נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
בעיות חניה
3.5
22/01/13

המקום מעט רועש, האוכל סטנדרטי, סה"כ אופציה נחמדה למפגש עם חברים על קפה. אבל תזהרו שלא לחנות ממש בפנים עד הסוף- כנראה שיש סכסוך בין המסעדה לבין דיירי הבתים הסמוכים על מקום החנייה.... כשיצאנו רכב חסם אותנו בכוונה ורק לאחר כ-20 דק' נאותו לצאת ולהזיזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
אין הלימה בין המקום ואיכות האוכל
2.3
08/11/12

אחרי שכבר נהנתי מהמקום מספר פעמים בעבר, הזמנו מקום ל 14 אנשים לטובת חגיגה ש יום הולדת. אז המקום אכן מיוחד יפה ומקסים, הושיבו אותנו באיזור שביקשתי מראש, אבל בשולחן ארוך שקשר העין והשפה... ביננו מוגבל. פנייתנו לסדר את השולחנות אחרת, בצורה מרובעת נענתה בחוסר רצון בולט ולא מובן על ידי האחמשית ואפשר להגיד שזה נעשה כמעט בכפיה. השירות ממש לא היה משהו שניתן לציינו לחיוב, פשוט לא טוב. דוגמאות: הזמנו בקבוק יין - ולא הביאו מספיק כוסיות ועד שהשלימו.....ץביקשנו מים, הביאו במשורה. לגבי האוכל, היה פשוט לא טוב ונאלצנו להחזיר לפחות מנה אחת. קינוחים, סתמיים. הקפה והתה היו מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
24/04/09

אני ואשתי הפכנו ללקוחות קבועים של המקום בזכות האווירה הקסומה והמזמינה, בזכות השרות החם והנדיב וכמובן התפריט הטעים והלא יקר. ממש כייף לשבת על אחד השולחנות ולהירגע לאחר יום עבודה ארוך.... בשבילנו "צבעים בקפה" הפך למקום הטוב ביותר בשרון, לאחר שביקרנו ברוב הפאבים ובתי קפה באזור. ממליץ לכולם על המקום המצויין הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/01/09

הגענו למקום בערב שישי, כ-10 אנשים. להלן רשמי מהמקום:1. החניה עמוסה ומוזנחת. (נאלצתי לחנות ברחוב צדדי חשוך ולא סימפטי)2. השירות חובבני ולא מספק. הושיבו אותנו במיקום לא נוח (השולחן הגבוה,... דמוי פסנתר - למי שמכיר), עם כסאות ללא משענת ששברו לנו את הגב.3. האוכל יקר ולא טעים.4. השירות כאמור היה חובבני ולא מספק - התבטא באיטיות ובהתעלמות מוחלטת מצד המלצרים החובבניים.5. השירותים מטונפים, מה נסגר אתכם - בתור מקום שמכבד את עצמו, הייתי מצפה לקצת יותר.לסיכום, אני וחברי לא נחזור למקום זה. פתאום סניף ארומה בקניון מרגלית נשמע רעיון טוב יותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
09/11/08

האווירה דיי נחמדה, השירות סביר. המוסיקה הפכה למחרישת אוזניים בשלב מסויים. ביקשנו להנמיך מעט, עשו זאת ואחרי מס' דקות שוב אי אפשר היה לשמוע את הבן אדם שמולך... השתיה לא היתה טעימה, האוכל... היה לא מושקע... בכמות קטנה... אני לא ממש מהאיזור, לא נראה לי שאחזור לשם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
19/09/08

היינו לפני שבוע שני זוגות פעם ראשונה, ישבנו על כסאות אוטובוס בחצר: הרעיון נחמד, הגב נשבר. האוירה נעימה אבל האוכל מאכזב מאוד: סלט בריאות עם עלים נבולים ועייפים מאוד, השילוב עם התאנים... המיובשות לא משהו. שתינו דאקירי שבקושי הרגישו בו את האלכוהול ובטח לא את הקרח הכתוש והיה לו טעם של מיץ ממותק קפוא קלות. סיכום: אוירה נעימה, מתאים לחבר'ה, לא בשביל האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
11/03/08

אני יושב שם הרבה וסבבה שם לגמרי. אבל כל פעם שאני חוגג לחברים שם יומהולדת המלצר/ית מציא לנו קינוח לכבוד החגיגה ואני מקבל את הרושם שברור שהקינוח יהיה על חשבון הבית, קיצר הוא לא, תפסיקו... לעשות את זה. קטע מוזר.(ועוד משהו- יהיה נחמד עם הפלייליסט יהיה עם יותר מ-6 שירים כי אנשים יושבים במקום יותר מ-40 דקות וזה מציק).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
9 ביקורות
4.3
08/01/08

בס"ד שלום רב, שמי יניב איתן,צלם,בוגר החוג לצילום במכללת הדסה. מתמחה בצילום סטודיו,מוצרים,פורטרטים ואווירה. אשמח לשתף עימכם פעולה - צילום מקצועי במחיר היכרות. ... http://www.yaniveitan.co.il/ 052-4466345 03-5071859

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/12/07

מקום שפשוט נותן אוירה ביתית...בחורף יש נרות ואח..פשוט רומנטי לבוא לשבת להתפנק עם בן הזוג האוכל ביתי וטעים(במיוחד המרק בצל המוקרם..)השירות לבבי וכל פעם שאני באה לשם אני פשוט נהנת יותר... ויותר מפעם לפעם וכך גם כל האנשים ששלחתי לשם...תנסו אתם רק תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 4 ביקורות
2.7
26/11/07

יום שישי יצאנו כ-8 חברה האווירה הייתה נחמדה, האוכל היה מצויין השוקופלת מומלצת ביותר ! המחירים סבירים מלבד נושא אחד שהטריד אותנו כל הערב והוא העישון, הקציעו מתחם למעשנים והושיבו אותנו... לידו, העשן הגיע אלינו (לא הייתה דלת למתחם) וסבלנו מזה כל הערב כשהתלוננו וביקשנו לעבור למקום אחר המלצרית לא ששה לעזור לנו. מה גם שכשניגשתי לשירותים חיכה לי בחור עם סיגריה בפתח היה ממש נוראי להיכנס למקום שהוא גם ככה קטן וחנוק כשניגשתי למלצרית בעניין היא אמרה כי זהו אזור עישון, ממתי שירותים הם אזור עישון??. זה לא שאנחנו יכולים לברוח מזה ולא ברור איך זה מסתדר עם החוק החדש שאוסר עישון??? אז לתשומת ליבכם למקום יש פוטנציאל אבל תעשו לעצמכם טובה ותתייחסו ללקוחות שלכם ולחוקים החדשים!.

עוד פרטים
הוספת תגובה