נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
הבית השני שלי 😉
4.5
11/11/16

אכלנו ארוחת בוקר, ארוחה טעימה משביעה, (הארוחת יחידה מספיקה אפילו לשניים) האווירה במקום כיפית ורגועה, המחיר ממוצע, לא יקר ולא זול, השירות שלהם מצויין מאוד נהנינו! ובטוח נמליץ ונחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neta - תמונה
Neta מבקר מתחיל
שירות מאכזב, מחיר יקר.
3.0
27/08/16

ישבנו בקפה לנדוור בקניון אושילנד, בשעת לילה, המקום היה כמעט ריק מאנשים. לקח חצי שעה עד שהגיעו 2 כוסות קפה (וזה גם אחרי שהזכרנו למלצר), הקינוח הגיע רק אחרי 40 דקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana מבקר מתחיל
לא ממליצה כל כך
1.5
19/08/16

אני הייתי פעמיים באותה מסעדה ובפעם הראשונה באתי עם בני משפחה מארצות הברית והאוכל היה נהדר טיפה יקר והשירות היה גם אחלה , התלהבתי מאוד אז אמרתי לחברה שלי בואי בואי נלך יחד למסעדה הזאת... היא נהדת והיא אמרה יאללה . אני בת 15 וחצי ובפעם השנייה התנהגו אליינו כאילו אנחנו ילדות קטנות שזה היה מאוד מעצבן , היחס שלהם כלפי נערים או נערות ומבוגרים זה שונה לחלוטין ולדעתי לא מקצועי . הזמנתי פסטה עם שמנת ופטריות וככה כתוב בתפריט ולא היה פטריות במנה ולא תרחו לאמר לי שאין פטריות ונגמר להם , ביקשתי קפה (מקיאטו ) הביאו לי בלי קפאין פששוט רציתי לקום ללכת ולא לשלם אני תמיד נותנת למקום הזדמנות שנייה וזה תמיד מאחזב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
ארוחות בוקר בינוניות במחיר יקר, שירות איטי.
2.5
24/04/16

הגענו לארוחת בוקר בחול המועד פסח. המקום לא היה עמוס ובכל זאת לקח הרבה זמן עד שהמנות הגיעו: ארוחת בוקר ושקשוקה. השקשוקה שהוגשה לנו לא בושלה כראוי, הביצה הייתה במצב נוזלי לגמרי !!! עד... שהחזרנו וקיבלנו מחדש חלפו לפחות כעשר דקות כך שלא אכלנו בו זמנית אלא בטור. לא נהנינו במיוחד והעלות עבור חוויה בינונית שכזו 111 ש"ח. לא נחזור לכאן בזמן הקרוב לארוחות בוקר. מחיר ארוחת בוקר- 59 ש"ח- לא זול וללא הצדקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 4 ביקורות
בלתי נסבל
1.3
17/03/15

הגענו ביום הבחירות לארוחת בוקר, הגענו ב 10:30, הושיבו אותנו אחרי 10 דקות והזמנו ב 10:45,קיבלנו את האוכל ב 11:30 רק אחרי הפצרות חוזרות ונשנות, הבורקסים שרופים ושאר הדברים נראו די מגעיל.... ממש בושה וחרפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
שירות איטי הרס את החוויה
2.3
22/01/15

מיהרנו מאוד . נכנסנו וביקשנו אייס קפה ופרוסת עוגת שמרים לקחת . התכוונו לעמוד דקות ספורות ליד השולחן המוגבה בכניסה , לאכול מהר ולהמשיך.כאמור מיהרנו מאוד. ביקשו מאיתנו שנשב ונקבל שירות... ממלצרית . הסכמנו ובמקביל הסברנו כמה אנו ממהרים . אחרי שתי דקות קיבלנו תפריט . הוספנו עוגת שמרים נוספת וכוס קפה. בכוונה הזמנו פריטים שלא דורשים זמן הכנה . שוב הזכרנו שאנו ממהרים . עברו 10 דקות . מלצרית נחמדה נגשה ושמה תפריטים על השולחן . הסברנו שכבר הזמנו . עברו עוד מספר דקות וההזמנה הגיעה . רעייתי לבינתיים הייתה חייבת לגשת לסידור דחוף (כאמור מיהרנו) .ביקשתי מהמלצרית שתחזיר את הקפה ותחזיר אותו חם כשרעייתי תחזור . היא סרבה בתוקף . לדבריה כשרעייתי תחזור אם היא (רעייתי) תחליט שהקפה קר רק אז היא תחמם אותו . רעייתי חזרה , הקפה היה קר , לא נשאר לנו זמן לבקש לקבל קפה חם . העוגת גזר וחמוציות הייתה בסדר , לא יותר . העוגת שמרים התוקה מדי . שתי פרוסות העוגות תומחרו שערורייתית . 27 ש"ח לפרוסת עוגת שמרים קטנה ו - 22 ש"ח לפרוסת עוגת גזר זעירה , היו מוגזמים . האייס קפה הקטן עלה 18 ש"ח . המקום עצמו יפה . לא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ארוחת צהריים די יקרה וסתמית
2.5
04/01/15

ישבתי לצהריים עם חבריי והזמנתי את השניצל עם תפוח אדמה פלורנטין, מנה ראשונה סלט ים תיכוני עם גבינה בולגרית וזיתים השניצל היה סביר, חיוור מעט תפוח האדמה שאמור להיות מוקפץ עם תרד ובצל, היה... בעיקר לא מוכן וחסר טעם הסלט היה חביב, אבל פחות מכפית של גבינה שתיתי מיץ תפוזים סחוט במקום שהיה קרן האור של הארוחה השירות די איטי..ושילמתי על התענוג כמעט 70 שקלים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitlevi - תמונה
amitlevi 23 ביקורות
סביר, בינוני +
3.0
06/03/14

עסקיות לא יקרות, מחירים סבירים בהחלט, שירות בינוני, ממתינים המון זמן עד שיוצאות המנות, שתייה מגיעה אחרי המנות, אגב המיץ הטבעי (תפוחים) עשוי במקום מצוין!. האוכל טעים אוירה סבירה, הכסאות... בחוץ אינם נוחים לישיבה ארוכה. סה"כ סביר בהחלט לא יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
חביב
3.0
02/03/14

מקום נחמד, אכלנו שם ארוחת בוקר שלטעמי טיפה יקרה , מה שפחות אהבתי זה שעל תוספת הם לוקחים תוספת תשלום בזמן שיש מקומות שעל עוד טיפה גבינה או טונה לא יבקשו זאת. המיצים הסחוטים טעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
קפה נעים באוירה כפרית
4.3
29/06/13

סניף ממש נעים של לנדוור באווירה כפריתבניגוד לאוירה אורבנית ביתר הסניפים של הרשת. קפה ברמה גבוהוגם ארוחות בוקר נחמדות אם כי מעט יקרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה