נגישות
נגישות

לה קוצ'ינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על לה קוצ'ינה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/01/10

מסעדה מצוינת. אוכל טעים ואסתטי. שירות מקצועי וחביב (סרגיי) מנהל מסעדה מקצועי ואדיב שלא היסס לגרוע מהחשבון מנה לא טעימה. עוד נשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/01/10

אכלנו פעמיים 09.01.2010 בערב 08.01.2010 בשני המקרים היתה אותה מלצרית נעימה.אנחנו לא עשירים - הילד ביקש מאתנו לקחת מנה יקרה (בפרופורציות שלנו) הסכמנו (09.01) בערב. הזמין רביולי, להפתעתנו... המנה הגיע בצלחת גדולה עם 6 רביולי רזים צנומים - לפי דבריו טעימים.שאלתי אותו אתה רעב ? ענה לא! אבל היה רעב.כולנו נהנינו בכיףהייתי מוכרח לכתוב לכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/10/09

אני,אישתי, בני וכלתי היינו בסוכות האחרון באילת ובחרנו להגיע למסעדת לה קוצ'ינה...שמענו עליה הרבה דברים ורצינו לראות במה מדובר..... וואו, קודם כל המלצרית שעשתה לנו את הערב תמר הייתה פשוט... מדהימה,שירות כל כך מקצועי שלא ראיתי בשום מקום אחר בארץ. האוכל היה פשוט תענוג.... ואיך שהמנות מוגשות.... והאווירה בכלל... ממליץ בחום למי שאוהב אוכל איטלקי עם שירות מעולה ואווירה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/10/09

מסעדה מקסימה, אוכל מעולה ושירות מצויין!!!.הצטערתי מאוד כששמעתי שאין עוד סניפים בארץ, אך אחזור לשם שוב!!!השירות היה מלבב, המלצרים נתנו שירות יוצא דופן, סבלני ונעים. אני רוצה לציין במיוחד... את המלצר סרגיי ששירת אותנו ללא הפסקה, היה מקסים ונחמד. האוכל פשוט תאווה לחיך!!!!בקיצור- מסעדה מצויינת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
27/09/09

מלצרית נחמדה מאוד צ'קר צעקני ומנופח, הביאו לנו פוקצ'ה יבשה וחסרת טעם למנה עיקרית הזמנתי עוף מושחם על מצא של עדשים שהיה עם טעם שרוף ביקשתי להחליף את המנה שהגיעה כ 25 דקות מאוחר יותר... ,כל שאר חברי סיימו לאכול מזמן אבל יצא לי החשק לאכול עכשיו לא ביקשנו הנחה או קינוחים כפיצוי, אבל יש לציין שהמלצרית והאחמש עשו הכל בכדיי שנצא מרוצים ,רק קצת באיחור וחבל ושאר חבריי לשולחן לא "התרגשו" מהאוכל וחבל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 13 ביקורות
4.3
16/08/09

אחלה מקום. היינו מספר פעמים , המקום יפה, האוכל טוב, והשירות נעים (אם כי לפעמים מכירתי מדי). אכלנו שם פיצות מעולות ופסטות טובות, למרות שלא מדובר בפסטות תוצרת בית. הרטבים טובים (ארבע... גבינות, שרימפס ושמן זית, שמנת ופילה בקר, בולונז מעולה ופומודורו מאכזב מאוד). הקינוחים טובים מאוד. בקיצור, מקום טוב עם אוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
21/06/09

ישבנו ביום שישי האחרון אני ומשפחתי במסעדה האיטלקית שהחלטנו לבחון גם כן אחרי שקיבלנו כ"כ הרבה המלצות עליה. אני בתור אחד שהיה הרבה מאוד באיטליה ומגיע מעולם המסעדנות כתל-אביבי גאה ישבתי... להנאתי ביום שישי באזור המטבח מול המטבח והצוות הנהדר שהכין לנו את המנות הכ"כ טעימות. הופתעתי להכיר את המלצרית הנפלאה והמדהימה שפשוט הייתה שם בשבילנו לכל דבר ודבר שהיינו צריכים אותה,שחוץ מלקיחת הזמנה והגשה גם התעניינה מאיפה הגענו ומה שלומנו,בחיים לא שירתה אותי מלצרית בכזו נחמדות - תמר.שעשתה לנו את כל הערב לנפלא עוד יותר. ראוי לציין את השף והצוות שהכין לנו את המנות הכ"כ טעימות - ריגטוני פמונטזה פסטה עם נתחוני פילה בקר ברוטב משגע (בהמלצתה של תמר,שלא טעתה עם כלום ממה שהמליצה) צופינו-ספגטי עם שרימפסים ברוטב אדום פיקנטי וכומבן ריזוטו פירות ים שהיה ללקק את האצבעות. שאפו!!!! בהחלט שנחזור,בקרוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan 46 ביקורות
4.7
18/06/09

היינו שם לפני כשבועיים עם הילדים. האוכל היה מעולה. המסעדה האיטלקית הטובה ביותר שאכלתי בה בישראל, ותאמינו לי שאכלתי בהרבה מקומות בישראל וגם באיטליה (שם ביליתי כמה פעמים). האוכל בלה... קוצ'ינה מתעלה גם על כמה מהמסעדות שבהן אכלנו באיטליה עצמה. גם הילדים הבררנים שלי מאד אהבו. אוכל טעים מאד, אנטיפסטי מעולה, שירות מעולה, עיצוב מזמין. המחיר סביר והתמורה מצויינת. אין לי כל ספק שעוד נחזור לשם. אני מחכה לזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eitan - תמונה
Eitan 3 ביקורות
4.3
11/06/09

אוכל מעולה! שירות מעולה! הגענו למסעדה אתמול. בפנים רועש אז ישבנו בחוץ באווירה מצויינת. הריזוטו פירות ים היה ללקק את השפתיים. מדליוני פילה ברוטב פנטסטי ואפילו דג הדניס היה טעים מאוד... ומוגש אסטטי. כל הכבוד לשף ביטון. המנות הוגשו בדיוק בזמן ובמידת העשייה שביקשנו. רק הסלט עליו המליץ המלצר אזל וחבל. לסיכום: מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
27/05/09

הגענו למסעדה לאחר ששמענו ביקורות לכאן ולכאן.במילה אחת מאכזב!!!הפסטה עם נתחי פילה הבקר התגלתה כפסטה משעממת עם כמות מצחיקה של בשר סביר ולא יותר מזה.התפריט באתר כבר לא מעודכן... על המנה... הזו גבו 82 ש"ח- ממש ממש מוגזם!יצאנו עם חשבון של כמעט 300 ש"ח על פסטה שהיתה בסדר אבל לא יותר מזה,כל מסעדת פסטה בתל אביב מגישה פסטה לא פחות טובה במחירים סבירים בהרבה.שורה תחתונה- נו טוב, אני מניח שזה ברור.

עוד פרטים
הוספת תגובה