נגישות
נגישות

מרגרט תייר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על מרגרט תייר

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
03/12/10

100 % שווה כל אגורה אוכל טעים וטרי כדי ללכת לאכול מומלץ מסעדת למופת !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/11/10

למה הישראלים תמיד אוהבים להשמיץ למה? לכל האוכלים ב 50 שקל, תמשיכו במסע חיפוש המסעדות ב 50 או 100 שח הרי ברור שאתם לא מבינים כלום באוכל גורמה ויצירות מופת כמו של הגברת תייר. אצל הגברת... תייר אוכל לא זול אבל שווה כל שקל, 150 שח לסועד זה לא מחיר יקר. עיצוב המקום עממי אבל כמו באירופה מסעדות עממיות הן אלו שמקבלות את כוכבי מישליין. ולקנאים, כל קנאי יבוא יומו, לא סתם נולדו ככה, זו קללה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
12/04/10

מסעדה פשוט מזעזעת ,המלכה עירומה !נפילה נפילה ,אין תפריט אין מחירון ,מגישה אוכל לפי מה שמתאים לה ,לא בהכרח מה שהלקוח הזמין ,המחירים מופקעים ,סלטים תת רמה ,כול מסעדת פועלים באיזור תעשייה... נידח עושה קוסקוס יותר טוב עם סלטים יותר טובים.המסעדה מתאימה לפיינשמייקרים אניני טעם כמו מבקרי מסעדות פלצניים ,ויוצאי טריפולי ותוניסיה שמרגרט מזכירה להם נשכחות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
20/06/09

שמרו נפשכם!!!אוכל לא משהו,מחירים משהן משהו. הרבה בקורות טובות הביאו רותנו למקום,האוכל לא יותר מסביר,המחיר( לא כולל גדודי הזבובים והחתולים )כמו מסעדת יוקרה. אכזבה גדולה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/04/09

קרה לי הרבה להתאכזב במסעדותבדרך כלל אני לא מתרגש מחליט לא לבוא יותר וממשיך הלאה בחייםאבל מקום כמו מרגרט תייר בחיים לא ראיתיהמקום יוצר אווירה עממית וממש לא מזהיר על שני מוקשים מאוד... משמעותייםהאחד מחירים ממש אבל ממש גבוהים כמו מסעדות יוקרה כמעט הכי יקרות והשני אי קבלה של כרטיסי אשראיאם היא הייתה מצהירה על זה ועל המחיריםהכל היה בסדר אבל כנראה שהיא יודעת שככה אנשים יתרחקואני בטוח שאי אפשר לבנות על לקוחות חד פעמייםזו היא דרך בטוחה לכשלון</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה מבקר מתחיל
4.7
22/01/09

האוכל מדהים. המנות הראשונות ועלי הגפן המיוחדים מעולים. גולת הכותרת סרדינים ממולאים וקציצות לוקוס חוויה. ביום שטוף שמש בתוספת כוסית אוזו ממש כמו בטברנה של יוון בתוספת המואזין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
18/08/08

שלום אני עדי אני אומרת שמרגרט היא אחלה ואני מאוד את המסעדה שלה מי שיבוא למסדה הוא יראה איזה מסעדה יפה ואלה אוכל תבואו ותיראו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
29/06/08

למרגרט תייר שלום! אתמול בצהריים אכלנו במסעדתך המפורסמת והצנועה , ולהלן כמה תגובות : ראשית זה שהאוכל טעים מיוחד ומוכן במקום אין ויכוח,אבל מסעדתך אינה מסעדת יוקרה (חתולים מסתובבים בין... הרגליים ומגעילים את האוכלים , שולחנות מעולות כמה שקלים ולא יציבים , כסאות מפלסטיק כואבות בתחת לאחר ישיבה ממושכת , אין מזגן אין מאוורר , אין תפריטים , מלצר אחד שלא תמיד נמצא , אבל המנות יקרות לאללה!!! , ולידיעתך כשבעלי מסעדות באים לקבוע על מחירי המנות לוקחים בחשבון גם את המסעדה עצמה !!! וזה מוריד את ההנאה מהאוכל היוקרתי והמפואר (!?) (ליהי, תשובה מספקת ?) , אנשים מזיעים לתוך המנות!!! ואת גובה כאילו מדובר במסעדה מפוארת ומאובזרת , את צריכה להחזיר לי את הכסף ששילמתי (700 ש"ח) על ארבעה מנות עקריות , 3 קנקני לימונה ! ו5 צלוחיות של סלטים!!!) אם את אדם ישר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
28/06/08

הכל באמת טעים לאוכלי דגים. למי שלא יש רק מפרום. באנו בעקבות המלצה כמו יואב, עברנו שם כמה פעמים נראה מקום עממי לחלוטין, מבלבל שאין תפריט לשולחן עם מחירים. המקום ממש לא מושקע, סוכה נחמדה... עם חתולים, אפילו בצהרי יום שישי מסתמכים רק על הבריזה מהים ואין מאווררים. המחיר המופקע, 4 איש ב-770, אכן 3 קנקני שתיה מיץ לימון ותפוז חצי קנקן מכיל קרח 45 שקלים לקנקן. אפשר לפחות לקנות מאווררים, כמעט התעלפנו. חבל שלא בדקנו לפני. דרך אגב, אפשר לפנק ואם משהו שמגישים לשולחן ליד, נראה טעים ואחד מאיתנו מבקש לטעום, לא מביאים ומחייבים עוד 110 שקלים למנה ללא להסבר מראש. הכוונה היתה לקבל נגיעת טעימה, לא עוד מנה.המחיר גנבה לאור יום, נחנקנו. מוגזם-מוגזם. מרגרט, אלייך לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
21/06/08

התיישבנו שם אתמול בערב (יום שישי). היינו סקרנים לאכול שם, אחרי כל ההמלצות העיתונות ובטלויזיה (אודטה, שרי אנסקי, חיים כהן). היה חושך מוחלט, התאורה היחידה באה מהטיילת. לא היה תפריט, המלצר... דיקלם לנו את המנות. לא שיערנו שמדובר בכאלה מחירים (כשיצאנו, ראינו שזה מופיע על הלוח בכניסה בצד). הזמנו קנקן לימונדה, 3 צלחות קטנות של סלטים ו-2 מנות עיקריות. בגלל החושך כמעט לא ראינו מה אנחנו אוכלים, השולחן (מפלסטיק) התנדנד כל הזמן, המלח הועבר משולחן לשולחן, והעיקריות (דגים) הגיעו בלי אף תוספת. בסוף הארוחה הציעו לנו תה ב-2 כוסות זכוכית קטנות. היינו בטוחים שזה על חשבון הבית. הזמנו חשבון והיינו בשוק!! - 349 ש"ח!! 110 ש"ח על צלחת ברבוניות מטוגנות, 45 ש"ח על קנקן לימונדה, 60 ש"ח על הסלטים - זו הגזמה לכל הדעות. בקיצור, תלכו רק אם אתם יודעים מה מצפה לכם, ואתם מוכנים לזה. אנחנו אוהבים מסעדות ואוכלים הרבה בחוץ, אך מעולם לא הרגשנו שהמחיר כ"כ לא תואם לתמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה