נגישות
נגישות

מרגרט תייר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על מרגרט תייר

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
20/08/06

אוי לכל הממליצים ובראשה אודטה שכל מילה שניה שלה זה מרגרט תייר.גניבה וגזילה לאור היום, 3 צלחות של סלטים ברמה בינונית מינוס גבו 45 ש"ח.דג מוסר + חריימי, על כל דג גבתה ברוב חוצפתה 90 ש"ח.... ביקשנו מלחייה אז המלצר - בטח בעלה העביר את המלח משולחן לשולחן.פשוט כועסת על עצמי, פראיירית למהדרין.כרגע עובדים על הטיילת, כך שעם האוכל, אוכלים גם אבק וחול. אין מיזוג אין כלום, שולחנות משנת תרפפו (משנות ה- 50).הדירו רגליכם משם, פשוט שוד לאור היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
30/07/06

שלום,מאוד התרשמנו מהשתתפותך בתוכנית שום פלפל ושמן זית...ורציתי לשאול האים המסעדה אצלך כשרה?תודה ותמשיכי לבשל כ"כ בכישרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/07/06

אכזבה אכזבה ושוב אכזבה. האוכל בינוני ומטה, המקום, למרות פוטנציאל אדיר ויפו הקסומה ברקע, נראה כהכלאה בין פרסומת לכתר פלסטיק לבין סרטון הסברה של "תנו לחיות לחיות". ואפרופו חיות - תשלמו... הון עתק עבור אוכל חסר מעוף ואם תרצו לדעת מה אכלתם - כדאי שתביאו פנס מהבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
30/04/06

חוויה קולינרית נוראית. המקום מלוכלך ולחלוטין לא מזמין- האוכל טעים מינוס (רגיל בהחלט בהתחשב בז'אנר), שירות בסדר ולא מעבר לזה. והמחירים הנם בגדר גניבה- פשוט שוד לאור היום. אין שום הצדקה... לשלם יותר ממאתיים שקל (לאדם!!!) על לימונדה שני סלטי פתיחה ושני דגים לעיקרית- לא לפי שום חישוב. אולי אם היו תפריטים מסודרים או תפריטים בכלל- עוגמת הנפש הייתה נחסכת מאיתנו. רע מאוד - לא נחזור לשם בשביל שום דבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
29/04/06

המקום מוזנח, האוכל לא יותר מסביר, המחירים פשוט גבוהים בצורה בלתי פרופורצינלית לשום דבר שהכרתי קודם לכן. מרגרט תייר הינה מסעדה שאליה לא אחזור ויהי מה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/04/06

באנו לשתות וגלינו שעובדים עלינו בעינים קיבלנו סלטים בצלחות כמו בשוק מחנה יהודה אמנם הסלטים טעימים אבל צורת ההגשה כיאלו שאנחנו לא קיימים אכלנו סלטים 3ממולאים ושתינו לימונדה שילמנו 160... ש"ח הרגשנו כמו טיפשים ופריארים אל תלכו לשם לעולם ואין גם תפריט האם זה חוקי מרגרט תפסיקי לעבוד עלינו בעיניים זה לא יפה

עוד פרטים
הוספת תגובה