נגישות
נגישות

ראנץ' האוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על ראנץ' האוס

Natali - תמונה
Natali 8 ביקורות
4.3
06/07/08

הגענו לראנץ' האוס לאחר 3 שנים בהם לא ביקרנו במקום, והופתענו לטובה מהמקום שכן האוכל היה מעולה. אני הזמנתי פילה 140 גר' ובן זוגי הזמין ריב איי גם כן של 140 במידת עשייה מדיום. היה טעים... וערב לחיך, המקום היה קצת ריק אבל לנו לא היה אכפת. יצאו שבעים ומרוצים ויותר מזה עם הקופון של rest היה לנו עשרה אחוז הנחה כך שגם הנזק היה פחות גדול. למי שמוכן לשלם על אוכל טוב זה בהחלט המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי 5 ביקורות
3.7
22/08/07

פילה בקר הכי טעים, עסיסי ואיכותי שאכלתי בארץ בקשר לשירות טעון שיפור אבוא שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
14/06/07

התיישבתי עם אישתי בשולחן ובאמצע ממש מונח לו קקטוס קטן. ביקשתי שיסירו אותו מהשולחן ואכן כך היה. אני התאכזבתי עמוקות מהמנות הראשונות. לא יתכן שבמסעדה שמחשיבה את עצמה יוקרתית משהו יהיה סלט... עם רוטב אלף האיים. לרגע חשבתי שאני נמצא במקדונלדס. היה גם סלייסים של עגבניות עם איזה תחמיץ לא מוכר. העיקריות יצאו עם שני תוספות מגוכחות למדי:פירה תפו"א ותרד. פשוט מזעזע. השירות היה חובבני מאוד. נדהמתי במיוחד ממלצרית אחת שצעקה לחברתה מקצה אחד של המסעדה לקצה שני של המסעדה: "בואי תעזרי לי בבונים". אסכם את דברי בכך שאומר שמסעדה זו חייבת להתמקצע בכל הקשור למסעדנות. אינני מבין את הטבחים במטבח כאשר מוטל עליהם להכין את הסלט עם הרוטב ממקדונלדס. אבוי למקצוע ואבוי לנו שעוד קיימת מסעדה כזו שמרמה את לקוחותיה עם אוכל פלצני וקנוי ומביש כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאלה - תמונה
דניאלה מבקר מתחיל
2.4
12/06/07

התארחנו המלון אגמים, הגענו לארוחת ערב ביום ראשון10.06.2007 .המיזוג אויר במסעדה לא עבד, כשהתלוננו הסבירו לנו שזה בגלל המחבתות הלוהטות. המלצרית לקחה מאיתנו הזמנה הביאה את האוכל ומאז לא... ראינו אותה, התפו"א שהגישו לנו עם המנה היו מלפני יומיים לפחות. ע"פ רמת המחירים שאתם גובים הייתי מצפה לשרות ורמת אוכל בהתאם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/02/07

זאת מסעדת בשרים אמריקאית מעולה ויקרה ששווה את כל הנסיעה ממרחקים עד לאילת. הגעתי אליה במקרה והמקרה הזה לא היה סתם. המסעדה התגלתה כמסעדה מעולה, הבשרים מצויינים. למי שאוכל בשר ברמת וול... דאן, כדאי לו לבקש שיעשו צלייה נוספת. לכל מי שנוסע לאילת - עצרו במסעדה הזאת וחסכו הרבה כסף כדי לשלם את החשבון היקר שיצא לכם, אז ראו הוזהרתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד - תמונה
גלעד 5 ביקורות
3.0
03/01/07

פריים ריב סופני, סינטה מצויינת. לאוהבי בשר אמיתיים.תוספות קטנות.המסעדה מפוצצת כל הזמן וצריך להמתין למלצר אפילו בקבלת חשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ella - תמונה
Ella 2 ביקורות
4.7
05/11/06

מממ, האמת היא שזו אחלה של מסעדה.בן דוד שלי מנהל אותה, אז ככה שאכלתי שם בחינם ולמרות כל זה... ראיתי תמחירים וראיתי שהאוכל אכן שווה מחירים כאלה.מומלץ בחום...!!!!(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/11/06

מסעדה שחבל על הזמן אוכל טוב שרות טוב ומקצועי מנוהל ממש כמו שצריך שרות מהיר, ובאמת שכדאי לאכול ולהנות מהמקום ומהאוכל ומהשרות כן כדאי וכן להנות מהשרות. אריה שריקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/06/06

מסעדה מצויינת. לפני מספר שנים ביקרתי בה לראשונה והיום היא אפילו מהווה סיבה לנסוע לאילת.אין ביקור באילת ללא ביקור במסעדה.חלת הבצל והתרד שמוגשים כתוספות לסטייקים משדרגות את הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/06/06

האוכל מעולה, השרות מצוין {מלצרית מקסימה בשם שרי}. היה ערב נפלא, משפחתי נהנתה מאוד. יש להזהר מהמחירים אנחנו התארחנו על בסיס חצי פנסיון במלון ולכן היינו רק צריכים להוסיף כסף שבסופו של... חשבון גם יצא יקר אבל ראינו שהחשבון יצא כמעט 900 ש"ח. לכן יש להזהר מאוד. היינו זוג + ילדה גדולה ושני קטנים יותר. בילוי נעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה