נגישות
נגישות

הבית של דורון ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

92 ביקורות וחוות דעת על הבית של דורון

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/04/09

חזרנו ומיד הפצנו את השם הכתובת ואת החויה הגסטרונומית. היה כיף על דעת כולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/04/09

התארחנו בסוף מרץ, בשישי גשום, הגענו ספוגי מיים ורעבים לאללה. צ'יק צ'ק הגיע האוכל, שהיה פשוט.. מדהים אין לתאר, פשוט מסעדה מאסט , המנות הראשונות היו מעולות, מלא פינוקים, סטייק מדהים,... יצאנו מפוצצים ומבסוטים לאללה נחזור בהחלט, ממליצים מאוד הדס ואמיתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 6 ביקורות
4.3
18/01/09

בשורה התחתונה אין ספק שנחזור לשם, האוכל היה טעים, הרגשנו שהוא נעשה באהבה אמיתית ומכל הלב, וגם הוגש בנדיבות. המחיר לזוג הוא הוגן מאוד, לא הצלחנו לגמור את כל האוכל, שהיה טעים מאוד ולא... פלצני. הדבר היחיד שקצת העיב על התחושה הסופית היה שהוצעה לנו שתיה חמה בלי להגיד שזה כרוך בתשלום נוסף, אחרי שכל המנות כלולות בתשלום. מאחר שלא הוגש לנו תפריט כתוב ממנו אפשר להבין ששתיה חמה לא כלולה (כאשר כל השאר כלול - יין, קנקן לימונדה, מנות ראשונות בשפע, מנה עיקרית וקינוח!) היה לנו קצת מוזר לראות פתאום שחוייבנו על השתיה החמה, לא ביג דיל, אבל לא לגמרי הוגן. חוץ מזה, אנחנו ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת ואיציק - תמונה
ליאת ואיציק 3 ביקורות
4.7
03/01/09

חבר שלי המדהים והמקורי לקח אותי לגליל המערבי לצימר לחגוג את יום הולדתי, בערב הוא הזמין מקומות במסעדת הבית של דורון. היום (03.01.09) או יותר נכון הרגע חזרתי והדבר הראשון שהיה לי חשוב... לעשות זה פשוט לכתוב על המסעדה המדהימה הזו ! למרות שמה שלא אמליץ או אכתוב לא אוכל לתאר במילים את המקום המפנק הזה!- פשוט מומלץ !!!!! נתחיל במראה המקום שניראה מיוחד וחם ממש כאילו אוכלים בביתו של השף, מקום ביתי וחם בעל אווירה חמה מאוד, המלצרית (שירה) שפינקה ונתנה יחס ייחודי כאילו רק אנחנו שם! ועל האוכל אין פשוט אין מה לומר , אוכל ברמה גבוהה מאוד אני אישית לא מתה על בשר ואני פשוט נהנתי מהמנה העיקרית, אין מה לומר על המנת פתיחה המיוחדת מאוד ...בקיצור אוכל להמשיך שעות לכתוב על המקום המדהים הזה ובמילה אחת - שווה !!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lirontra - תמונה
lirontra 3 ביקורות
4.7
03/01/09

אני והחבר שלי הגענו מהמרכז להתארח בצימר בכפר ורדים. לקראת הנסיעה בדקנו על מסעדות מומלצות בכפר ורדים והתרשמנו מהביקורות הטובות על המסעדה. איך שהתיישבנו על השולחן החלו לפנק אותנו. יין,... שתיה קלה, מבחר סלטים מעולים ולחם חם. לאחר מכן הגיעה מנת קבובני טלה בטחינה ובתור אחת שלא אוהבת קבבים- נהנתי מאוד מהמנה! מנת הדג ומדליוני הפילה היו מעולים ומשביעים עד שאין טיפת מקום לקינוחים המגיעים בסוף הארוחה. סופלה השוקולד טעים... ציפינו למחיר גבוה במיוחד והופתענו לטובה כאשר קיבלנו את החשבון! שווה כל שקל! מומלץ לבוא רעבים... ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/12/08

חגגתי את יום ההולדת שלי באירוע משפחתי במסעדת השף הבית של דורון. האווירה בבית מצויינת וכבר מהדקות הראשונות אורחים הדגישו את העיצוב הנאה והאוירה החמה. כל המנות ללא יוצא מן הכלל היו מאוד... טעימות: תפריט מגוון וטעמים מעולים. השירות אדיב ומקצועי. שמחנו להתארח במסעדה ועם זכרונות כאלה ללא ספק נגיע עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/11/08

זוג מהמרכז, התארחנו בצימר באזור לסוף שבוע. האמת היא שתכננתי להגיע למסעדה אחרת באזור אבל לא היה מקום (איזה מזל...) ולכן בדקה ה 90 ממש, בשישי בערב הזמנתי מקום ספונטני אצל דורון והיה פשוט... מעולה הרגשתי שפשוט חובה להוסיף המלצה כי מה שמגיע מגיעאתם יודעים קשה למצוא מסעדות מעולות בצפון (יום לפני, בחמישי ערב נפלנו חזק...) ולכן ברור שקצת חששנו אבל ברגע שנכנסתי לבית של דורון הכל זרם והאווירה היתה ממש מיוחדת.האוכל היה פשוט מעולה, פנקו אותנו קודם כל בכוס יין אדום והביאו קנקן לימונדה. אח"כ זרמו לשולחן: המון (אפילו לא ספרתי אבל היו יותר מ 10 סוגים) סלטים ברמה (לא סתם פושטיים אלא כל אחד פגז), הביאו גם קבבוני טלה, חומוס ביתי... נשבע לכם שכבר אחרי הסלטים הרגשתי שבע. לעקרית בחרתי בסינטה עגל ובת זוגתי היקרה בפילה סלמון ברוטב פסטו וחרדל. המנות היו טעימות מאוד ומפנקות ממש התענגתי על הבשר .לקינוח בחרנו מוס שוקלד מצופה שוקולד בלגי וקרם ברולה ( היה חזק ביותר) ופעמיים תה נענע.המחיר לבן אדם לארוחה הנפלאה הזאת: 145 ש"ח וזה אחד מהיחסים איכות/מחיר הטובים ביותר שנתקלתי בו.כיף לראות שגם בצפון אפשר למצוא מסעדה ברמה שלא נופלת מהמסעדות הטובות שיש למרכז להציע,אנו בהחלט נחזור כל פעם שנהיה באזור. היה 10 !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/10/08

צבעוניות בעיניים וחגיגה של טעמים בפה. שירות מפנק ע"י בעלי המקום. האוכל פשוט מעולה, מתענגים על כל ביס. המחיר מאד משתלם ביחס לכמות ואיכות האוכל שמקבלים. בהחלט נחזור לשם אודי ואיריס

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
03/10/08

מסעדה לבבית מקום חם ונעים אווירה שקטהאוכל טעים מאוד ומגוון מדגים פירות ים ובשרכמות האוכל בלי סוף,מגוונת,קינוחים נהדרים, אהבנו ממליצים בחום, לגביי המחיר מעט יקר 145 ש"ח לזוג 280 לא כולל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
22/07/08

חגגנו לפני שלושה שבועות בר מצווה בבית של דורון. היה נהדר.כל האורחים שלנו ציינו שהמקום מאוד אינטימי .כולם הרגישו כמו בבית בזכות האוירה במקום.האוכל היה טעים מאוד,מוגש אסתטי וברוחב לב ע"י... שירה(אשתו של דורון). רצינו אירוע שונה ממה שמקבלים במסעדה רגילה וכך היה. מקווים לחזור שוב כשיהיה לנו אירוע נוסף לחגוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה