נגישות
נגישות

לה קוצ'ינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על לה קוצ'ינה

אורן - תמונה
אורן 2 ביקורות
שרות לא ברמה
1.8
30/09/13

הזמנו שלוחן ביום חמישי האחרון לשעה 21:00 הזמנו מנה ראשונה ומנות עיקריות, מנה ראשונה הגיע יחסית בזמן סביר לאחר 7 דקות, מנה עיקרית 1 הגיע לאחר 42 דקות את המנה השנייה כבר ביטלנו. אף אחד לא... פנה לא שאל ולא חשב אפילו להבין עם נהנו או לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
י&רון - תמונה
י&רון 30 ביקורות
כמו איטליה
2.8
25/09/13

הינו בחג סוכות האחרון במסעדה בהרכב משפחתי. מסעדה ברמה טובה, האוכל היה פשוט מצוין! הישיבה במסעדה הייתה נעימה. רק חבל שהשירות היה איטי וחיכינו די זמן למנות שהזמנו, והמחיר יחסית גבוה. שווה... להגיע למי שחוגג אירוע מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פרידה - תמונה
פרידה מבקר מתחיל
שירות גרוע
1.5
23/09/13

היינו בערב חג סוכות 11 איש. לקחו מאיתנו הזמנה ובלי להגזים חיכינו כשעה עד שהמנות יצאו. היינו עם ילדים הם התחילו לבכות שהם רעבים כי עברה שעה וכלום לא הגיע לשולחן. התאכזבנו קשות. עוד לא... קרה לנו דבר כזה בשום מסעדה. הם לא מתוגברים בכח אדם וזה פוגע בשרות. לא נהנינו בכלל וגם המחיר היה גבוה מאוד. חבל אני לא אחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 2 ביקורות
מסעדה מעולה!
4.5
30/08/13

מקום נעים, אוכל טעים, שירות מ-ע-ו-ל-ה! ממש הרגשנו כאילו נחתנו באירופה לזמן מה. ידידותי ביותר לתינוקות, ולהוריהם, בקיצור, מומלץ ביותר לכל מי שמגיע לאילת! תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
חמישה כוכבים
3.8
03/07/13

מספיק להביט במלצרים בכדי להבין שמדובר במקום של מקצוענים, שבא לתת את החוויה הכי טובה שאפשר לאורחי העיר אילת. המנות שהוזמנו היו כולן מצוינות, בעיקר הפטוצ'יני ארטישוק שנחשב למנת דגל... במסעדה, והוא נדיב מאוד בגודלו ובכמות התוספות. זמן ההכנה היה מהיר יחסית. לא היינו צריכים לבקש מעולם מים, כיוון שהמלצרים באו ומילאו את הכוסות ביוזמתם. השירות היה אדיב מאוד, לפי כל כללי הטקס, אבל איכשהו- לא פלצני מדי. למרות המחיר הגבוה, שבלט בעיקר בפסטות, התמורה שווה אותו- באיכות החומרים ובאיכות השירות וההגשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
מס' 1 באילת
4.8
25/06/13

בעיר שאין בה מסעדות טובות, לה קוצ'ינה עומדת בודדה בפסגה, ובזכות ולא בחסד. אוכל מעולה, שירות יוצא מן הכלל היינו כמה פעמים ואין ביקור באילת ללא ארוחת ערב. פילה הבקר ברוטב גבינת גורגנזולה... נהדר, שרימפס בחמאה ולישון בראשונות - מנה טעימה יפה ונדיבה (חובה לקחת עם לחם כדי לנגב את כל הרוטב המדהים), אנטריקוט טוב, ואני בטוח ששאר המנות טובות אם הרמה היא זהה למה שהזמנתי. היינו כמה פעמים במסעדה, כל פעם הרמה נשארת ואף עולה. חובה נפלא

עוד פרטים
הוספת תגובה
juliettz - תמונה
juliettz 12 ביקורות
מהמם
4.8
06/05/13

מסעדה מדהימה. פשוט להרגיש באירופה. אוכל ממש טעים, מנות בגודל נורמלי ולא מפוצצות כמו שנהוג אצלינו. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
אווירה טובה
3.5
02/04/13

ביקרתי בלה קוצ'ינה פעמיים בחופשה באילת. אווירה רומנטית על הים בטיילת, הזמנו רביולי גבינות שהיה נחמד , פיצה שהגיעה מעט שרופה, וקינוח פרפה נוטלה- שהיה טעים אך פשוט להכנה ויקר שווה יותר... בשביל האווירה הרומנטית על הים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi Pepe Shachar - תמונה
Yossi Pepe Shachar מבקר מתחיל
מסעדת לה קוצינה באילת
3.5
28/09/12

האוכל טוב מאוד התמחור יקר מאוד ולא בהכרח מוצדק הפסטה במנות העיריות היתה עשויה מדי אבל בסך הכל השירות והחויה היו טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכה - תמונה
מיכה 3 ביקורות
יהירות ישראלית קשה
1.0
07/08/12

הזמנתי מקום דרך אתר זה. לא טרחו כלל להגיב (לחיוב או שלילה). תענו בחיוב - נהדר, תענו בשליה שאין מקום - גם בסדר. להתעלם? אני אישית לא נותן סיכוי נוסף למסעדה שלוקחת אותי כמובן מאליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה