נגישות
נגישות

ארנסטו - Ernesto since 1997 ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על ארנסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/10/08

מקום נעים ביותר עם אוכל מצוייןץאנחנו כבר התמכרנו....

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף מבקר מתחיל
2.4
27/09/08

אנסה להיות הוגן ככל האפשר שהרי הדבר הקל ביותר זה לבקר ולהוריד בכך לטימיון השקעה רבה של בעל המסעדה. מכירים את התחושה שנותן לכם מלצר במסעדה של "אתם מפריעים לי" ו"איך זה שלא ידעתם?" או... אמירות כמו "אני יכול להחליף את המנה אבל לא להחזיר (כלומר תשלמו בכל מקרה)....". אז נכון שארנסטו היא לא "מציאה" גדולה בתחום הקולינארי או העיצובי אבל היינו נותנים לה ציון "עובר" אלמלא שירות שאותנו לא יחזיר לכאן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גד - תמונה
גד מבקר מתחיל
4.7
27/09/08

מקום עם אווירה נעימה. אוכל טעים מאוד, חבל שאין בתפריט דברים חדשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/09/08

מקום כיף ממש כמו באיטליה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
21/09/08

חיפשתי מסעדה לחגוג בה יום הולדת עם משפחה קרובה.סצינת המסעדות התל-אביבי/רמת חייל/הרצליה אינה בשבילי (יקר/אחת מחקה את השנייה/עיצוב הייטקי קר/שרות נערות חובבני בדרך כלל/צפוי מראש). אני... אוהבת אוכל פשוט יותר - רציתי משהו שונה. הימרתי על ארנסטו (ידעתי שישנה כזו). באנו בשבת בצהריים והיה ממש ממש נחמד. הקופון שלקחנו מהאתר נתן לנו בקבוק אדום חינם (יין בכלל לא רע). האוכל היה טוב (מנות ראשונות אנטיפסטי, פרחי קישואים, סלט, עיקריות:פסטות , רביולי, פירות ים, אנטרקוט). ארנסטו ישב לידינו ויעץ מה להזמין אבל לא דחף, המנות לכולם הגעו כמעט יחד, השרות מקצועי ולא מציק. אני ממש נהנתי וודאי אחזור שוב. תמורה ממש טובה והאוירה נעימה, ביתית, לא מלחיצה. הלואי שהיו עוד מסעדות בסגנון זה (לוא דווקא איטלקיות) ולא היינו פושטים רגל בכל בילוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
12/09/08

ביקרנו בארנסטו שלושה, מאוחר בערב ה-11 בספטמבר 2008. החווייה הכללית הייתה נעימה מאוד. האווירה - ביתית, השירות - לבבי, והאוכל - טעים להפליא, אם כי לא זול בכלל. למנות הראשונות הזמנו פרחי... קישואים (טעם דומיננטי של גבינה, עם נגיעות ירוקות) ופגוטינו ריקוטה ותרד (נפלא, בעיקר הרוטב העשיר!). הזמנו שתייה סטנדרטית - מים מינירליים, דייט קולה ותפוזים (שאמור היה להיות של פריגת סחוט טרי, אבל היה רחוק מאוד מזה). למנות עיקריות הזמנו: פנה גורגונזולה (טעים וחביב, אם כי פשוט למראה), ניוקי אללה סורנטינה (עשוי נפלא - מנה ענקית!) ורביולי פטריות פורצ'יני (מנה חביבה, אך לא גדולה כלל ועיקר). לקינוח הזמנו טירמיסו (נפלא!!!) וקרם ברולה (טעים אף הוא). שילמנו בסה"כ 340 ש"ח + טיפ ויצאנו מרוצים מאוד. כמה דברים שהפריעו לנו: 1. ישבנו באיזור ללא עישון, מה שלא הפריע מבעל המסעדה להדליק סיגריה לידינו בסמוך לתום הארוחה. חבל. זה הרס. 2. לא יידעו אותנו, שאנחנו זכאים לבקבוק יין הבית היות והזמנו ביותר מ-200 ש"ח. לא שאני סבור ש"יין הבית" הוא תוצר איכותי (שהרי בד"כ מדובר בבקבוק שעולה בסביבות ה-30 ש"ח), אולם עדיין - זה מסוג הליטושים שהופכים מסעדה טובה מאוד, למסעדה מצויינת. בשורה התחתונה - נהנינו מאוד, ונשוב למסעדה בהמשך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/08/08

אוכל טעים ביותר מוגש בצורה אסתטית,שירות אדיב.הרגשנו ממש כמו באיטליה.נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/08/08

מעולה...אהבנו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/08/08

הכל היה מצוין.השירות,המנות מאוד אלגנטיות ו במיוחד טעימות.הרבה איטלקים סיפרו לי על המקום הזה ועכשיו שניסיתי אני מוכרחה להגיד שצדקו-הרבה זמן לא נהנתי כל כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/08/08

מנות ראשונות מאוד טובות,תודה רבה על החלפת המנה אנו מצטערים על המקרה.נמליץ לאחרים תודה רבה (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה