נגישות
נגישות

איציק הגדול ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על איציק הגדול

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
15/08/08

הגענו למסעדה עממית אבל... להוציא 370 ש"ח על שני סטייקים ופרגיות ושורה של צלוחיות סלטים שלכולם יש את אותו הטעם של חומץ או מה שזה-קצת מוגזם. הסטייקים היו לא רעים בכלל וכנ"ל הפרגיות, אבל... חייבו אותנו 110 ש"ח לסטייק בגודל בינוני. ו-20 ש"ח לכל סועד על הסלטים קצת חוצפה במחיר. אותנו ואת מכירינו בטח לא יראו שם יותר. זו לא מסעדת גורמה ששווה היה להוציא סכום כזה גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariel - תמונה
Ariel 2 ביקורות
1.7
10/08/08

צריך במדינה הזו חוק המטיל קנסות על בעל מסעדה שמדיניותו המוצהרת היא סחיטה וגזילה. ועוד א"כ מלצריו מצפים לדמי "שירות". שומר נפשו ירחק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/07/08

ביום נישואים התלבטנו בין סטייק במסעדת גורמה לשיפודי איציק הגדול. בגלל אילוצים שונים החלטנו על איציק הגדול, חשבנו שיהיה זול ומהיר יותר. האווירה במקום היא של חדר אוכל, אוכלים כמו בסרט נע... ולמרות שהמקום חצי ריק נגשו אלינו 3 פעמים ולחצו שנזמין כבר. המחירים כאלה יקרים שיצא לנו החשק וכמעט יצאנו משם. 22 ש"ח לסלטים לסועד!! מחייבים לקחת 2 שיפודים לכל אחד, לקחנו למרות שידענו שלא נאכל יותר מאחד כל אחד, לא היה בא לנו להתווכח. בגלל התמחור הגבוה הלכנו בסוף על השיפודים הכי זולים, קבב ופרגיות שעלו 24 כ"א. אמנם מגיע בשפע אבל למה אני מחוייבת לשלם על אוכל שהולך לפח?? אני מעדיפה לשלם ולקבל בדיוק מה שאני יכולה לאכול!! הקיצר הגענו לחשבון של 210 ש"ח עם החומוס ציפס ושתיה קרה. במחיר כזה הייתי נהנית מאנטריקוט ויין במסעדת יוקרה. בכל שיפודיה אחרת הייתי משלמת לפחות 50 ש"ח ונהנית מבשר איכותי יותר (כבד אווז או אנטריקוט). בקשנו לארוז את השאריות, קבלנו פרצוף חמוץ וחמגשיות לעשות זאת בעצמנו. טוב שלא בקשו מאתנו לשטוף את הכלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/07/08

הייתי אתמול עם 17 איש ונהנינו מכל דקה: סלטים בשפע ומדהימים, בשרים על האש עשויים במידה, שירות מצויין ואווירה נעימה.נראה לי שהביקורות הם של מתחרים מתוסכלים שמסעדותיהם ריקות, בעוד שאצל... איציק מפוצץ ומחכים בתור.הנתונים מדברים בעד עצמם, אז אל תהססו, מומלץ בכל פה - ולמי שחושב שכ-100 ש"ח לסועד זה הרבה (עבור סלטים בלי גבול, שני שיפודים, שתיה, קינוח וקפה), שיבוסם לו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
21/06/08

גועל נפש, לא חוזר לשם. 330 שקל ל-3 אנשים על קצת חומוס ופרגיות. במחיר הזה יכולתי לאכול אנטריקוט 400 גרם במסעדה הרבה יותר טובה. שלא לדבר על היחס. עוד לא התיישבנו 2 דקות בכסא המלצר ניגש... אלינו לפחות 4 פעמים על מנת שנזמין. מלחיץ, לא נעים, לא כיף. שהכסף ילך לדברים אחרים ולא לכיס של איציק הגדול. לא להתקרב !!!!!!!!!!!!!! אלא אם כן אתה פראייר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
14/05/08

למסעדה זו לא אחזור יותר,היתי ביום שבת האווירה הייתה לחוצה לא היה מקום והיה צריך לחכות בתור הרבה זמן.אחרי שנכנסנו לא אמרו לנו על מחיר ה22- ש"ח לסועד ואפילו על תינוק קטן שהיה איתנו גבו 22... ש"ח!!! הזמנו מתוך 4 אנשים רק 2 מנות כי הילדים קטנים ואכלו צ'יפסים.... ולכן חייבו אותנו במנות נוספות שהם קוראים להם מנות "צמחוניות" בגלל ששתי הילדים לא לקחו מנה, הם מכריחים לקחת מנה לכל סועד.המלצרים מתנהגים בצורה לא נעימה לאף אחד ואחרי שהלכנו ושילמנוווו על המנות הצמחוניות עוד ביקשו מאיתנו טיפים ללא בושה. לא שווה ללכת יש מסעדות מזרחיות הרבה יותר טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/05/08

והנה שמות המשפחה של אלו שפרסמו ביקורות גרועות על המסעדה: וינטרפלד, ברקוביץ, גראון, וייסברג....... עכשיו נסו למצוא את הקשר ביניהם ותחשבו האם באמת כדאי לשמוע לביקורות אוכל של אנשים... אשכנזים (ולפי הביקורות די קטנוניים) על מסעדה מזרחית... מדהים שפתאום אותם אנשים מתיימרים להבין וטוענים שהם היו בהרבה מסעדות בסגנון. אז הנה עובדה ידועה. אם לא טעים פשוט לא חוזרים למסעדה. לא מטקבקים באינטרנט וכותבים שזו הפעם השביעית במקום מסויים וכל פעם מתאכזבים. כל הביקורות בשורה התחתונה נוגעות למחירים, ואנשים צריכים להפסיק עם התפיסה האשכנזית המטופשת כאילו אוכל מזרחי צריך להיות זול יותר באופן כללי בגלל שהוא מזרחי. אוכל טוב יותר, יקר יותר ואין זה משנה אם הוא מזרחי או יפני. עובדה שבאיציק יש תור בדלת מהבוקר עד הערב. תודה לאל שהביקורות המגוחכות הללו של מספר אנשים ממורמרים הן לא מה שיגרום למקום לסגור את שעריו או להיות פחות מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
24/04/08

מסעדה עם עיצוב יפה, הכנסת אורחים גרועה ויחס בלתי הולם מצד בעלי המקום והמלצרים. תרגילים שיווקיים שנאלצנו לשלם ממיטב כספנו על אוכל שלא הזמנו ולא יידעו אותנו על כך שסלטים הם לא ע"ח הבית אף... על פי שלא הזמנו אותם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
24/04/08

אשמח באם תהיה תגובה של בעל הבית לאור כל ההערות שנרשמו מהסועדים.אם כל כך הרבה ביקורות ואין שום תגובה מבעלי הבית או שינוי כלשהו שהוא מוכן לעשות, חבל על המאמץ ועל כל הביקורות שאנחנו... כותבים. העיקר הכסף שהוא מכניס לכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
23/04/08

לא ללכת!!!!אף סלט לא היה ראוי לאכילה, לא טעים ולא מושך את העין ונראה דלוח. סלט העגבניות חי היה לא טוב, הצ'יפס היה מגעיל, קבב שבתפריט נרשם כמומלץ הבית היה גוש בשר ללא טעם וריח ובו חתיכות... ענקיות של בצל ופטרוזיליה שנראה כאילו משום מקום התחברו לקבב, במסעדה שמשתמשים בגלילי נייר גדולים לא יודעת מה הם עושים עם כל הכסף שגובים מהלקוחות. 250 לזוג זה גנבה רבע מהסכום אתה צריך להחזיר לאנשים שהיו.רק שיפוד הפרגית והכבד היה מהממים וגם חומוס שבאמצע טחינה עם גרגרי חומוס היה מאלף.

עוד פרטים
הוספת תגובה