נגישות
נגישות

איציק הגדול ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על איציק הגדול

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/10/09

אוכל בקמצנות מנה עיקרית ללא תוספת לאחר שבקשנו ביאו לנו 4 פלחי תפוא השוחים בשמן גועל נפש לא נחזור לעד בזבזנו כסף וזמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/09/09

מסעדת בשרים מהטובות שאכלתי.ישבתי עם בן זוגי שאוהב בשר ופשוט נהנו מכל ביס.המחיר היה קצת גבוה בהשואה לשיפודיה אבל על איכות אני מוכנה לשלם.קיבלנו תמורה מלאה לכל שקל גם ביחס וגם בטיב הסלטים... והבשרים.אני מבטיחה לחזור בהקדם.א י צ י ק ה ג ד ו ל כשמו כן הוא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס מבקר מתחיל
4.7
29/09/09

כהגעתי לא הבנת מה הלחץ של האנשים בחוץ,לאחר כ 5 דקות סידרו לנו שולחן ל 10 סועדים השולחן היה מלא בכל טוב שרות מהיר ואדיב כל בקשתנו יתבצעו לפי שביעות כולנו (למרות הלחץ שהיה, מאחר שבשבת... המסעדה מלאה ולא סתם)הסלטים היו בשפע וברמה גבוה הכל היה טרי ומוגש יפה פיתות (לאפה)הגיעו חמות מהטבון הבשרים היו גם הם ברמה גבוה במיוחד הקבב וסטייק אינטריקוט (שאני לא זכיתי לטעום כזה סטייק בהרבה מסעדות שאכלתי) .אין מילים

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל סער - תמונה
גל סער 19 ביקורות
1.3
15/09/09

אחת המסעדות הגרועות שנתקלתי בהן לאחרונה. והפלא ופלא גם אחת היקרות.... למשוואה הנדירה הזו אחראי ''איציק הגדול'' שכנראה בונה על הפתגם הידוע שפראיירים לא נגמרים אלא מתחלפים. אז כל מי... שקיבתו יקרה לו כמו גם ארנקו שיתרחק מאיציק הגדול וסחורתו המפוקפקת אל עבר מקומות טובים וזולים יותר מהמסעדה הנ''ל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
1.3
26/08/09

המקום פשוט זוועה שירות מגעיל(גירשו אותי ואת משפחתי מקנדה אחרי שאכלנו ב4000 ש"ח)!!! היחס מעליב והמחירים לא מציאותיים אכזבה ענקית!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
5.0
29/12/08

הייתי היום במסעדת איציק הגדול ברח' רזיאל , הבשר והסלטים היו מאד טעימים , הבשר רך מאד ונימוח , הביז , הפרגיות, החלוויית , והכבד פשוט מדהים , אבל דבר אחד לא מקובל לקחת על סלטים לפי סועד ,... 22 ש"ח על כל ראש , לשני אנשים 44 ש"ח פשוט גזלה , עם כל הפינוק שבדבר. 22 ש"ח על הסלטים זה דיי והותר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
25/12/08

הוא בהחלט לא זול. יכול להיות שהוא השיפודיה הכי יקרה בארץ ועוד מדובר במקום שהשכירות והארנונה בו זולה. אך בכל זאת ועם המחירים היקרים הבשרים והסלטים שלו הם הטובים בארץ. האוכל שלו פשוט... מצויין. התגובות שמבקרות את המחיר יכולות להיות לגיטימיות (אם כי אני בעצמי אוכל שם לא מעט למרות המחירים היקרים משום שאין מסעדה מזרחי טובה ממנו), אבל יש להפריד בין הביקורת למחיר לבין האוכל. ונראה לי שגולשים שכותבים שהאוכל לא טעים הרגישו את הטעם הרע של האוכל רק לאחר קבלת החשבון, משום שאין שום דופי באוכל שהם מגישים והוא יכול להיות מורה דרך לכל המסעדות המזרחיות בארץ. הנה עובדה שהמחירים כה יקרים וזו מסעדה מאוד מאוד מצליחה. כנראה שיש לזה סיבה. השירות מקצועי, האוכל מעולה. מה שמצחיק הוא שאם היו קוראים למסעדה: "הרברט סמואל", "מסה", או "רפאל" אנשים לא היו מתלוננים על המחירים וכאן בשביל פחות כסף הם מקבלים הרבה יותר אוכל באיכות לא פחותה. חבל שאנשים תופסים את האוכל המזרחי ככלל כאוכל זול. כשחומרי הגלם טובים ויקרים גם האוכל יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
10/12/08

מזה שנים רבות למסעדת איציק הגדול היתה פינה חמה בליבנו. לאחר תקופה ארוכה שלא בילינו במסעדה הגענו למסעדה האהובה עלינו ולהפתעתינו הרבה גילינו שחל שינוי משמעותי בתפריט שהוגש לנו.הסלטים היו... פשוטים חסרי תיבול וטעם.המחירים מרקיעי שחקים ואין הצדקה לכך. בסיום הארוחה המלצר שאל אם אנחנו מעוניינים בשתיה חמה וכששאלנו אם צריך לשלם על זה נאמר לנו שעל האויר שנושמים משלמים במסעדה הזו.המותג איציק הגדול הוא רק שם. ירדת ברמה. התאכזבנו קשות ולא נשוב יותר למסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
5.0
09/11/08

אז ככה אליס קודם כל אפנה את תגובתי אלייך לדעתי או שאת מתחרה או שפשוט משעמם לך בחיים גירד לך בכיס אז היתעצבנת על הכל אין סיכוי שהקבב של איציק הגדול יהיה כפי שטענת אז ככה לכל קוראי המלצות... איציק הגדול עם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם ללכת למסעדה להנות ומה לעשות גם לשלם כראוי לכו פשוט למקום אחר וסיימו עניין ללכת לאיציק הגדול זה ללכת ולא להיתקמצן על עצמך זה להנות מהשירות מהאוכל המשובח והסלטים ששווים כל אגורה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
21/10/08

הגענו לשם 4 מבוגרים ו-5 ילדים ומאוד התאכזבנו. שיפודיה מאוד יקרנית למה שהזמנו, הסכום יצא אסטרונומי. ובנוסף חוייבנו לשלם 10% שירות. כאשר הבחירה צריכה להיות בידנו. ושיא החוצפה עוד... חוייבנו לשלם 18 ש"ח עבור שומר. פעם ראשונה שלנו ובטוח פעם אחרונה. לא ממליצים להגיע לשם כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה