נגישות
נגישות

לה קוצ'ינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על לה קוצ'ינה

 - תמונה
4 ביקורות
2.7
08/03/08

אכלנו במסעדה בעבר הרחוק ונהננו אך הפעם היה תת רמה. הזמנו מנות ראשונות ומנות עיקריות ומלבד מרק שום שהיה מפתיע שאר המנות היו פשוטות, לא מקוריות ולא טעימות. אחת המנות הראשונות הייתה... קרפצ'יו- מדובר במנה לא טרייה שיצאה מוכנה מהמקרר על צלחת שהייתה קרה במיוחד. נתחי הקרפצ'יו נדבקו לצלחת והעידו על זמן לא סביר בה השניים חלקו מקום במקרר. באחת המנות העיקריות לא נגענו ולא טרחו לשאול מדוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
09/12/07

מסעדה נהדרת עם אוירה מיוחדת , שרות מעולה (תודה לך גלית ) ומנות טעימות ומשביעות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
30/08/07

היינו ביום חמישי 23/8 הגענו רעבים הושיבו אותנו קיבלנו לחם יבש להפילא ,חסר מלח אמרנו טוב.הזמנו את המנות בולונז,ארביאטה,לזניה ,קרפצ'יו וסלט חיכינו 40 דקות לאוכל וכשאמרתי למלצרית שאני רעבה... היא אמרה "כולם רעבים" ,אח"כ לבן זוגי שאכל מהקרפצ'יו אך המתין ללחם נלקחה הצלחת ואמרנו למלצרית הוא מחכה ללחם .היא אמרה אני לא אוהבת שמתמלאים מלחם,את אולי לא אוהבת אבל הוא עדיין לא סיים את הראשונה.פנה ארביאטה שעולה 64!!!!!!!! ש"ח היה מזעזע ברמות שרוטב של "ברילה"מוכן כבר נראה לי יותר טעים.הפסטה הייתה יבשה וחסרת טעם ,בקיצור אכזבה.אם אתם באילת לכו לפדרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמי - תמונה
נעמי 2 ביקורות
4.3
19/07/07

היינו במוצאי שבת עם שני הילדים לכבוד יום ההולדת של הבן. לא שמענו קודם על המסעדה, ארבעתנו הופתענו לטובה. אנו נמליץ ובהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
24/06/07

היית במסעדה שלכם ביום שישי22.07 קבענו תור ושכחו לרשום אותנו והדבר הכי גרוע שקרה זה שהזמנתי מנה של ספגטי בולונז ללא פרמזן והיא הגיעה עם פרמזן ביקשתי להחליף את המנה וקיבלתי פרצוף חמוץ... מהמלצרית. החליפה לי את המנה בסוף ולתדהמתי כשהתחלתי לאכול גיליתי שפשוט הפכו את המנה לצלחת אחרת כדי שאני לא ישים לב שגבינת הפרמזן למטה.אני אף פעם לא התלוננתי אפילו אם היתה לי שערה באוכל אבל לרמות לקוח במסעדה מכובדת כזאת זה פשוט מגעיל .למזלי אני בא מהתחום ועליתי על התרמית ואני לא רוצה לספר לכם מה מנהל המסעדה אמר לי שביקשתי שיבוא לשולחן (לקח לו 20 דקות) תירוצים פשוט שלא הולמים מסעדה ברמה שלכם (דרך אגב הוא זה שהפך לי את המנה לצלחת אחרת).אני לא רוצה לחשוב שמנה שהעלות שלה היא 10 ש"ח מרמים לקוח מה יקרה כשמישהו יזמין מנה יקרה יותר או ישאיר אוכל בצלחת, יש סיכוי שהמנה תחזור לשולחן של סועד אחר. אני לא כותב בשביל לקבל פיצוי את הפיצוי אני לא רוצה. אני רוצה פשוט שתעשו בדק בית כי שמנהל לכם את המקום בטח עושה עוד דברים שעוברים על חוק הקולינריה .תאמינו לי אני בא מהתחום וראיתי כמוהו עשרות וחבל שמנהל כזה מוריד לכם את הרמה של המסעדה עם תירוצים מבישים. בברכה, שי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
09/06/07

הגענו לארוחת שבת ביום שישי בערב. המקום נראה טוב יחסית ומיושן. המלצר היה חביב אך לא התעניין בנו. למנה ראשונה הזמנו ניוקי רמונה. המנה הגיעה לאחר רבע שעה. אין מה לומר, היה טעים. למנות... עיקריות הזמנו סקלופינה מרסלה וצ'ופינו די גמברי. פה זה מתחיל. חיכינו כ-40 דק' למנות. הצ'ופינו הגיע מלוח כאילו דגו את השרימפסים בים המלח והסקלופינה הגיע קר. גם תפוחי האדמה שמגיעים כתוספת הגיעו קרים. לאחר חצי שעה, בעודנו מחכים למנות, שאלנו מלצרית אחת מה קורה והיא ענתה "יש לחץ במטבח, התאזרו בסבלנות", תשובה לא הולמת מסעדה שתופסת מעצמה. בקיצור סיוט. המלוחים הוחזרו ואת המנה השניה סיימנו ואח"כ הלכנו. לא ממליצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/06/07

הגענו למסעדה ביום שבת בערב לארוחת ערב בלה קוצ'ינה ברגע שנכנסנו למסעדה הרגשנו איטליה, באויר היה ריח של אוכל ויין. המלצר הושיב אותנו באיזור מאוד יפה בפנים עם מפות לבנות עם אח (מימי תקופת... הבניים) רומנטי להפליא כעבור כמה רגעים הגיע שוב המלצר החביב והמקצועי עם עגלת דיוטי פרי והציע לנו משקה מעורר תאבון. סירבנו בנימוס (מכיוון שהיינו רעבים) אבל העפנו מבט בתפריט היין ולפי ההמלצה בחרנו בגליל יראון, יין מפתיע ביותר.המנות הראשונות -שרימפס על האליו והסלט שכונה "דגל איטליה"(עגבניות ומוצרלה עם רוטב פסטו ובלסמי) היו מדהימות. במנות העיקריות אכלנו את המלצת השף ריגטוני עם בשר פילה ברוטב מדהים וסטייק פילה עם ניחוח טוסקאני היה מעולה. לא הפסיקו להשקות אותנו ביין אפילו המים היו מי איטליה (סאן פלגרינו) סיימנו עם פרפה שוקלד נוטלה אחד לשניים - זה בהחלט מספיק. שיצאנו מהמסעדה הבנו שחזרנו ארצה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/04/07

יופי של מקום.אוכל אותנטי ונאמן למקורות, שירות מקצועי.הסקלופינה שאכלתי נמסה בפה, והפיצה של הילה היתה טובה, מהטובה שיש! (הסובל, ת"א).הערת אגב לדיקלה שכתבה פה:לרוב השפים היום קוראים בשמם... הפרטי, הרשמיות זזה מעט הצידה. נראה לי שנשארת את איפשהו בשנות השמונים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
20/04/07

במסגרת טיול לאילת הגענו למסעדת לה קוצ'ינה בעקבות המלצה של חברה. מהרגע הראשון היה די ברור שאם ההמלצה תוכיח את עצמה נהיה מופתעים. השירות היה בסדר אבל לא הרבה יותר מזה, בעיקר הוא היה יותר... מחויך ממקצועי. תפריט היינות של המקום נוראי וכאילו מתוך מנהרת זמן לשנות השמונים שאינן זכורות כקולינריות במיוחד. המסעדה הזו מוכיחה כי מבחינה קולינרית אילת עדיין נמצאת בשממה פרט למעט מאוד יציאות טובות. ובקיצור הביקור בלה-קוצ'ינה מיותר לחובבי קולינריה. נכנסתי לאתר אחרי הביקור כדי לראות מה כתבתם עליו וראיתי שאפילו לשף אתם קוראים רק בשם פרטי. הבנתי...שהרי לא מדובר בשף שאנו אמורים לזכור את שמו כדי להמשיך ולעקוב אחרי הקרירה שלו. בכל מקרה - מש' לא אבקש יותר המלצות על מסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
18/12/06

זו הפעם השנייה שאני וחברי מבקרים בלה קו'צינה וכל פעם אנחנו נהנים מכל ביס וביס.נכון, התפריט לא מאוד מגוון, בעיקר בכל הקשור למנות הבשריות וחבל כי הם יודעים להכין אותן כ"כ טוב.המלצר ששירת... אותנו היה מקצוען וחביב ולא המליץ דווקא על המנות היקרות ביותר בתפריט.אני ממליצה להזמין מקום מראש ולהשתדל להגיע לא בשישי בערב כי אז מלא מידי והאוירה היוקרתית נפגעת מכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה