נגישות
נגישות

מיט-בר - Meat Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

103 ביקורות וחוות דעת על מיט-בר

Yuli - תמונה
Yuli מבקר מתחיל
ביקור ראשון במסעדת מיט בר
2.3
28/09/12

אתמול ביקרתי אני ומשפחתי במסעדת מיט בר לכבוד יום הולדתו של אבי. שבוע מראש הזמנו מקומות וחיכינו לאירוע המיוחל! יש לציין שכאשר התקשרתי להזמין מקומות במסעדה הבחורה שענתה לטלפון היתה מאוד... אדיבה, אך ברקע נשמעו צחוקים ורעש נוראי כך שבקושי יכולתי לשמוע אותה ומספר פעמים אף התבקשתי להמתין על הקו כדי שתוכל לטפל ברעש. ביום ההזמנה אף נציג מטעם המסעדה לא התקשרת על מנת לאשר הזמנה- מה שנראה לי מאוד, מאוד מוזר!! כשהגענו למקום הושבנו בשולחן נוח והאווירה במקום היתה מאוד נעימה! נהנו מהאוכל מאוד, הכל היה טרי מאוד- רק הפירה שהגיע קר. רציתי לכתוב את הביקורת כדי שמסעדת מיט בר תתחיל לשים דגש על שירות הלקוחות של המסעדה::: המלצרית ששירתה אותנו לא היתה אדיבה, ועשתה את העבודה שלה בצורה מאוד רובוטית ולא אישית! לא ניגשה לברר אם חסר לנו משהו\ אם אנחנו נהנים. שער הצוות גם כן לא האירו פנים, לא חייכו ולא התיחסו אלינו בכבוד הראוי לתת ללקוחות בכלל וללקוחות חדשים אשר באים לאכול במסעדה!! לוקח המון זמן עד שמפנים את השולחנות למרות שהאוכל מגיע יחסית מהר! המחירים במסעדה סבירים! הינו 6 סועדים- הזמנו מנות ראשונות, סטייקים לכל סועד, בירות, יין, קוקטייל, 2 קינוחים ו קפה. לא הופתענו מהחשבון בסוף וקיבלנו קינוח סורבה כפינוק מהמסעדה- תודה! קינוח הסורבה הגיע כאשר סיימנו את 2 הקינוחים שכבר הזמנו, הינו מעדיפים לקבל את הפינוק מהמסעדה יחד עם הקינוחים שכבר הוזמנו- תודה מראש!! נחזור מתישהו- אבל לא בקרוב! אוכל מעולה- שירות גרוע!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon   - תמונה
Alon 4 ביקורות
צהריים במיט בר תל אביב
3.0
23/07/12

הצעת היום הייתה נתח פריים לזוג ב348 ש"ח. למעשה ארוחה זוגית אבל קטנונית ("חסכונית" לבית). שתי מנות ראשונות, שניים שתיה קלה אבל התוספות בצלחות מיניטוריות ! גם הקינוח, יחיד ?! מה, פתאום... נהייינו בן אדם יחיד ?! האוכל היה סביר, המחיר לא תואם כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sylvie Ben Saraf - תמונה
Sylvie Ben Saraf 2 ביקורות
הללויה Meat Bar חזרה לגדולתה !
4.8
17/03/12

שנים ארוכות meat bar היתה מעוז הבשר לקניבלים מביני עניין. שנים ארוכות פקדתי את המקום בתדירות קבועה כי ב meat bar לא נופלים , תמיד אבל תמיד מצויין. ואז באו שנים אחרות , ולרגע נדמה היה... שלא עוד... אבל היום ניסיתי שוב, זכרתי לה חסד נעוריה , אהבת נעוריה וחלקה הבתי מבוטל בטיפוח מעטפותיי הבנויות לתלפיות. ו... ווואלה , זה קרה ו ב ג ד ו ל ! איזה נתח אנטריקוט משובח ! הקרפצ'יו הכי טוב בעיר, שרות מצויין, פשוט חוויה קולינארית. רק שיושב לתפריט הלחם בית ודי לי. כמה טווווב. שוב יש מעוז בשר בלתי ניתן לתחרות בעיר. תענוג צרוף ותודה גולה על כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron - תמונה
Yaron מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.3
02/03/12

הזמנו שולחן ל-2, וכשהגענו נתנו לנו 3 אופציות, כולן צפופות ותקועות במעברים. כשהתעניינתי בנתח סינטה נאמר לי שאין ושיש לי רק אופציה של נתחים אחרים בגדלים של 900 גרם לפחות (מעבר ל250 שקל... לנתח), הנתח שהזמנתי לבסוף היה רר למרות שהזמנתי מדיום, כשביקשתי לשפר כמובן קיבלתי מסטיק לא אחיד בחזרה. חברתי הזמינה המבורגר אשר הגיע עם לחמניה לא טריה. ובשביל הפינלה חיכינו יותר מ-20 כולל קריאות למלצרים כדי שנוכל להזמין קינוח שהיה בינוני מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat - תמונה
anat מבקר מתחיל
א כ ז ב ה
1.5
12/02/12

ישבנו אתמול 5 בני משפחה ופשוט סבלנו מהשרות הגרוע של המסעדה הגענו בשעה 14:00 וחיכינו עד השעה 15:10 לקבל את מנת הלחם של המנה הראשונה, וגם אחרי שחיכינו כ"כ הרבה השרות המשיך והתעכב, למרות... שהציעו קינוח על חשבון הבית, ברחנו כל עוד נפשנו...לשם לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
12/10/11

הגענו למסעדה לאחר שקיבלנו המלצה מחבר טוב שלנו.בתום הארוחה שלחתי לו הודעה "אני רוצה להרוג אותך!". האוכל היה ברמה בינונית ולא מעבר לכך אבל אף הוא מתגמד לעומת השירות הגרוע שקיבלנו ממלצר... אנטי-סוציאלי,משעמם ובלתי חייכני בעליל. כמובן,כיאה למסעדה שמתיימרת להיות "יוקרתית" (אם כי נכשלת בכך בענק) לא קיבלנו שום תוספת ואפילו לא רטבים עד שלא ביקשנו.את הקיסמים הגישו באמצע הארוחה,ובקיצור...אם יש לכם 200 שקל בכיס באמת שכדאי לשקול אופציות אחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
17/05/11

המנות יקרות והתמורה בהחלט נמוכה. כשמזמינים את המנה הרצויה, מתברר שיש משקל מינימום שהוא גבוה יחסית שצריך להזמין ואז המחיר מתנפח. מידת העשייה של הבשר גם מגיעה לא לפי הבקשה ואז מתחיל סבב... של הלוך וחזור לגריל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/03/11

היינו במסעדה בחמישי האחרוןת היה מלא ולא היה מקום אז המנהלת הפנתה אותנו לבר החדש של מיטבר שנקרא נקסט דור. המקום מדהים קטן ויפהיפה!!! שתינו שתי כוסות יין וראינו אנשים אוכלים מנות שנראו... מגרות ביותר, אבל אנחנו חשקנו בסטייק!!! כעבור חצי שעה קראו לנו לחזור למסעדה שם נהנינו כהרגלינו. לסיכום עכשיו אחת המסעדות שאנחנו הכי אוהבים הפכה את ערב הבילוי למושלם בר מהמם ומסעדה שווה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/01/11

אכלנו במסעדה אתמול והיה פשוט מעולה. האוכל היה מדהים והשירות היה מהטובים שנתקלנו, כיאה למסעדה המחשיבה עצמה. המחירים גבוהים אך שווים כל שקל. המסעדה מומלצת בחום ובמיוחד האנטריקוט עם התפו"א... האפוי וכן נתח הסולומון. תהנו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
16 ביקורות
2.3
19/12/10

ביקרנו היום חברתי ואני והתאכזבנו עד לשד עצמותינו. התפתינו לקחת " ארוחה זוגית של נתחי בשר"- שם מפוצץ לארוחה בינונית מינוס במחיר יקר למדי. המנות הראשונות היו מינאטוריות , הבשר היה לא יותר... מבסדר- הגיע חי לגמרי בסבב הראשון וכן התוספות למנה העיקרית- קטנות ומיניאטוריות עם סלט ירוק " מפוצץ" ברוטב. הקינוחים היו אף הם בינוניים מאד.לסיכום- מסעדה יומרנית מאד עם כיסוי חלקי בלבד להצהרות שהם מפזרים- לא שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה