נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

Ofra - תמונה
Ofra מבקר מתחיל
מסעדה הודית מעולה שלעולם לא מאכזבת
5.0
03/01/13

אנו לקוחות טנדורי קבועים כבר 15 שנה.האוכל והשירות היו תמיד מעולים ואנו נשארים נאמנים ומאוד מרוצים

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל מבקר מתחיל
היה סבבה
3.3
21/11/12

לא יודע למה כל הביקורות כל כך קוטלות. אכלתי עם המשפחה בהרצליה ואכלתי עם חברים בתל אביב. מקום יפה, שירות סביר, אוכל טעים מאוד. מאוד. ומחיר יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוה - תמונה
חוה 7 ביקורות
חוות דעת על טנדורי בדיזנגוף ת"א
1.5
14/08/12

ביום שני ה- 6.8.2012 הזמנתי חברה למסעדת טנדורי. האוכל היה "אכול כפי יכולתך". ובכן, האוכל היה מתחת לכל ביקורת. אי אפשר לאכול אותו. אכזבה גדולה מאד. היו לי עוד 3 קופונים לשם וכמובן שמיד... ביטלתי אותם. אחרי המסעדה ההודית הזו נאלצתי להזמין את חברתי למקום אחר. חבל שלא קראתי על חוות הדעת של הגולשים כי אז הייתי מבינה שאסור להתקרב לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה מבקר מתחיל
חווית הודו?
1.5
28/07/12

למען גילוי נאות ביקרתי במסעדת טנדורי לפני כ-20 שנה והיא זכורה לי לטובה בזכות הריחות והטעמים הנהדרים דאז לכן כשראיתי את הקופון לארוחת "בופה" ב-36 ₪ הזדרזתי לרכוש בלי לבדוק ביקורות, דבר... שהתברר כטעות מצידי. ביקרנו במסעדת טנדורי שבכיכר דיזנגוף, המסעדה שזכורה לנו מהעבר לטובה, והזמננו את הבופה (ל-5). המסעדה היתה ריקה אבל בכל זאת לא נרתענו. העיצוב שונה והמקום נראה יותר כמו חדר אוכל ולא כמו מסעדה אקזוטית. האוכל היה פחות מסביר, תפו"א לא היו קלופים ולא מבושלים מספיק, באורז היו פרוסות ענקיות של פלפל חריף הוא לא היה אחיד לא בצבע, לא בתיבול ולא במידת הבישול (לפי דעתי לא טעמו את המזון ע"מ לתקן תיבול), הדאל היה דל מאוד ז"א מים עכורים שבישלו בהם עדשים פעם, העוף יבש והמטבל שלו פשוט לא טעים... חבל מאוד שחו"ד אודות המסעדה והטבחית נהרסה. פניתי במייל למסעדה אבל לא זכיתי לתגובה. נותרו בנו געגועים עזים לטעמים ותחושות שחוינו כאן בעבר, נראה שבהחלט לא ניתן לקבל כאן את חווית הודו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
antman.o - תמונה
antman.o מבקר מתחיל
כמה ביקורות צריך עד שיתעוררו שם?
1.3
15/07/12

אז שמח וטוב לב, רכשתי 2 שוברים לארוחה בטנדורי בשווי כולל של 240 ש"ח. חמש דקות לאחר הרכישה נכנסתי לאתר לקרוא ביקורות - לא האמנתי שכל כך הרבה ביקורות רעות יכולות להיכתב על מסעדה ומאחר... וכבר רכשתי את המוצרים הפסקתי לקרוא לאחר הביקורת השלישית (!) הגענו ביום שלישי בערב, הכניסה אכן נראת באמצע שיפוץ והריח אכן מכניס אותך במנהרת הזמן להודו - אבל לא לצד שהיית רוצה להיזכר בו.על מנת לא להאריך במילים אסכם ואומר - ב240 ש"J קיבלנו - צלחת ירקות מטוגנים + צלחת בצל מטוגן + לחם שנחזה להיות עם שום + סמוסה כבש יבש וחסר טעם ומנה פאלק פניר שהגיע לאחר שעה קרה וממש לא טעימה (!) ולחשוב שכאשר נכנסנו למסעדה וראיתי את גברת פושקרנה בכבודה ובעצמה אמרתי לבת זוגי שהולך להיות ערב מדהים ובטח הם מסיקים מסקנות מכל הביקורות (!) אז לא חברים לא היה מדהים ומה עם הקינוח אתם שואלים את עצמכם.... אז ממש לא היה - לא ברור כיצד רשת עם אוכל כל כך נוראי צמחה ל-3 סניפים. כנראה שכל מי שקורא את הביקורת מצפה ממש כמוני שאצלו זה יהיה אחרת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Toli Vilono - תמונה
Toli Vilono 4 ביקורות
אוכל נוראי
1.3
12/04/12

אין מבחר . 70 שח זה מטורף וגם 35 זה יקר ולא שווה אפילו 10 שח . יצאתי רעב. שום דבר מהבופה לא היה אכיל. העוף יבש . המרק חמוץ הדבר היחידי זה הלחם מקמח מצה שהיה בהחלט טעים. האוכל גרם לי... לצרבת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Karine Be - תמונה
Karine Be 6 ביקורות
לא להתקרב.
1.8
20/02/12

הייתי ביום שישי האחרון. אכזבה גדולה. זה לא אוכל הודי !! פשוט לא טעים. בדיוק כמו לאכול בחדר אוכל זול. המסעדה לא יפה ולא נראת נקייה. השירות נעים. תחסרו לכם, מאד לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
לא לקנות את הקופון!!
1.0
15/12/11

לא משנה כמה זה זול, זה לא שווה שקל! המקום נראה כמו חדר אוכל זול בקיבוץ. הצלחות מלוכלכות והמבחר, טוב, אין מבחר בכלל! היו דברים שפשוט פחדתי לטעום. הדבר היחידי שהיה אכיל הוא העוף והאורז.... כל השאר היה פשוט זוועה. מעבר לזה, מסתבר שאין שם בופה צהריים לאנשים בלי קופון. המלצר אמר שזה רק בשביל הקופונים, כלומר פריירים כמונו. תתרחקו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אידן - תמונה
אידן מבקר מתחיל
לא אומרים איכס על אוכל
1.5
18/11/11

אז מה הפריע לי ? * הכניסה שנראית כאילו בשיפוצים - לא נעימה ולא מזמינה בשום אופן . * הקירות עוד מלוכלים מהמלט שעבדו עליו כנראה בשיפוץ . * המגשים עמם מגישים את האוכל - במצב דוחה ,... מלוכלים ועקומים . * והאוכל ? פשוט לא טעים ! העוף היה יבש ולא סביר . הרוטב היה מלוח מנשוא . הפאלאק פניר היה עיסתי וקמחי - פשוט לא טעים . האורז - היה מת , נראה כאילו שכב שם ימים ארוכים . הסאמוסה - מנת פתיחה איומה ! כאילו הוציאו את הכיסונים מהקפאה ושמו בטיגון , פשוט לא טעים . אני מצטער לומר שמרגע שקיבלנו את המנות , פינטזתי על לצאת מהמסעדה. יאמר לזכותם שהשירות היה נחמד וחייכני - אבל במסעדה האוכל חשוב במידה זהה לשירות . לא מומלץ ! הלוואי ויתקנו את המעוות ויחזירו עטרה לישנה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
daphiroo - תמונה
daphiroo 2 ביקורות
אכזבה גדולה
1.3
14/11/11

אכזבה מבופה הצהריים. אני ובעלי מאוד אוהבים אוכל הודי והחלתי לוותר על המסעדה החביבה עלינו וללכת הפעם לטנדורי לבופה צהריים. האכזה התחילה מהשניה הראשונה שנכנסנו למסעדה. המקום נראה כאילו... בשיפוצים. לא היתה תאורה, חוטי חשמל משוחררים. לא אסטטי ולא נעים. הבופה היה עלוב. לא היה בשר. רק עוף ודג. העוף היה חביב. המתאבנים היו קרירים וקשים. רחוק מלהיות טרי. לא היו סלטים. רק 3 סוגי ירקות חתוחים. הירקות המבושלים היו בנאלים. לא משהו לדבר עליו. כרוב מאודה ועוד ירקות ברוטב. הדאל לא היה מעדשים אלא משעועית אדומה ורך מידי. המנות אחרונות -שלא נדע. פירות מקופסת שימורים ומנה אחרת היתה אורז מתוק בצבע לא ברור. המרק היה סביר מינוס. הנאן היה סתאמי. תה -ליפטון פשוט ונס פשוט של עלית. מה קרה לצאי המפורסם או לקפה שחור?? בקיצור - לא שווה את המחיר המלא ואפילו לא את המחיר הנחה בשובר. כל כך התאכזבתי שזה הרס לי את המצב רוח. אני אוהבת אוכל הודי ומאוד ציפיתי לבוא ולהנות. לא מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה