נגישות
נגישות

איציק הגדול ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על איציק הגדול

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/03/08

למסעדת איציק הגדול תמיד היה מקום חם בליבי. בקרתי במסעדה זו פעמים רבות לאורך השנים ומעולם לא התאכבתי. לצערי דברים רבים השתנו במקום והוא אינו כתמול שלשום. פשוט מצער ואף מביש היחס המגעיל... והאוכל הבינוני שהוגש לשולחני בביקורי האחרונים. ממקום מומלץ מספר 1 שלי הפך המקום לעוד שיפודייה לא מושקעת ולא מוקפדת. המושג פינוק נעלם מן המקום לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
23/02/08

אין כיסאות לילדים ולבעלים לא איכפת, כל הארוחה ישבנו עם הילדים על הברכיים, אוכל סביר גובים עבור הסלטים נא לשים לב 22 ש"ח לסועד האווירה לחוצה. לא מומלץ למשפחות לא אחזור בפעם הבאה, אפילו... כשביקשנו פיצוי בגלל כיסאות הילדים, מנהל המשמרת אמר שמבחינתו יכולנו ללכת למקום אחר וממילא יבואו אחרים במקומנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
30/11/07

טיילנו ביפו, חיפשנו את שיפודי התקווה אך לצערנו הרב נתקלנו באיציק הגדול  האוכל היה סביר, החשבון מוגש בחוצפה ישראלית אופיינית עם השורה התשלום לא כולל דמי שרות כניראה שהחוק לא הגיע ליפו... בטח לא פקחי משרד המסחר והתעשייה. נתנו למלצרית 20 ש"ח טיפ אך זה לא היה ממש לשביעות רצונה והיא תקעה בנו זוג עיניים</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/11/07

הגענו בערב, לא הזהירו אותנו שעומדים לסגור או משהו. הגיע מלצר מהזן "הדוחף" בלי תפריטים וכמעט בלי שנבקש הביא סלטים חביבים ומגוונים, חומוס סתמי לחלוטין וצ'יפס מלא שמן ודי מגעיל... חייבים... להזמין 2 שיפודים ב 44 ש"ח (חוצפה...), עד שהגיע הבשר התחילו לקפל המסעדה, צעקות ובלאגן... בעודנו אוכלים עיקרית צעק אחד האחראים "יאללה תן להם חשבון", על הקינוח ויתרנו וקיבלנו חשבון של 270 בלי שירות על ארוחה לא יותר מסבירה ל 3 אנשים.... הכי יקר שנהוג במחוזותינו, שלא לדבר על אווירה לחוצה ומעצבנת. לא חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
27/09/07

הגענו 8 אנשים בתשע בערב. קיבלו את פנינו במאור פנים והושיבו אותנו בזריזות. השירות היה מצויין וכעבור דקות ספורות השולחן היה עמוס בסלטים טריים ומצויינים - הטובים ביותר מכל השיפודיות בהן... אכלנו. צויין מראש שהמחיר לסועד עבור הסלטים הוא 20 ש"ח רק עבור המבוגרים. החומוס והפלאפלים היו מעולים. שיפודי הפרגיות היו עסיסיים ומטובלים כהלכה. שיפודי הלבבות היו עשויים למידה הנכונה והסיום היה כבד אווז נפלא. קינחנו בבווריה שהיתה טעונה שיפור ובקפה מצויין. החשבון הפתיע לטובה ועבור שמונה אנשים השארנו פחות מ 1000 ש"ח. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
4.3
26/09/07

אני רוצה לאמר שאני לקוחת המסעדה מזה 5 שנים, אוכלת שם עם כל המשפחה וכל חבריי נהנים אף הם. שורה תחתונה... אין על המסעדה הזאת, שום מסעדת שיפודים בעולם לא מתקרבת לקרסוליים של איציק הגדול.... כשמו כן הוא !!!!!!!!! אוכל ברמה גבוהה, שירות סוף הדרך, ואין מה לעשות.... מי שרוצה את ההכי טוב, משלם. צוות יקר, אתם עובדים קשה למען הלקוחות שלכם ורואים את זה. חיזקו ואימצו המשך שנה פורה וטעימה!!!!! לקוחה אנינת טעם :-) דנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
20/08/07

לא להתקרב.נקודה. מדי פעם אני עובר וראיתי את התור המשתרך. סקרנותי גברה עלי וניגשתי באחד מימי הצהרים לשאכול עם בני משפחתי. מדובר בשיפודיה משודרגת שגובה מחירים של 206. שיפוד כבב באיכות... בינונית עולה 22 ש"ח. במידה ואינך מזמין 2 שיפודים הנך נדרש לשלם עבור ארוחה צמחונית בשויי של 40 ש"ח. סלטים עולים 20 ש"ח לבן אדם,כך שלפני שפתחת את הפה הם מחייבים אותך ב80 ש"ח. רבותי, כולה סטקייה. פשוט בושה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
04/08/07

לא יאמן שעל המזון התעשייתי שהם מגישים הם דורשים 200 ש"ח לזוג. שומר נפשו ירחק. היינו קבוצה גדולה לאחר חצי שעה בעודינו ניזונים מהדברים שבעל המסעדה בוודאי מחשיב כמזון לאניני טעם (אחרת אין... הסבר למחירים) התחיל המלצר להציק בתזמון של כל 10 דקות האם אנחנו רוצים חשבון.מפתיע כושר החישוב של בעל המקום שבשביל 15 אנשים חישב את השמירה ל-19 אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן ושמש - תמונה
חן ושמש מבקר מתחיל
1.7
23/06/07

בביקורנו האחרון הופתענו לגלות עד כמה המחירים יקרים, במיוחד החוצפה לחייב אותך לקחת 2 שיפודים או לשלם עבור סלטים 40 ש"ח. לשם לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
21/06/07

סלטים מלוחים ועייפים, ביחוד הירקות, המלפפון היה בטח מאתמול ושכב במטבח עד ל"גאולה".היו איתנו 2 אנשים לא רעבים, שהזמינו רק שתיה קרה וקפה, ואולי טעמו חצי פלאפל בשביל להבין על מה מדובר. לא... הייתה להם בעיה לשלם 20 ש"ח קנס על הישיבה, אבל חייבו אותם עוד 20 ש"ח על זה שלא הזמינו בשר. סה"כ 40 ש"ח על ישיבה על כסא ועוד תשלום על שתיה קרה ועוד קפה. אפשר לחשוב שזו מסעדת גורמה, במיקום יקר ומושקע, שכל מקום ישיבה עולה לבעל הבית הון ! הודענו לבעל הבית שלשם לא נחזור בגלל המחיר המופקע, זה לא הזיז לו. פעם ראשונה בחיים שלא השארנו טיפ מתוך מחאה על החמדנות של בעלי המקום, וחבל לי על המלצרית ששירתה אותנו נאמנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה