נגישות
נגישות

לה קוצ'ינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על לה קוצ'ינה

Valerie - תמונה
Valerie מבקר מתחיל
אוכל לא ברמה של מסעדת שף
4.3
30/04/16

שירות יוצא מן הכלל, עיצוב חמוד, אבל חומרי הגלם לא ברמה של מסעדת שף ולא מצדיקים את המעמד. הגענו זוג עם תינוק, קיבלנו שירות מאוד אדיב. הזמנו סלט קפרזה שהיה עשוי מעגבניות הכי פשוטות... ומוצרלה הכי פשוטה שניתן להשיג. מנת אנטיפסטי כללה פרוסה אחת של חציל, פרוסה אחת של בטטה, פרוסה אחת של גזר ואחת של ארטישוק. והמון גבינות. פוקצה הייתה מאוד טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אוכל איטלקי חביב
3.3
06/09/15

הגענו בלי להזמין מקום וקיבלו אותנו יפה מנהל המשמרת והמארחת. הזמנו סלטט קפרזה, בורטה ופיצה פונגי. הכל היה טעים והארוחה הייתה ממלאת (לא הזמנו עיקריות). המלצר היה נראה קצת מבואס שהזמנו רק... פיצה וסלטים ולא עיקריות וגם שתינו מים. בסוף הוא לא החזיר לנו עודף וזה היה מעצבן, הוסיף לעצמו 10 שקלים טיפ בלי לשאול.. לא התווכחנו והלכנו אבל קצת ביאס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 4 ביקורות
מאכזב מאוד
2.5
05/03/15

האוכל היה אנמי לחלוטין. לא היה בו שום דבר מיוחד. הפוקאצ'ה היתה יבשה, הפטוצ'יני ארטישוק סתמי, וכך גם הפיצה פונגי. האוירה נחמדה, התפאורה יפה, אבל האוכל בינוני ומטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 20 ביקורות
ארוחת ערב רומנטית
4.0
20/11/14

מסעדה מעולה, שירות אדיב ומסביר פנים, כשהתלבטנו בין שתי מנות המלצר הבטיח שנוכל לטעום ולהחזיר אם המנה לא תהיה לטעמנו. מומלץ מאד פילה דניס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
מאכזב
2.5
10/08/14

זו הפעם השלישית שאנו אוכלים במסעדה זו. מאוד נהננו בפעמים הקודמות אך הפעם התאכזבנו. רוב המנות לא היו טעימות: פסטה ברוטב שמנת ופטריות מלוחה מאוד!!! פטוציני ארטישוק חמוץ מדי וספגטי בולונז... שהיה פשוט לא טעים. הרביולי היה בסדר גמור (לא מצדיק את המחיר והשם המעולה של המסעדה) והטירמיסו טעים מאוד. יש לציין שהמלצר היה מקצועי מנוסה ואדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנה - תמונה
אילנה 3 ביקורות
מסעדה נהדרת בכל קנה מידה!
4.8
03/08/14

התארחנו בלה קוצ'ינה לכבוד יום ההולדת של בן זוגי. אנו לא צעירים וכבר אכלנו במסעדות בארץ ובעולם, אך אוכל טעים וברוחב לב כפי שהוגש לנו בלה קוצ'ינה - בזה טרם נתקלנו. ובנוסף השירות שקיבלנו... ממלצר בוגר ושירותי, אדם שנהנה ויודע לפנק- גם זה מיוחד במינו!!! כן ירבו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 12 ביקורות
טובה אבל לא כמו שחשבתי
3.5
28/04/14

כנראה שהגעתי עם צפיות גבוהות מדי... האוכל טוב והשירות מקצועי ואדיב באופן מיוחד אך עם זאת המחיר קצת גבוה מדי לטעמי. אני אכלתי פיצה פונגי טעימה מאוד ופסטוציני ארטישוק שפשוט היה לא טעים,... המלצר החליף באדיבות ובמהרה את המנה לרביולי גבינות עפ בקשתי הוא היה טעים אך לא חריג. בקיצור מסעדה איטלקית שמגישה אוכל טוב באופן אדיב ומקצועי אך לא בטוח ששווה את המחירים הגבוהים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
ממש נפילה
1.5
30/03/14

היינו ביום שישי האחרון זוגתי ואני במסעדה שהיתה בין הבודדות פתוחה ופשוט בזיון. זה התחיל עם כוס היין שניתנה בקמצנות והולך דרך המנות הראשונות והעיקריות שפשוט היו ברמה ירודה ובניגוד לחלק... מחוות הדעת שקראתי באתר. הפוקצ'ה לשם שינוי היתה טובה. מדובר במסעדת תיירים גדולה שפשוט מזלזלת בלקוחות שלה כי הם יודעים שבטיילת באילת מדובר בפראיירים מזדמנים. בקיצור חפשו מקום אחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron - תמונה
Yaron 2 ביקורות
כן אבל...
3.3
12/11/13

הגענו זוג לארוחה רומנטית, בחרנו במקום בעקבות הביקורות הטובות שהיא קיבלה. המסעדה מעוצבת יפה, תפריט מגוון, לא זול. אבל השירות ממש לא אחיד, מקבלת שולחן מלוכלך, מזלג עקום (כן כן עקום),... המתנה של 20 דקות לתפריט קינוחים וקפה, ומנות שהן סה״כ טובות אבל לא מרשימות או מיוחדות, לא המרק דלעת ושרימפס שהיה מעט תפל, לא הפיצת פונגי שהייתה ספוגת שמן, ולא הסטייק טונה שהיה קצת יבש ותיבול גס מידי. לסיכום, לא משהו ששווה לנסוע לאילת בשבילו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi - תמונה
Yossi מבקר מתחיל
לא שווה את הכסף
3.0
19/10/13

אוירה רומנטית. למנה ראשונה אכלנו ניוקי סולת - סביר מינוס. המנות העיקריות הצילו קצת את המצב. השירות של גלעד היה אדיב בטירוף. לקח לנו רבע שעה לקבל חשבון. כנראה שלא נפגש שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה