נגישות
נגישות

מיט-בר - Meat Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

103 ביקורות וחוות דעת על מיט-בר

לימור - תמונה
לימור 2 ביקורות
היינו אתמול, האוכל היה גרוע
2.0
16/07/15

היינו אתמול שני ילדים ושני מבוגרים לארוחה העסקית. השירות היה נעים ונחמד, אין טענות. האוכל היה נורא. הזמנו קרפצ'יו-שהיה מלוח בטירוף, ואני אוהבת מלוח.זה היה בלתי ניתן לאכילה,חשנו רק במלח.... קיבלנו עוד מנה של קרפצ'יו עם "פרמזן" בצד. ללא התנצלות.ניחא. טענו שהמלח זה מהפרמזן אז שנשים במשורה.סתם לצורך העניין, בכל העיר הקרפצ'יו יוצא עם פרמזן מעל, אז להגיד שזו הבעיה זה מגוחך... קצת מסיר מכם כל אחריות.וברור שזה לא היה פרמזן אמיתי, אבל שוב, ניחא. הקרפציו החדש היה מתחת לכל ביקורת. היות והיו רק חתיכות סופר דקיקות של בשר,פרמזן בצד וטיפה שמן זית אפשר היה לחוש בטעמו של הבשר(כמו שאמור). פעם ראשונה שזה קרה לי-בכל ביס הרגשת את הפה מתמלא מים.חשבתי שזה רק אני אבל מי שהיה איתי אמר אותו דבר באותו הזמן.הבשר היה כנראה קפוא וכל המים, שזה הטעם היחיד שהורגש, נאגרו בפנים. שום טעם אחר,רק מים. ממש דוחה. החזרנו. שוב, שאלו אם נרצה משהו אחר מהראשונות. לא הגיע מנהל משמרת, לא התנצלות או הודאה באשמה חלילה. לקחנו חציל בטחינה. הגיע מלוח ברמה לא אכילה. לא אמרנו כלום. אני הזמנתי המבורגר ברוטב יין אדום עם מח עצם בצד שעלה בסביבות ה80 שח(לא בעסקית)שמעתי שהוא מצוין ולכן באתי.האיכות היתה בסדר,אך ביקשתי מדיום, הגיע בפנים רר לחלוטין,לא אכיל,נא.אחרי שראתה את ההמבורגר שאלה קודם אם הזמנתי מדיום רר, כשאמרתי מדיום ענתה אמרה שככה זה המדיום אצלם,הוא רר באמצע.. באמת שאני אוהבת בשר מדמם ואני אוכלת בשר והמבורגרים במסעדות יקרות ואיכותיות ואני יודעת איך צריך להגיש אותו. מצטערת זה לא מקצועי. חצי מההמבורגר לא נאכל. ולא ממש היה להם אכפת.הכרובית המטוגנת היתה אחלה. שילמנו את המחיר המלא כולל טיפ יפה, לא קיבלנו שום פיצוי או אפילו התנצלות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 3 ביקורות
חוויה מיט בר
4.3
27/06/15

האוכל טוב אם כי לטעמי התפריט מעט מצומצם. השירות טוב וכך גם האווירה. מומלץ להגיע בצהריים לעסקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itailanner - תמונה
itailanner 3 ביקורות
סטייק נהדר
3.0
22/03/15

נתחיל בטוב: אוכל טוב: בראשונות הנקניקיה האיטלקית בעיקריות האנטריקוט והסינטה היו טובים מאד ולרע: מארחת לא ידידותית בעליל הייתה רק בירה אחת מהחבית - שליש סטלה במחיר מופקע של 28 שח... המבחר של הבקבוקים דל - חבל מקלקל את האווירה ה חשבון 990 שח לארבעה סועדים + 12% טיפ 4 מנות ראשונות – חציל באלדי מר שהוחזר - סלט, קרפציו, נקניקיה איטלקית – יקרה שלשה סטייקים בקר - לא על עצם - אחד סטייק לבן 3 בירות טוברוג אחת סטלה אחד מוחיטו אחד ג'מסון אחד מים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Morag - תמונה
Morag 20 ביקורות
מסעדה מעולה!
4.3
17/03/15

חגגנו השבוע את יום הולדתי במקום, ונורא נהננו. השירות היה מעולה, הסטייק אנטרריקוט היה הסטייק הכי טעים שאכלתי מימיי, האווירה הייתה שקטה ונעימה. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר 2 ביקורות
מסעדה טובה, בהחלט חוויה
4.3
17/01/15

ישבנו אני וזוגתי בליל הסליבסטר. האווירה היה מאוד מקסימה והזכירה את חו"ל. הזמנו ראשונה את הסלט של מיט בר- טעים. לעקריות אני הזמנתי סטייק שהגיע עם רוטב שמנת פטריות- מעדן. זוגתי חזה עוף... בעשבי תיבול שהיה סביר. השירות היה מאוד מהנה וסובלני. אגיע בהחלט למסעדה בשנית . מחיר קצת יקר, אבל להסתדר עם עסקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איל - תמונה
איל מבקר מתחיל
יחס מגעיל ואוכל בינוני
1.8
12/10/14

הזמנו 2 סטייקים סינטה מדיום, קיבלנו ריר לגמרי. אחרי פעמיים שהחזרנו לצליה, קיבלנו בפנים ריר ובחוץ שרוף על גבול הבלתי-אכיל. ננזפנו על ידי המלצרית שלבסוף הסכימה להחליף את הסטייק והציעה... להחליף לפילה. הפילה הגיעה דווקא לא רע על הפעם הראשונה. גילינו בחשבון שחוייבנו על הפילה וכשהשארנו טיפ קצת נמוך לאור החוויה הרעה, ננזפנו שוב ע"י האחמ"שית. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
טעים מאוד!! יקר קצת
4.5
20/08/14

ההמבורגר ביין ממש טוב עם המח עצם בצד הספריבס הכי טעימים שאכלתי המחירים גבוהים, למרות שביחס למסעדת בשר אחרת בארץ זה כנראה די סביר התוספות ליד הבשר שוות, במיוחד שעועית ירוקה וכרובית... פריכה@!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מסעדת בשר טובה אך לא הכי טובה בת"א
3.3
18/08/13

המסעדה קטנה, האווירה נעימה, השירות טוב. הבשר טוב. הראשונות טובות. העניין הוא ששום דבר לא מעולה! שום דבר לא גרם לי להגיד וואו. הבשר עשוי כמו שצריך למידת עשייה שביקשת וס"כ הכל בסדר. אני... מעדיפה לשים קצת יותר כסף על מסעדות אחרות בת"א שהבשר שלהם הרבה הרבה יותר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ab - תמונה
ab 4 ביקורות
מאד נהינו
4.5
15/08/13

באנו לעסקית צהרים עם הבת שלנו, אכלנו ספריבס שהיו פשוט מצוינים, וגם המבורגר טוב מאד. הסלטים טריים ומוצלחים. השירות היה אדיב, הישיבה בחוץ נעימה. זה מקום טוב ויציב ששומר על הרמה במשך שנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי שמעון - תמונה
יוסי שמעון 2 ביקורות
מקום מעולה
3.5
14/07/13

הלכתי עם חברים וכמובן שהזמנו בשרים והבשר מעולה אחד הטובים שאכלתי השירות היה ממש טוב אבל עם זאת המקום טיפה חשוך מדי וקטן וזאת המסעדה הכי יקרה שאכלתי בה עד היום

עוד פרטים
הוספת תגובה