נגישות
נגישות

מרגרט תייר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על מרגרט תייר

גלי - תמונה
גלי מבקר מתחיל
3.7
14/03/08

שלום, אני רוצה לבוא ביחד עם משפחתי לאכול אצלך בעקבות התוכנית שלך אצל חיים כהן, ואין תפריט באתר בכדי שאדע מה את מציעה וגם יום ראשון את סגורה? תכננו לבוא ביום א' הקרוב... בברכה, גלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
tphoto - תמונה
tphoto 2 ביקורות
3.7
13/03/08

90 ש"ח ל3 סרדינים? 110 ש"ח ל 2קציצות דג? אוכל טעים אבל מחיר משוגע אין מחירון וחבל שלא שאלתי מה המחירים. לא ציפיתי ממסעדה עממית למחירים משוגעים כאלה 331 ש"ח לאדם לפני טיפ???? לפה אני לא... חוזר ראו הוזהרתם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
14/09/07

מרגרט שלוםלהערכתי סעדתי אצלך כעשרים פעם בשנתיים האחרונות. ובממוצע של כ-500 ש"ח לארוחה מדובר בכ- 20,000 שקליםבין אם זה מעניין אותך, בין אם לאו, הפעם האחרונה הייתה בהחלט האחרונה.הבישול... שלך הוא לעילא, בזאת אין ספק.אך קצתי בלחלוק את שולחני עם חתולים, במרפסת שנראה בעליל כי לא הושקע בה מאום בעשר השנים האחרונות ומעל לכל, באותו רגע שבו מקבלים את החשבון ההזוי וכל הנאת הארוחה מתפוגגת!מכיוון שתמיד לקחתי בקבוק יין אחד, לפחות, עם הארוחה אצלך, אני מעריך שזו הסיבה האמיתית בעטיה לא הגבתי כדרך שהייתי מגיב לו הייתי צלול.על כל פנים, היי שלום, מרגרט

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
11/08/07

אין תפריט ,המחירים בשמים ללא שום פרופורציה,ממש חוצפה. האוכל בינוני ,השרות חובבני,המקום עלוב ולא נקי.בקיצור,נפילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
30/06/07

האוכל היה לא רע. כאן נגמרו הדברים הטובים שיש לי להגיד על המקום הזה. השירות היה מתנשא ומזעזע. השולחנות נתלשו מאיזה מסגריה שפשטה את הרגל. הכסאות מגיעים בשני פורמטים: מן ספסלים לא נוחים או... כיסאות גינה מפלסטיק. המרפסת המאולתרת בה יושבים אינה מוצלת כמו שצריך, ואין אפילו מאוורר קטן. כל זה לא היה נורא כל כך אם המחיר היה סביר. אבל כאשר מחירו של דג (בלי שום תוספת) הוא 110 שקלים, או מחירה של מנה קטנה של עלי גפן ממלואים 45 שקלים, או סלטים לבן אדם ב-40 שקלים, זה כבר הופך לחוצפה. יצאנו עם חשבון של 560 שקלים ל-3 וחצי סועדים, ללא מנות אחרונות וללא קפה. בנוסף למחירים השערוריתיים, לשירות הגרוע ולישיבה הלא נוחה, הם לא מקבלים כרטיסי אשראי. לסיכום, אני אישית לא אחזור לשם יותר, ואמליץ לא להתקרב למקום. גניבה לאור יום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
04/04/07

ישבנו שם בת זוגתי ואני מתוך כוונה להנות מיום יפה ואווירה של ים (מתוך ברירת מחדל שזו המסעדה הכשרה היחידה בחוף הים), לא ידענו על המקום רק לאחר הביקורות באתר וחבל.הזמנו צלחת סלטים וקנקן... לימונדה ורק לאחר מכן התברר שהמחיר על הסלטים מוגזם. המזל שביטלנו את המנה העיקרית (קוסקוס עם כבש) במחיר של 90 ש"ח שנראה לי מאוד מוגזם. המלצרית עשתה טובה שהתייחסה אלינו וכששאלנו אותה שאלה היא עשתה סימן שהיא עם אוכל בפה (סליחה שאני מפריע לך לאכול אמרתי). באתי לשלם את החשבון והופתעתי לגלות שעבור הסלטים שכמעט ולא נגענו היא דרשה 85 ש"ח. יצאנו מאוכזבים ועם הרגשה של פרייארים ובנוסף לכל עם שלשולים נוראיים. השרות גרוע מאוד אם לא הגרועים שנתקלתי והאמינו לי (אני בא מתחום זה). הופתעתי לגלות רק לאחר מכן כמה אנשים "אכלו אותה" אצל מרגרט. לא להתקרב למקום של נוכלים וגנבים ובייחוד שמקבלים כאבי בטן ושלשולים חזקים.חוויה מאכזבת מאוד.ר.א.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
29/03/07

חבל שלא קראנו את התגובות לפני! שימו לב לא להתקרב למקום. קבוצה של נוכלים ושודדים. מוצאים את האנשים משם הכי פראיירים שיש. סתם אוכל המקום נראה יותר גרוע משוק ובסופו של דבר גונבים אותך ב85... ש"ח על לימונדה וסלטים שלא בחרנו אותם בעצמנו. אין תפריט מודפס כך שיכולים עוד יותר לדפוק מי שבא אליהם להנות. הם לא יודעים להתפרנס בכבוד. בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
05/03/07

הייתי בשבוע שעבר והתאכזבתי מאוד!!!אני עוסקת שנים רבות באוכל, ושמעתי על המקום דעות שונות.האוכל מאכזב מאוד, הגישו לנו את הסלטים עם 2 פרוסות לחם דחוס ויבש, המפרום היה שרוף והכי לא ברור ולא... מוצדק הוא, איך מקום עם שולחנות פלסטיק וללא תפריט מודפס מרשה לעצמו להגיש 6 סרדינים ממולאים במחיר מופקע לכל הדעות של 90 ש"ח.פשוט מאכזב ויהיר, בעלי המקום נחים על תהילת עבר, אך דען שזו מתפוגגת מהר מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/01/07

אחרי מספר ביקורים אצל מרגרט אתה מבין שכנראה אין עוד מסעדה כזאת בארץ. כל מי שמחפש יוקרה פשוט לא במקום הנכון. למי שמחפש אוכל ים תיכוני איכותי, מקורי ומיוחד אין למרגרט תחליף בשום מקום... בעולם. נכון האוכל יקר אבל ברור לכולנו שעדיף לשלם טוב על אוכל מצוין, מאשר לשלם קצת פחות ולקבל אוכל שהוא בגדר סביר או נחמד, בשביל סביר ונחמד אני לא יוצא מהבית!!!במרגרט אין את התפריט הקבוע של מנות ראשונות ראה ערך פטה כבד ואחר כך סטייק (ראה ערך מסעדות יוקרה תל אביביות...). המנות באמת נראות פשוטות על פניו אבל הטעם מתקרב לשלמות. בהתייחס לשאר הביקורות אולי אנשים הגיעו עם ציפיות למשהו אחר. אולי אנשים חושבים שמסעדה בניחוח מזרחי לא יכולה לגבות מחירים גבוהים או שאנשים פשוט סתם צרי עין (אני מצטער אין הסבר אחר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
סמדר וקובי - תמונה
סמדר וקובי 2 ביקורות
1.3
01/12/06

זה לא נקראת מסעדה, מה שהולך שם זה כמו שוק. אין תפריט, אוכל לא טעים. בכלל נהייתי חולה, היה לי שלשולים והקאות כל הלילה. סליחה שאני אומר את דברים הללו אך אני ממליץ בחום לא ללכת למסעדה זו,... עדיף לקנות פלאפל במקום לאכול שם. תודה ובתאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה