נגישות
נגישות

ג'ירף אבן גבירול תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף אבן גבירול תל אביב

 - תמונה
2 ביקורות
3.0
14/09/06

שלום.אני מרגיש חובה כאיש מטבח להביע את דעתי... בתקווה שזו תלקח כביקורת בונה.ישבתי אתמול עם זוג חברים והזמנו מס' מנות מהתפריט. העיניים יצאו לי מהאותיות הקטנות וחוסר התאורה.''נודלס עם עוף... פריך'' אחלה עוף, רך בפנים, פריך מבחוץ אבל למה הטעם דגים??? (שף, לא מטגנים דגים ופירות ים באותו שמן!!!).''נודלס חריף עם ירקות ועוף'', אני חושב שזו אחת מהמנות הנמכרות ביותר אז למה לזלזל?? כאילו נבטים ובצל ירוק סוגרים לכם את משפחת הירקות?נכון סליחה יש גם שום!!! והמון שום אבל איזה שום? כזה אחד שקונים בדליים, כתוש ומוכן. גועל נפש, כל המנה בטעם המגעיל של השום הזה. אז לסיכום אין ירקות ויש טעם ''דורות'' ישן. שלא לדבר על טעם למנה עצמה ויש דרכים לעשות מנה טעימה.היו לנו שיפודי סטה - טעים, רק שהיציקה שישבה ב''בין-מארי'' הייתה יותר דייסה ופחות רוטב.אז... לא לזלזל ולרענן את המתכונים, חומרי גלם טובים יותרׁ(שום...) והכל יהיה טעים וטוב.אוהב אותכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
22/08/06

מבחינת האוכל, אין מה להגיד - הג'ירף אף פעם לא מאכזבים. מנות מעולות (בעיקר החריפה והמלאזית). אכלתי את המנה החדשה VEG-VEG ונהנתי ממנה, מיועדת בעיקר לצמחונים שביניינו. המנות מעבר לזה שהן... ממש טעימות הן ממש גדולות וקשה לסיים אותן. לגבי השירות - בסה"כ בסדר. לא קיבלנו את כל המנות ביחד, אבל בהפרש קטן יחסית. ולגבי האוירה - בד"כ אנחנו אוהבים לשבת בהרצליה פיתוח או ברמת החייל שיש בשניהם אוירה מאוד נעימה. לגבי אבן גבירול - קצת צפוף מדי לטעמי ולשבת בחוץ לא הכי נעים עם החום של הקיץ. ולסיכום - בהחלט תהנו מהאוכל בכל הסניפים, ולגבי האוירה יש סניפים יותר טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
1.7
03/08/06

זו מסעדה כמו שאומרים ההצלחה עלתה להם לראש. זו הבעיה במסעדות טובות הם מגיעות לשיא ומשם זה רק ירידה יש לה כמה בונוסים למסעדה שהמנות יחסית גדולות ומחירים סבירים +. אבל השירות ע-ל... ה-פ-נ-י-ים, מלצריות אנטיפטיות, לחוצות בטרוף, שוכחות להביא דברים ותמיד מסתכלות עליך במין מבט (מה אתה לא רואה איזה לחץ יש תשתוק ותמתין). בשלב מסוים כבר לא נעים לבקש שוב... (אבל בסך הכל האוכל לא מאכזב).נסיים בנימה אופטימית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/07/06

אז זהו... שהביקורת שלי היא לא על האוכל, כי לא הספקנו לאכול. אני מכירה טוב את תפריט המסעדה בסניף הרצליה פיתוח ואף פעם לא התאכזבתי. אני מדברת על השירות ובאמת כמו שנכתב פה כבר. ההצלחה... בסניף אבן גבירול עלתה להם לראש... וחבלהגענו בשעות הערב המאוחרות מאזור חיפה בה אנו מתגוררים בימי מלחמה קשים אילו ורצינו רק למצוא מקום לאכול. המסעדה היתה מלאה מאוד והמארחת אמרה בסבר פנים חמוץ שאין מקום. הסברנו לה שבאנו מהצפון ושתשתדל לפנות מקום... והפלצנית פשוט שאלה אם הזמנו מקום. רציתי לומר לה כן. גועל נפש של התייחסות במיוחד בעיתות כאלה... מקווה ששאר הסניפים נשארו נאמנים לעצמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
20/05/06

איך אין תפריט???

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 10 ביקורות
1.7
09/04/06

זאת לא הייתה הפעם הראשונה שלי בג'ירף באבן-גבירול, אבל ייתכן מאוד שזאת הייתה הפעם האחרונה. 2 דקות אחרי שהתיישבנו הביאו לנו שני תפריטים (לשולחן של 5 סועדים), ולקח להם עוד 3 דקות ותזכורת... מאיתנו להביא את השאר. למנות לקח כ20 דקות להגיע, וגם זה, ל3 הראשונות שהגיעו. עוד 2 הגיעו כ7 אח"כ, לאחר ששאלנו את המלצרים פעמיים וקיבלנו תרוץ ידוע של "יש לנו המון לחץ היום". במשך כל הארוחה ביקשנו לקבל קנקן מים, פעמיים מהמלצר שלנו (בחור בלונדיני מחומצן עם תליון מגן דוד מוכסף קטן על החזה), ועוד פעמיים ממלצריות אחרות, ורק בסוף הארוחה קיבלנו. התרוץ כאמור, היה להם הרבה לחץ.... ולבסוף, ברוב חוצפתם, ניסו לחייב אותנו על אבטחה, 1.5 שקלים לסועד, למרות שישבנו בחוץ ולא פגשנו שום מאבטח. אני כאמור אשתדל לא לחזור לשם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/04/06

אחלה מקום !!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
07/02/06

חייבת לומר שבניגוד לסניף שלכם ברחוב הברזל, הרמה פה אינה נשמרת לאורך השנים וכוונתי היא הן לשירות והן לרמת האוכל היורדת בקצב איטי וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
06/07/05

מסעדה מס' 1 אצלנו! האוכל טוב מאוד עד מצויין. מחירים סבירים ושרות מקצועי. מומלץ ביותר פיליפינית חריפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/12/04

פעם ראשונה שלנו וממש מ-מ-ש לא אחרונה. הופתענו ב-ע-נק. השירות מצויין, אדיב,מקצועי עד לפרטים הקטנים ביותר, אוכל מוגש בסמן סביר מאוד, מנות גדולות, לא שיגרתיות, מעולות ובאמת באמת טעמים... ושילובים שלא טועמים בכל מקום. מחירים סבירים מאוד, מנה ראשונה+2מנות עיקריות+קינוח +שתיה סה"כ 150 ש"ח לא כולל שירות. ממש מקום לחזור אליו. מנות שחובה לקחת: פורטובלו ממולאת במחית פטריות והקינוח החדש, המנה החדשה ומנה קריספית 4 הצבעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה