נגישות
נגישות

לה קוצ'ינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על לה קוצ'ינה

אורי - תמונה
אורי 2 ביקורות
4.3
25/03/09

אכנו אתמול במסעדה , ואחרי שקראתי קצת תגובות באתר דיי נבהלתי - אך התבדתי. האוכל הפתיע, למנה ראשונה הזמנתי קרפצ'ו - הוא היה די פשוט אך טעים לעיקרית אנטריקוט נתח טעים מאוד של בשר שנמס... בפה. בן זוגי פתח בניוקי ולעיקית הזמין לזניה - גם הוא מאוד נהנה מהמנות. גם הקינוחים לא איכזבו, לקחנו טרמיסו ופרפה שוקולד נוטלה. לסיכום האוכל והשירות מצויינים, המלצרית דאגה למלא לנו מים ויין בכל פעם שהכוס התרוקנה. מחירים קצת גבוהים -יצאנו עם חשבון של כ-400 ש"ח, אך היה שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
15/03/09

היינו בשבוע שעבר בלה קוצ'נה ומאוד נהנו גם מהשירות המקצועי וגם מהאוכל הטעים. תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
30/11/08

הגענו ביום שבת ה 29/11/08 בעקבות המלצה של בת משפחה!! מה עשינו לה ? למה ככה להתנהג אלינו ? אז קבל עם ועדה גמאני ממליץ לכווולם. תתרחקו מלה קוצ'ינה. נתחיל מהטוב . השירות של המלצרית השניה... ( הראשונה היתה פלצנית ומיותרת ) היה אדיב ,סבלני, מבין ונעים הליכות. מרק השום היה אוורירי, נעים מאוד לחיך ( טיפה מלוח מדי ,אבל ניחא ) . זהו בערך . כל השאר היה סתמי, ללא טעם , אם שמות איטלקיים וטעם של מזללה בתחנה המרכזית. הזמנו עוף מושחם בפטריות על מצע של עדשים. שם מיותר וארוך לחתיכת פרגית , תזכורת אחת ויחידה של פטריה ועדשים שבושלו ברסק עגבניות של "יכין" ( או משהו דומה ) . לזכותם יאמר שכאשר ציינו שהניוקי סולת !! היה סר טעם , הם הורידו אותו מהחשבון ללא בקשתנו. בקיצר , לא חוזרים לשם. הכסף זה לא העיניין כי גם אם המנות היו עולות חצי ממה שעלו , עדיין היו נשארות חסרות טעם ועל כן היינו מאוכזבים לא פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
21/11/08

היינו בלה קוצינה ביום ה' ה- 20/11/08.הסעדה הייתה חצי ריקה כך שלחץ רב לא היה על המטבח.המלצרית הייתה מאוד נחמדה וששה לעזור בבחירת המנות.הסלט (די רוקולה) שאכלנו במנה הראשונה היה נחמד אבל... הרגיש כאילו העגבניות נחתכו כמה שעות לפני ההגשה והיו עיפות, הקרוטונים היו קרוטונים שנקנו מהסופר - לא מתאים למסעדה כזאת ליפול על "קטנות"למנה עיקרית לקחנו "ריגטוני פימונטזה" שהיה חביב אבל גם כאן אנו לא חושבים שהפסטה הייתה בייתית.עוד מנה עיקרית שלקחנו הייתה "פנה אל ארביאטה" שהייתה לא טעימה והוחלפה ב"ספגטי בולונז" שגם החוזר למטבח לאחר כמה נגיסות.2 מנות הפסטה שהוחזרו היו מנות חסרות טעם ולא סביר ששף שמכבד את עצמו יגיש.בשביל פסטה קנויה עם רסק עגבניות מקופסא אפשר להישאר בבית.בכלל המחירים היו של מסעדה תל אביבית, מה קרה למע"מ שלא מחייבים בו באילת?נק' האור היחידה היו המלצריות הנחמדות.היינו לפני כמה שנים בלה קוצינה ואז היה נהדר.חבל שהיא נפלה ככה.מקווים שהם יפסיקו לחסוך בחומרי הגלם, והמנות יצדיקו את המחיר המופקע

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/10/08

מדהים...נפלא..נהדר..טעים כל מילה חיובית תתאר את המסעדה.המלצרים מקצועיים ומספקים מידע מלא על האוכל והיינות.שף המסעדה הוא לא רונן אלא ישראל אודלס הנפלא!!!מומלץ,תהנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/10/08

