נגישות
נגישות

ארנסטו - Ernesto since 1997 ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על ארנסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/06/09

אוכל מדהים תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
13/06/09

המסעדה מתוקה, שומעים איטלקית בכל מקום (מקום של תיירים) אבל האוכל נורא ואיום, פשוט לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה 20 ביקורות
3.0
30/05/09

אוכל מצוין. לראשונות לקחנו "פרחי קישואים"- מנה עדינה שלא נופלת לשמנוניות הטמפורה, ו"פגוטינו ריקוטה ותרד" - ללקק את האצבעות, לא אכלתי משהו דומה בשום מקום. לעיקריות לקחנו "רביולי פטריות... פורצ'יני" - לטעמי המנה הפחות מוצלחת, כיוון שיש בה משהו תפל לטעמי, אך גם כאן מרגישים את האיכות, ו"לזניה ראגו" - מנה נדיבה, מעט מלוחה מדי אבל פשוט הלזניה הטובה ביותר שאכלתי. לקינוח אכלנו קרם ברולה שלא היה יותר מבסדר. השירות בסדר, הישיבה במרפסת מעט צפופה ולא נעים שמעשנים עליך בפרצוף, אבל האוכל פשוט מעולה, מומלץ! אנחנו עוד נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer 3 ביקורות
4.7
21/05/09

האוכל מעולה.האווירה בייתית ורגועה וההרגשה כמו במסעדה באיטליה.אנחנו ישבנו במרפסת מה שאיפשר לנו גם לעשן מדיי פעם.ארנסטו בעל המסעדה הסביר לנו בדיוק על המנות והמליץ, ומידי פעם עבר לבדוק אם... הכל בסדר.אנחנו בטוח נחזור לאיטלקיה המצויינת הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/05/09

מסעדה איטלקית אוטנטית רמת המזון המוגש מעולה והשירות מהיר ולבבי,בערב האוירה רומנטית כמו בטוסקנה!!!האיטלקייה הטובה ביותר בת"א.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/05/09

נעמה שלום.קודם כל אני אתחיל מזה שאני מצטער מאוד שלא נהנית מה"פוטנסקה"שלי.בטוח המנה לא יצאה כמו שצריך אם לא לא היית אומרת את הדברים האלה.(יש לי לקוחות ש חוזרים לאכול אותה לפחות 3 פעמים... בשבוע)באמת אני מצטער.בקשר לעיסקיות היקרות::העיסקית שלנו מתחילות מ29 ש"ח(אולי העיסקית הכי זולה בישראל)שכוללת מרק מנת פסטה ו שתייה.העיסקית עם הפוטנסקה עולה 49ש"ח(ולא שישים...)וכוללת אנטיפסטי או מרקים-פנה פוטנסקה-שתייה קלה(יקר?)עכשיו,המנה שוקלת כמעת 300 גרם ומורכבת מפסטה,רוטב עגבניות,אנשובי,טונה,צלפים,זיתים,פלפל ולא סתם עגבניות ו טונה כמו שאת כותבת ובטוח לא יוצאים רעבים אחרי עיסקית כזאת. זה היה רק למען גילוי האמת. שוב פעם אני מאוד מצטער על מה שקרה לך ואני מזמין אותך לבקר אותי שוב כדי לתקן את כל מה שקרה. ארנסטו

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה מבקר מתחיל
2.3
14/05/09

אוכל משעמם, היו מנות ממש חובבניות ולא טעימות- והמחיר מצד שני מוגזם. העיסקיות יקרות ולא מצדיקות את המחיר. אני יצאתי רעבה ומאוכזבת. פסטה עם עגבניות וטונה, גם אני יכולה לעשות, והרבה הרבה... הרבה יותר טעים, ולא ב60 שקל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
25/04/09

אוירה חמה, דווקא הצפיפות יוצרת נופך איטלקי אותנטי..מנות טעימות וראויות בגודלן...פוקצ'ה מעט קטנה וחלשה (אפשר לשפר..)...סה"כ מקום נעים ולא מתנשא, אני מניח כי נחזור לכאן..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
22/04/09

כבר היינו במסעדה מס' פעמים, גם בפורום משפחתי וגם סתם בערב שישי עם חברים - הנאה מובטחת. קצת צפוף לשבת, אבל האוירה כמו באיטליה, והאוכל מעולה. הניוקי הכי טוב בעיר. מסעדה מצויינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
17/04/09

אפתח בצהרה קצת פומפוזית אבל בהחלט ראויה - אם יש גן עדן אז ארנסטו הינה מסעדת הבית. זוגתי ואני בחרנו ללכת ולנסות את המסעדה לאחר המלצה מחבר וכפי שאתם בטח מבינים, לא התאכזבנו. איך שנכנסנו... למסעדה הרגשנו כאילו אנחנו במסעדה באיטליה, מקום לא גדול עם עיצוב איטלקי טיפוסי ולא פלצני כמו בחלק מהמסעדות בארץ, ישנה אווירה נעימה שמאפשרת להינות מהאוכל, המוזיקה היחידה שנשמעת הם קולות הסועדים וכלי האוכל בפעולה. לגבי האוכל. זו הייתה הפעם הראשונה מאז שהייתי ילד שיישמתי את הראות אימי ולעסתי 20 לעיסות כל פעם, הפסטה נימוחה בפה, והרטבים אוי הרטבים, אם לא הייתי במקום ציבורי הייתי עושה מה שאימא שלי תמיד אסרה עליי וזה ללקק את הצלחת עד שלא צריך לשטוף אותה. המנות בינוניות פלוס וביחד עם מנה ראשונה משביעות בדיוק במידה. השירות אדיב ונחמד, לא הכי מקצועי בעולם אך מספק. ראוי לציין כי בעל המסעדה, ארנסטו, עובר כל הזמן בין הסועדים ומוודא כי הכל בסדר ונותן הרגשה כללית טובה. חיסרון אחד ויחיד הוא שאין חנייה רבה באזור ומומלץ להגיע במונית או לחנות בחניון גן לונדון בטיילת וללכת קצת ברגל. לסיכום, מומלץ בחום. נ.ב רחמים על הדיירים בבניינים שבסמיכות למסעדה, הריח משגע.

עוד פרטים
הוספת תגובה