נגישות
נגישות

ארנסטו - Ernesto since 1997 ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על ארנסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/05/08

גדלתי באיטליה והאוכל כאן פשוט מחזיר אותי לילדות. אחד לאחד הטעמים של השכנה האיטלקיה שלי. פשוט מרגש לאכול כאן. איטליה זה כאן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 2 ביקורות
2.7
14/05/08

צפיתי לפסטה איטלקית תוצרת בית עם רטבים מפתיעים אך קיבלנו מנות סטנדרטיות לגמרי שיכולנו לקבל בכל מקום אחר. לא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/05/08

תגובה לרון ומשפחתואני ארנסטו מרקרייה בעלים של מסעדת ארנסטו בת"א עם 30 שנה של ניסיון בתחום הקולינאריה שמתוכם 19 ברומא ו11 בת"א אחרי כתבות רבות אשר עשו עליי בעיתונים כמו מעריב,ידיעות... אחרונות,הארץ,פמיליה קריסטיאנה (5 עמודים),jerusalem post,פיננסיאל טיים,גלובס,jerusalem report,time out. ופעם הראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל שמסעדה איטלקית (המסעדה שלי)נכנסת בספר של accademia italiana della cucina nel mondo בלי לקחת בחשבון שיש לחץ של שבת צהריים במסעדה ובלי לחשוב לפני שאתה כותב על האישה הבלונדינית בזילזול אשר במיקרה אישתי אני רוצה לשאול אותך אתה לא חושב שקצת הגזמת???

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/05/08

כאדם שמבלה הרבה מזמנו בנסיעות לאיטליה ומרבה לסעוד שם בחברת איטלקים, במסעדות של מקומיים, אני יכול לבחור אולי שלוש מסעדות בארץ שניתן לשוות להם אותנטיות אמיתית-ארנסטו הראשונה שבהם. זה לא... רק איכות חומרי הגלם מה שחשוב יותר היא איכות הביצוע והחיבור ביניהם. גם אחרי ביקורים רבים לא רשמתי אכזבה וגם מהארוחה שקיימתי עם שותפיי האיטלקים יצאנו כולם מרוצים ביותר ואם זה לא המבחן, אז אינני יודע מה כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
11/05/08

מבחינת מראה, המסעדה מאכזבת לעומת הצילום המצוין, המקום די קטן. בחרתי בעיצוב חם כי אין אפשרות לא לבחור...שרות- המלצרים חובבנים, מנהל המקום משתדל אך אינו מצליח, השירות בעייתי. המלצר מסתתר... כל הזמן, אחד נוסף (לא ברור מה תפקידו), מחפש את עצמו, האישה הבלונדה מפנה כלים ומשתדלת לא לדבר.האוכל- צפוי, טריויאלי, לא נראה שיש שף במטבח.מנת הלזניה היתה טעימה. מנת הטורטליני, נזקקה להרבה פרמג'נו, ושחתה ברוטב שמנת שנראה זול, קישוט הסירופ היה פאטתי. מנת השרימפס נראתה בסדר, אך אף אחד לא יצא מכליו. האנטיפסטי הוא אילתור מטופש של פלפלים מתוקים מדי, חצילים קטנים מדי ועשויים רע, הזוקיני- היחיד שטעמו היה יותר מטוב, הצנימים עם ערימת קוביות העגבניות היו צנימים עם ערימת עגבניות ולא ברוסקטה.בקינוחים- קרם ברולה נעשה טוב אך שגרתי, הנפוליאון הוא קרם טעים אך זול שנדחף בין שתי פרוסות בצק עלים ממותקים באבקת סוכר - שניהם לא ממש שווים 35 ש"ח, כמו כל הארוחה שמספר הש"חים גדול עליה.בכלל המנות קטנות, לא משביעות. המקום נראה כאחד שעוצב ע"י הבעלים הקודמים והמרפסת שמתפארים לא כזו מרשימה.בקיצור, אם רוצים לאכול איטלקי כמו באיטליה- המסעדה בהחלט עונה על הקריטריון של מסעדה שולית ברחוב שולי בעיר שולית איפשהו באיטליה. ברומא, פירנצה, מילנו וכו', מזמן היו משנים אותה ל..נניח.. מסעדה ישראלית בדרג חובבני..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דב - תמונה
דב 3 ביקורות
4.0
10/05/08

טרטוריה טובה מאוד. המנות מדויקות וטובות. רמה אחידה טובה, נשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דלית - תמונה
דלית מבקר מתחיל
4.3
25/04/08

המסעדה האיטלקית הכי טובה בארץ!! כל פעם אנחנו מופתעים כמה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/04/08

the best italian food in tel aviv. the only "true" italian cuisine in the city. feels like you are sitting in italy having a home cooked meal!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/04/08

מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/04/08

יופי של מוסיקה.תשארו כמו שאתם!(-:

עוד פרטים
הוספת תגובה