לפני מספר שבועות הגעתי בצוותא עם אשתי למסעדה, כדי לחגוג את יום הנישואין שלנו באווירה טובה. לאחר מספר דקות ניגש אלינו המלצר ופתח במופע אימים שהותיר אותנו פעורי פה! הזמנו סלט קפרזה שהומלץ... לנו בחום ומה שקיבלנו היתה מנה מבישה של עגבניות ומוצרלה בים של שמן זית- טפל ולא שווה את הכסף. למנות עיקריות הזמנו סקלופינה מרסלה וספגטי פומודרו- עליהן בכלל לא ארחיב את הדיבור ( לדעתי, לא מדובר בעגל חלב אם כי בבשר בקר אבל לא משנה). מאוד רצינו ללוות את הארוחה ביין איטלקי משובח אך משום מה המלצר התעקש שנזמין יין מקומי מרמת הגולן.. השתכנעו והזמנו ריזלינג של גמלא. לסיכום , יש מקום לשיפור במקום הזה ואין ספק שהמחיר לא מצדיק! יחד עם זאת , מגיע שאפו לפסמן ששלט ביד רמה על הפס והוציא מהר את המנות שלנו ! כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
11/08/08

חבל שלא נכנסו לrest לפני שהגענו... למדנו לקח חשוב. לא לתת למפות לבנות וכוסות נוצצות להטעות אותנו. האוכל לא עולה באיכותו על זה של מזללה באבן גבירול. לבן הזוג שלי יש את "חוק חמש הדקות".... אם אחרי 5 דקות מרגע יושבו לשולחן לא ניגש אליו מלצר, הוא קם והולך. עברו 5 דקות מהרגע שהתיישבנו ב"לה קוצ'ינה" ולמרות שהמלצר הסתובב סביבנו תוך כדי שהוא משרת לקוחות אחרים, הוא אפילו לא העיף בנו מבט. בעודי מדברת אל ליבו של בן זוגי (עברו 7 דקות) ובטני מקרקרת מרעב, ניגש המלצר ובנחמדות מתלהבת ומעושה הציע לנו הסברים לגבי התפריט, אילת והמצב הפוליטי. התחלנו בפיצה. לא אכלתי פיצה מאז ביקורי האחרון באיטליה לפני שלוש שנים. כנראה שגם זו היתה מיותרת. בתפריט מצוין כי זו פיצה עם גבינת עיזים וחצילים. בפועל, קיבלנו פיצה עם עיגולי גבינת עיזים דקיקים (כן, מהחבילות שקונים בסופר) וכמה חצאי ירח של חציל מטוגן ושרוף כמו התיירות הצרפתיות על החוף. למנה עיקרית הזמנתי את המנה המומלצת ריגטוני פימונטזה. התפריט הבטיח פסטה בתוספת נתחוני פילה, רוטב חום, שמנת, בצל, בזיליקום ועגבניות מיובשות. בפועל קיבלתי פסטה עשויה מדי, שוחה ברוטב שמנתי לא ברור, בתוספת 7 חתיכות מניאטוריות של בשר שמנוני. הבזיליקום כנראה נשכח, ולעגבניות המיובשות היה משבר זהות קטן. הן שכחו מה הן אמורות להיות. לא נגעתי במנה. לאחר 6 דקות ניגש המלצר, שאל מדוע איני אוכלת. הסברתי לו, הוא לקח את המנה, הציע תפריט, וכשנענה בשלילה נעלם ולא חזר יותר. בן זוגי הזמין ריזוטו פירות ים. היות ואיני חובבת מאכלי ים לא יכולתי לשפוט את המנה, אך הוא אמר שהיא סבירה (לפחות יחסית לריזוטו המשובח של הקופי בר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/07/08

היינו אתמול בערב והיה מדהים! היום הצצנו בביקורות והופתענו לקרוא תגובות כה שליליות. האוירה במקום נהדרת, האוכל מעולה והשירות היה אדיב. הרביולי מצוין כנ"ל דג דניס. הפיצות נהדרות ונוטלת... השוקולד - מעולה. בקיצור - נהנינו מעל ומעבר - נמליץ ונחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
25/05/08

התאכזבנו מאד, היינו בעבר ונהנו, ביום שישי ב-24.05.08 היינו כל בני המשפחה, הזמנו את המקומות כמה ימים לפני החופשה באילת, השרות היה נוראי, זמן המתנה ממושך והאוכל בלתי אכיל לחלוטין !!!!!!!... המרק היה קר, סטייק אנטרקוט בינוני ומטה ותפוחי אדמה נוראיים!!! הדג שהזמינו בני משפחתי לא היה ראוי למאכל, חבל חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
24/03/08

בן זוגי ואנוכי ישבנו ביום שבת האחרון בצהריים לארוחה (קיבלנו המלצה חמה על המסעדה) אין ספק שהאכזבה הייתה גדולה. למנה ראשונה הזמנו ניוקי רומנה, אחד הטובים שטעמתי. למנות עיקריות הזמנו... רביולי גבינות, אשר לא עלה ברמתו על הרביולי שנמצא במדפי הסופר, מדליוני פילה אשר הגיעו במידת צלייה WD על אף שביקשנו M. האוירה גבלה בחוסר אכפתיות. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה