נגישות
נגישות

קפה לנדוור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על קפה לנדוור

רבקה הזה - תמונה
רבקה הזה 30 ביקורות
מקום נפלא לאירוח משפחתי.
5.0
29/07/23

היינו 30 איש. האוכל טעים ומגוון, השירות אדיב . נשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אתי - תמונה
אתי מבקר מתחיל
מקסים וטעים
5.0
22/07/23

נהנו מהאוכל והשירות.נחזור בקרוב נקי וטעים מאוד.שירות נהגר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dikla - תמונה
Dikla 46 ביקורות
מומלץ
3.8
25/07/21

אחלה אווירה ישיבה בפנים טו בחוץ מומלצת שירות טוב מנות גדולות ומפנקות

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael.love - תמונה
yael.love מבקר מתחיל
אכזבה ענקית
1.0
25/04/21

באנו בראשון בבוקר לנדוור בהוד השרון הזמנו ארוחת בוקר זוגית - קיבלנו מעט מטבלים, כל מטבל בכמות של כפית, חביתות קרות - זה מעולם לא קרה לנו! לחמים ישנים וקשים ביקשנו למלא 3 מבלים (כמות... של כפית כל מטבל) זה הגיע אחרי שסיימנו לאכול. קפה עם חלב - החלב הגיע כשסיימנו לשתות את הקפה. לזכותם יאמר שהציעו קינוח פיצוי, אבל אנחנו כ"כ כעסנו שויתרנו ורק רצינו לצאת משם. אנחנו לא חוזרים. מחיר יקר אגב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
אחלה בית קפה, אחלה אווירה
5.0
12/04/21

אני יושבת שם פעם בשבועיים, אוכלת כריך טבעוני ושותה קפה מאד טעים או שייק. האוירה נהדרת, הבעלים מאד נחמד, וכייף לשבת שם וגם לעשות פגישות עסקיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilla - תמונה
Hilla 22 ביקורות
תמיד טוב
3.8
06/01/20

תפריט מגוון מאוד, טעים, איכותי. מחירים סבירים. תמיד יש חנייה. בחוץ משחקייה לילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hasida - תמונה
Hasida מבקר מתחיל
אכזבה. גרוע. לא ממליצים.
1.5
18/08/18

השרות היה גרוע עד בלתי נסבל. אוכל בינוני מינוס. מנות יקרות בהשוואה למה שמקבלים. השרות היה איטי לא היו מספיק מלצרים. הם הצדיקו את הכעס שלנו. ממש לא ממליצים על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
מנות טעימות במחיר שפוי
4.0
19/03/18

אכלנו במקום בשישי בצהריים. הזמנו ארוחת בוקר ושני סוגי שקשוקה. המנות נדיבות וטעימות, המחירים סבירים. אוירה רגועה, תפריט מגוון. השירות היה קצת איטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
פשוט נפלא
4.8
19/08/17

אתמול חגגנו בת מצווה לתאומות שלנו. התיאומים והסידורים סוכמו עם שחר, מנהלת האירוע, שהייתה אחראית, עמדה בזמנים הייתה זמינה, סבלנית לכל גחמותינו (והיו לא מעט) והייתה פשוט מדהימה. צוות... המלצריות היה נפלא והשרות נהדר. המקום עצמו... מתוק, כפרי עוטף ומשרה אווירה נעימה, סידורי הפרחים שעל השולחן והירוק שנשקף דרך קירות הזכוכית היה נפלא. השולחנות, הבופה...הכל סודר בטוב טעם. האוכל היה מצויין....כל האורחים שיבחו , והאווירה הייתה מדהימה. המחיר הוגן... המון המון תודה....מצפים לשמחה הבאה שנוכל לחגוג אצלכם. באהבה הילה ויוסי

עוד פרטים
הוספת תגובה
NoyG - תמונה
NoyG מבקר מתחיל
שירות גרוע
1.0
02/05/17

הרמה של המקום ממש ירדה בכל הקשור לשירות. ישבנו במקום ביום העצמאות, המקום היה כמעט ריק והזמנו שתי מנות- שקשוקה ופסטה עם עוף. חיכינו חצי שעה ואף אחת מהמנות לא הגיעה, שוב מציינת שהמקום היה... כמעט ריק. כשדיברתי עם האחראית במקום היא הסבירה שלוקח זמן להכין את העוף וזו הסיבה לעיכוב. חצי שעה לצרוב חזה עוף על האש זה לא זמן סביר. שולחנות אחרים כבר קיבלו מנות וסיימו לאכול ואנחנו עוד מחכים. האחראית האשימה את המלצר בכך שלא עדכן מראש שייקח זמן להכין את המנה. לא התנהלות ראויה בעיניי שאחראית תפיל את האחריות על המלצר שעובד תחתיה. בכל מקרה התשובה שלה הייתה שהיא מצטערת ואין מה לעשות רק לחכות. בזמן הזה כבר עברנו את החצי שעה. ברור שהייתה פשלה עם ההכנה או ההקלדה של המנה או עם ההכנה ואין שום בעיה עם זה, קורה, אבל הייתי מצפה מנותן שירות להסביר ולהתנצל ולא להגיד שאין מה לעשות ולהפיל אחריות. בסופו של דבר עזבנו את המקום והלכנו לבית קפה אחר. בקיצור שירות על הפנים- לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה