נגישות
נגישות

לה קוצ'ינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על לה קוצ'ינה

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
טעים ונעים
4.3
22/01/18

שירות מהיר ואדיב אוירה טובה נעים וטעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gilad - תמונה
Gilad מבקר מתחיל
מחירים בשמיים, כל השאר פחות
2.5
28/10/17

הגענו ארבעה חברים, הזמנו פיצה פונגי לארבעתנו שהגיעה שרופה מלמטה עם טופינג טעים אך יבש למדי. בנוסף הזמנו ריזוטו פטריות ורביולי גבינות מעולים, וגם לזניה ממוצעת ביותר ופטוציני ארטישוק תפל... שדרש קילו פרמזן מעל. נתנו 2 כוכבים בגלל שהמנות הגיעו לאחר הרבה זמן, הכמויות של הריזוטו, הפטוציני והרביולי היו מגוחכות והפיצה הייתה שרופה ויבשה מלמטה עם טופינג יבש. המחירים בשמיים ואמנם השימוש בחומרי גלם איכותיים מורגש אך הכמות לא מצדיקה את ההוצאה הכספית. השירות עצמו היה אדיב, מקצועי ונעים אך האקוסטיקה הנוראית צרמה לנו לאורך כל הערב. לסיכום מסעדה איכותית עם אוכל טעים אך העיקוב, הכמות והמחיר לא גרמו לנו לצאת מסופקים מהמסעדה ובטח שלא עם רצון לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior 11 ביקורות
ציון 8וחצי
4.5
01/09/17

הזמנתי פיצה פאפרוני, וחברים מנות אחרות היה טעים,שרות מעולה, אוירה נחמדה, מחירים לא זולים אך המקום עם קלסה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 8 ביקורות
מסעדה מומלצת
4.8
19/08/17

שירות יעיל במיוחד, המנות באות מהר לאחר ההזמנה והמנות מאוד טעימות וגדולות משאומר שאפשר להתחלק בהם כמה אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal 2 ביקורות
מאכזב
2.3
10/06/17

המנות היו פשוטות בטעמן. מסעדה שמדורגת כמסעדה איטלקית מספר אחת באילת כשהאווירה יוקרתית והתודעת שירות גבוהה, לא הגיוני שהפער הוא כזה גדול בין חומרי הגלם והטעמים למה שבעצם המסעדה משדרת... ללקוח. אנחנו הזמנו פילה סלמון על מצע ניוקי ופסטה רוזה. כל אחת מהמנות הייתה מאוד סטנדרטית ואפילו הדג והניוקי הגיעו קרים. מרגישים שלא מדובר בחומרי גלם איכותיים והקפדה על טעמים ולכן למי שמחפש מסעדה איטלקית ברמה התל אביבית זה לא המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 13 ביקורות
מומלץ מאוד.
5.0
27/01/17

אוכל מצויין, ומנות גדולות מאוד מרגישים שיש שף מקצועי. שירות מקצועי ואדיב, מחירים סבירים. מסעדת גורמה עם מנות גדולות ושירות מעולה במחירים של מסעדה תל-אביבית ממוצעת. מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 19 ביקורות
נפלא!
4.8
23/10/16

מזל שהייתה את המסעדה המופלאה הזו, אחרי חוויה נוראית שהייתה לנו במסעדה אחרת בזמן שנפשנו סופ"ש באילת. ישבנו בה גם בשישי וגם בשבת בערב והיא בהחלט שידרגה לנו את החופשה ברויאל ביץ'. השירות... היה נפלא, קשוב ואדיב, המנות נדיבות מאוד, מיוחדות וטעימות. פשוט ליקקנו את האצבעות! ישבנו פעם אחת מול המטבח מה שהיה ממש חוויה, לראות איך הטבחים עובדים בטירוף ובמקצועיות מדהימה. בפעם השנייה ישבנו בחוץ על הדק. בשני המקרים המיקום סיפק חוויה מעולה. היין היה מעולה, כל פעם ניסיתי אחר ולא התאכזבתי. למזלנו קיבלנו פעמיים את אותו המלצר בשם רון שנתן לנו חוויית שירות יוצאת מן הכלל. חלק מהמנות היו מעט יקרות אך סך הכל המחירים היו דיי סבירים, האוכל מיוחד וטעים, אווירה מעולה. ניסינו מרקים, פיצות, פסטות וסלטים, לא הייתה מנה אחת שהייתה פחות ממצויין. בקיצור- מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
מסעדה מצויינת
4.0
20/10/16

ישבתי במסעדה עם חברתי. המסעדה שייכת לרשת מלונות ישרוטל וקיבלנו את ההנחה של 10% הנחה כחבר מועדון ישרוטל למרות שלא היה בידינו את הכרטיס עצמו של המועדון 👍 המנות טעימות מאוד, שירות כיפי... ואדיב מאוד המלצרית הייתה מקסימה ועזרה לנו לבחור את היין וגם את המנות. מנות גדולות במיוחד ומשביעות מאוד. המחיר יקר יחסית אבל משתלם בגלל המנות הגדולות, נהנינו מאוד ובטוח שנמליץ ואפילו נחזור למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hiya - תמונה
Hiya מבקר מתחיל
מומלצת מאוד נעים וטעים.
4.8
03/10/16

הזמנו שולחן לערב ראש השנה, לצערי לא התאפשרה הזמנה דרך רסט והזמנתי טלפונית. הגענו 4 בשעה היעודה השולחן המתין לנו, האווירה רגועה, ישבנו בחוץ במרפסת ממש על חוף הים, המלצר שלנו היה אדיב... ושירותי מאוד. הזמנו 2 מנות פתיחה סלט בורטה,(מעין גבינת מוצרלה מצוינת) וסלט אגרולה, חומרי הגלם טריים,מתובלים ונאכלו בהנאה רבה, מנה עיקרית הזמנו כולנו דגים, דג מנת חג פורל שלם עם עשביי תיבול בליווי תפו"א קטנים,סלמון בתנור,ודניס,ל 2 האחרונים הגיעו על מצע ניוקי ארטישוק ועגבניות,חמצמץ ומיוחד. המנות היו מצוינות, בליווי בקבוק שרדונה שהומלץ לנו על ידי המלצר החמוד איתי, השרדונה מיקב ספרה מהרי ירושלים היה מושלם לדגים. קינוחים טובים פנה קוטה , פרפה משהו קפוא כמו גלידה בטעם קפה עם ביסקויט מתחת. מחיר ממוצע לסועד כ 200 ש"ח, חוויה ערב ראש השנה היתה טעימה ונעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Navah - תמונה
Navah 4 ביקורות
אבקר כאן שנית
4.0
14/08/16

ישבנו עם הילדים על המרפסת בחוץ. השירות ע"י המלצר היה אדיב ומושקע מאוד. מנות הפתיחה היו טובות ,הסלט היה טרי והרוטב טעים ומנות הריזוטו שהגיעו היו אדיבות וטעימות, מנת הדג היתה גם היא... מצויינת. נהיננו מאוד מהמסעדה למרות שהיה מעט חם כוון שהמצנן לא הצליח לקרר את כל יושבי המרפסת.

עוד פרטים
הוספת תגובה