נגישות
נגישות

ראנץ' האוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על ראנץ' האוס

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת
4.5
22/01/18

מסעדה מומלצת. אכלנו סטייק פילה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avihai - תמונה
Avihai 2 ביקורות
מסעדה מצויינית ונקייה !
5.0
31/08/17

מסעדה מעולה , אכלנו מנה ראשונה , עיקרית , קינוח , הכל היה ברמה מאוד גבוהה , אסתטי , טעים מאוד , שירות מצויין , ממש נהנו , בהחלט נחזור שוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan - תמונה
Ilan מבקר מתחיל
יקר אבל טעים מאוד!
4.3
04/08/17

הייתי עם אשתי והילדים המסעדה באוירה נעימה ויוקרטית שרות אדיב מאוד מנות הגיעו בזמן מנות נדיבות וטעימות מחיר ממוצע לאדם 100 עד 250 שקל לא זול אבל נהיננו מאוד ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
elinor - תמונה
elinor מבקר מתחיל
אכזבה גדולה תמורת הרבה כסף
1.5
10/05/17

יצאנו לחגוג אירוע משפחתי. כל החוויה נהרסה. האוכל התעכב במשך 40 דקות, חלק מהמנות העיקריות הגיעו לאחר שחלק מהאנשים סיימו לאכול ומנה אחת הגיעה לא מוכנה כלל ובוטלה. המנות עצמן היו ברמה... ביננונית והאכזבה היתה כגודל הציפיה.. לסיכום זאת מסעדה בינונית ומטה במחיר של מסעדת יוקרה. אנחנו אישית לא נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
05/03/17

האוכל מעולה, השרות מצוין היה ערב נפלא, משפחתי נהנתה מאוד. המנות אכן נדיבות אך יקרות,אין ספק שטעים מומלץ להזמין מראש כי יש המתנה ארוכה

עוד פרטים
הוספת תגובה
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
טעים ויקר
4.3
27/01/17

מסעדת ראנץ' האוס מצטיינת בבשרים! המסעדה ממוקמת בסמוך למלון היוקרה רויאל ביץ' אילת ומעוצבת בטוב טעם! ובשיקיות היסטרית, מלבד העיצוב והאווירה הנעימה שהמקום מייצר כך גם האוכל מאוד טעים אך... עם זאת יקר מאוד ביחס לתמורה. סה"כ לסיכום - 4 כוכבים מומלץ לארוחה עם בן\בת זוג או עם חברים קרובים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael Sade Alony - תמונה
Yael Sade Alony 18 ביקורות
מסעדה טעימה ויקרה
3.3
06/02/16

ישבנו במסעדה, שני זוגות, ערב בלי ילדים!!!!!! המסעדה נראית קצת כמו חדר אוכל של מלון יוקרתי.. עם ריפוד כיסאות שמתאים למלונות... מלצרים מוקפדים ואוירה שקטה ונעימה. הגענו ראשונים וחיכינו... לזוג השני שממש איחר.. בינתיים ניגשו להציע לנו שתייה וכל כמה דקות באו לבדוק אם נרצה גם בקבוק יין.. קצת מציק. התפריט מאד מצומצם כיאה למסעדה שמחשיבה עצמה כיוקרתית והמחירים גבוהים בהתאם. הזמנו סטייק אנטריקוט 300 גר' שהגיע מזמר על מחבת לוהטת והיה טעים מאד אבל לאא הצדיק את המחיר לדעתנו. ערימת הכנפיים היתה טעימה מאד וגדולה וכן האוסף הפטריות במחבת הלוהטת שהיו טעימות מאד וחמות במידה מצויינת. המחירים במקום ממש לא זולים ולדעתנו גם הטעם לא מצדיק את המחיר. היה טעים, אבל לא משהו יוצא מהכלל. יש טובים יותר. ממליצה ללכת בלי ציפיות גבוהות מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ראובן - תמונה
ראובן מבקר מתחיל
ראנץ האוס - לא מה שהיה בעבר
2.0
06/02/15

אכלתי בעיקר סטייקים בעבר שנהנתי מאיכות הבשר למרות המחיר הגבוה. אתמול 05.10.2015 אכלתי סטייק ואישתי אכלה חזה עוף. הסטייק היה נפילה גמורה וחזה העוף היה עשוי מדי עד יבש. התלוננתי על חזה... העוף למלצר ואיש לא הגיב. סיכום מחיר גבוה, שירות ורמת האוכל ירוד למסעדה כביכול היוקרתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוז - תמונה
רוז 2 ביקורות
אכזבה
2.0
09/01/15

מעט מלצרים, קבלת ההזמנה היתה מהירה וחסרת סבלנות, הוזמן פילה במידת עשיה מדיום, הגיעה יבש ועשוי יתר על המידה, הוחסר ואז הגיע בשר נע בפנים. שאל המלצר איך הבשר השבתי בשר נע , חייך והלך.לא... מקצועי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב ויינברג - תמונה
נדב ויינברג מבקר מתחיל
אוכל לא איכותי
1.3
13/01/14

ב- 23.12 התארחתי במסעדה עם משפחתי והזמנו סטייקים ותוספות של פירה וסלט. הילדים הזמינו פיצה ומרק. הבשר היה קשה ובלתי ניתן ללעיסה. הוא הוחלף ב- פילה שהגיע מלוח מאוד עם טעם לואי. הפירה היה... למעשה פו"א אפוי לא טרי שמעכו אותו בצורה גסה. אכזבה גדולה. התלוננו במקום לאחר שקמנו אך לא התייחסו לתלונתנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של liat_sal
liat_sal
09/04/2014
בחנתי את החוות דעת,שני חוות הדעת השלליות(מתחילת השנה) נתנו לי להדיר את רגליי משם,לפחות עד שישתפרו ויהיו חוות דעת שיצדיקו את זה.