נגישות
נגישות

ראנץ' האוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על ראנץ' האוס

זאב סער - תמונה
זאב סער מבקר מתחיל
תקוה
1.5
26/12/13

התארחתי במסעדה עם משפחתי בתאריך ה- 24.12.2013 בערב. היינו אורחי המלון רויאל גרדן. הזמנו סטייק עיין, מרק בשר ותוספות של תפוח אדמה אפוי ופירה. האוכל היה גרוע. הסטייקים לתי ניתנים לאיכול... ולעיסה. התוספות כלל לא טריות. אכזבה כללית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
בשר טוב+
3.8
25/02/13

הזמנו סטייק פילה וסטייק עם עצם הפילה היה רך ומדויק במידת העשיה הסטייק עם העצם לא ברור מאיזה חלק נחתך והיה קצת קשה ובסך הכול רק אכיל אפשר להרחיב את המנות הראשונות במיוחד הסלטים מלצרית... בשם טל נהדרת וחביבה שירות מהיר וללא דופיבסך הכול נהיננו ובכול פעם שנתארח ברויאל נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil Graiver - תמונה
Gil Graiver מבקר מתחיל
לא מומלץ!
3.0
30/08/12

התארחנו במלון רויאל ביץ ובחרנו "לשדרג" את ארוחת הערב במסעדה. הזמנו את המנות המומלצות של המסעדה והתאכזבנו מכולן! סלט מיסיסיפי הרגיש פשוט מאד ברמה של סלט בית כפי טיפוסי, כנפיי טקסס הרגישו... יבשים ולא פריכים ומנת הדגל בדמות אומצת הפילה אמנם היתה במידת הצליה הנכונה, יחד עם זאת ללא שום אופי או EDGE במנה. פשוט סתם חתיכת בשר ללא טעם. שורה תחתונה - רמת האוכל מאד נמוכה, אין שום הלימה לרמת המחיר של המסעדה. הדברים הטובים מתייחסים לשירות ולאווירה - אלו לא הפרמטרים שאמורים להוביל אותנו בבחירת מסעדה. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moty Asraf - תמונה
Moty Asraf מבקר מתחיל
שוב רמת שירות גרועה
2.5
02/04/12

שנים מסעדה זו הייתה העדיפה ביותר באילת למשפחתינו, בשנה האחרונה חדלנו לפקוד את המסעדה וזאת בעקבות ירידה דרסטית ברמת השירות, אין יד מכוונת ומנהלת את השירות, זרימת ההזמנות מהמטבח לשולחן... רצופת תקלות, המלצרים אינם מזהים את המנה ברמת מידת העשייה כך שהלקוח צריך לנחש אם זו המנה שהזמין, השירות מזמן אינו אישי, ואפילו לקבל חשבון אתה צריך להמתין זמן רב - הערב המתנו לחשבון כעשרים דקות, טיב המזון נשאר טוב וטעים. לסיכום חבל לדרדר את המסעדה המוכרת והותיקה באילת לתחתית הסולם ובכך תפסידו לקוחות קבועים ונאמנים כמונו, נשמח לראות שיחול שינוי על מנת שנחזור לפקוד את המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
30/03/11

הגענו למסעדה בעלי ואני, ברצון לנסות מסעדה חדשה באילת מנסיונינו הרב לא מומלץ ל"נסות" באילת כי בד"כ נופלים.המנות הראשונות היו ברמה נמוכה ביותר, והבשר וואו הבשר כ"כ רע. אי אפשר היה לאכול... את הפילה מרוב שהיה מגעיל צלע הבקר היתה במירקם של אורביט שנלעס שעה בלתי אכיל, המלצר היה ממש חמוד וניסה לחפר אך אני שואלת איפו היו כל לובשי החליפות שהסתובבו במסעדה אף אחד לא ניגש לשאול או להתנצל על איכות ורמת המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/03/11

הגענו למסעדה אני ואשתי לאחר המלצת חברים המלצר החליט לנו מה אנחנו אוכלים והתחייב על כל מנה וגם הצליח בכל המלצה יצאתי ממש מופתע אישתי בדר"כ בעייתי מאוד אך המלצר ציון שיחק אותה עם ההמלצות... המסעדה מומלצת מאוד אוכל מדהים ושירות שלא רואים תבקשו את ציון המלצר ויעשה לכם חוויה אחרת בתאבון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natali - תמונה
Natali 8 ביקורות
2.3
23/05/10

היינו בראנץ האוס זו הפעם הרביעית ב19/5/10, שכן בכל פעם שאנחנו באילת אנחנו הולכים לבקר. היו לא מעט תקלות אך להגנתם המקום יודע לעמוד על קנקנו ודואג לצאת עם טעם מתוק בפה. לכן , למרות הכל... אין מקום אחר באילת שיש בו סטייקים שכאלה ועוד כשר. אז אם יש מקום שכזה שבסופו של יום יודע לתת שירות טוב, גם אם יש תקלות בדרך. בהחלט מצדיק שאחזור שוב.תודה היה טעים!**יש צורך להחזיר את קופון ההנחה לאתר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
4.3
06/02/10

מנות איכותיות הגשה מיקצועית - נקי מוקפד ומסודר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
05/07/09

מסעדה איומה, מחירים בשמיים, אוכל מאכזב ושירות גרוע. הייתי שם עם חברתי, הזמנו שני אנטריקוטים 400 גרם. מידת הצלייה הייתה רחוקה מלהיות המידה אשר הוזמנה. קיבלנו מעין חלת בצל יבשה ודוחה... ובנוסף, מחית תרד איומה ביותר. המלצר היה נודניק וניסה לדחוף לנו כל שניה מנה ראשונה/אחרונה/יין. בקיצור, מאכזב מאוד. רויאל ביץ' מלון נהדר אך המסעדה הזו פשוט איומה. לא להכנס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/01/09

אני ובעלי הוזמנו לארוחת ערב ע"י מנכ"ל רויאל ביץ' בזמן חופשת ירח הדבש שלנו.זו היתה החוויה הכי גדולה בכל החופשה הצוות מקצועי האוכל פשוט נדיר ומגווןהמסעדה נקיה וחמימהפשוט לא רצינו לקום... מהכיסא.במשפט אחד: ארוחת מלכים מושלמת.מצפים לארוחה הבאה...

עוד פרטים
הוספת תגובה