא מסכה חבל ולא בטוח שאחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
מאכזב- מחיר גבוה ביחס לתמורה
2.5
17/11/19

סה"כ האוכל טוב ומוגש היטב, זאת על אף שקיבלנו מנת אניילוטי שהייתה פושרת מדי ולא חמה, נראה כאילו חוממה במיקרוגל. הסיבה לדרוג הנמוך יחסית, היא המחיר ביחס לתמורה. המנות קמצניות ומה שהכעיס... יותר מכל זה מנת פילה בר-ים, במחיר של 129 ש"ח. המנה טובה וטעימה, אבל למנה ראוי לתת פילה מדג שלם ולא חצי, כפי שנעשה בהרבה מסעדות דומות באותה רמה. לגבי השירות לו זכינו מהמלצרית מהמלצרית ששירת אותנו, זה היה שירות של לצאת ידי חובה, אנטיפטי בלי טיפת חיוך או התעניינות בנו כלקוחות: רק אחרי שביקשנו המלצרית פירטה את המלצות היום ולאורך כל הזמן ששהינו במסעדה, לא הייתה התעניינות ולו הקטנה ביותר לא מצידה ולא מצד אחראי המשמרת או משהו אחר מצוות המסעדה לגבי שביעות רצוננו מהאוכל. כשביקרנו במסעדה הזאת בפעם הראשונה לפני מספר שנים, החוויה הייתה שונה וטובה הרבה יותר. האם זה עייפות החומר? כנראה שלכאן כבר לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
רק על הבר
4.0
28/07/19

כיף לשבת על הבר, הצוות נחמד וקשוב, היין טוב והקוקטיילים מיוחדים. אם יקפידו קצת יותר על סגירת הדלתות כשמעשנים בחוץ יהיה מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מעולה
4.3
09/07/19

הגענו למסעדה קצת סקפטים היום שלפני כן קראתי את התפריט בכל זאת בהמלצת המלצר בעלי הזמין המבורגר ברוטב יין ואני רביולי ממולא גבינה עיזים ותרד הכל היה מעולה לקינוח לקחנו 3 פרוטיפולים עם... ציפוי סוכר קרמל הכל היה טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aya Shoresh - תמונה
Aya Shoresh 12 ביקורות
ארוחת בוקר מאכזבת ביותר
3.3
16/03/19

הגענו בשישי בצהריים לארוחת בראנץ'. הזמנו ארוחת בוקר ישראלית המבחר בארוחה היה דל והמנות היו קטנות . עלי לציין שהמה שהוגש היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי - תמונה
גדי 19 ביקורות
מהנה כל פעם מחדש......
4.5
31/05/18

כאורחים קבועים של הקופי בר , כתבתי בעבר ואמשיך לכתוב ,אוירה כיפית, המנות יוצאות באופן מושלם וטעים, השירות מוקפד שירותי מאוד ואדיב ( בי״ס לשירות ולמלצרות) המשקאות נהדרים. נהננו מאוד,... הילדים אכלו ספגטי, המבורגר ופיצה, מנת הלברק בתנור הכולל ירקות מאודים וטעימים היה מוצלח ביותר, מנת המבורגר הדגל 300 גרם בשר איכותי וטעים. מומלץ, נחזור , כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי - תמונה
גדי 19 ביקורות
מומלץ בחום
4.0
10/03/18

איזה כייף להגיע כל פעם מחדש ולסעוד במסעדת קופי בר....... שירות מיקצועי אישי ואדיב, אווירה נעימה ומזמינה, המבורגר מצוין, מנת דג לברק נהדרת, מנות ראשונות טובות כגון קלמרי עם כרוב שרוף ו... קרפצ’יו דג ים. נשמח אם תחזירו את מנת הספגטי קרבונרה אם כראשונה או העיקרית. בהחלט מסעדה שכייף להגיע ולסעוד בה ומומלצת בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
טניה - תמונה
טניה מבקר מתחיל
מאכזב
3.0
05/03/18

הגענו אני ובן זוגי לחגוג יום הולדת, חייבת להודות שממש לא נהננו, הושיבו אותנו בשולחן פיצי שמצדו עוד שני שולחנות שהיו כל כך צמודים שאפילו לא היה ניתן לעבור ביניהם על מנת להתיישב. אין שום... תחושת פרטיות ויש תחושה שאתה יושב בארוחה עם אנשים שאתה לא מכיר, הזוגות מסביב לחשו מרוב שהיתה תחושה של צפיפות לא נעימה. אני מבינה את המסעדה שרוצה למקסם רווחים אבל צריך גם לכבד אם הסועד. כמובן שבאווירה כזו כבר לא היה ניתן להנות מהאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
ארוחת בוקר מאכזבת
2.8
07/01/18

חברים שמעו שיש בקופי בר ארוחת בוקר ביום שישי שאסור להחמיץ. הזמנו מקום 8 ימים לפני וקיבלנו שולחן בחוץ במרפסת מקורה עם תנורים, ביום גשם. כן אמרו לנו בטלפון אך חשבנו שיהיה קצת יותר... סגור.... התפריט לבראנץ' אינו גדול והמנות יקרות למדי. סלסלת הלחמים התגלתה כמאכזבת, אבל עוגת הגזר לידה הצילה את המצב. חיכינו למנות הבייצים בדיוק 40 דקות! מה קורה שם במטבח? פעם ראשונה שיש עומס ביום שישי בבוקר? אני קיבלתי 2 בייצי עין הפוכה על טוסט עם רוטב פטריות. החברים חלקו ארוחת בוקר עם 3 ממרחים בכלי בקוטר של 3 ס"מ- קטנטן ביותר. הקפה היה טוב הגיע מהר וחם.

עוד פרטים
הוספת תגובה