נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
עסקית במשלוח טעימה
4.3
22/10/15

הזמנתי צ'יקן טיקה מסלה ברוטב פיקנטי - העוף רך והורטב מאוד טעים. המנה מגיעה עם אורז בסמטי ותפוחי אדמה מתובלים שהיו טעימים מאוד והיה כיף לאכול איתם את העוף. בנוסף מקבלים דאל - שזה תבשיל... עדשים מתובל, אבל אני קיבלתי מן תבשיל עם שעועית אדומה שפחות היה לטעמי - ממש העדפתי תבשיל עדשים אז קצת התבאסתי. מקבלים גם לחם הודי שניתן לטבול אותו ברטבים הפיקנטיים והוא מאוד מוסיף. סה"כ הארוחה שווה (בין 40 ל50 שקלים) - מקבלים הרבה אוכל והכל באמת טעים. עניין השעועית במקום העדשים קצת מבאס אבל חוץ מזה האוכל טעים והשירות והמשלוח ממש סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת 3 ביקורות
לא חווייתי, לא טעים במיוחד ויקר
2.0
19/08/15

הזמנו שתי מנות עיקריות. אחת מהן חסרת טעם.. בפעם הקודמת שהייתי היא הייתה יבשה, ללא רוטב... מילא שלא להיט בטעם... אבל יקר בטירוף וללא כל הצדקה. מנות קטנות.. אורז בתעריף של זהב.... לא... מוצדק ולא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 2 ביקורות
אירוח נהדר
4.8
03/07/15

היינו ארבעה בוגרים וילדה קטנה וזכינו לאירוח נפלא ואוכל מצויין. המנות גדולו ומשביעות והמלצרית ידעה אן לכוון בתפריט כל אחד מאיתנו. מעל כל ניצח האירוח הנפלא של רינה שמסתובבת בין השולחנות... ודואגת לכל אחד באופן אישי, עם דגש מיוחד לצרכי הילדים. הרגשנו נהדר ונהנינו מהכל ובעיקר מהאירוח הנפלא של רינה הנפלאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים מבקר מתחיל
ביקור ראשון ואחרון
1.8
19/11/14

הגענו למסעדה דרך קופון שהתפרסם ונתן הנחה 50% על כל התפריט. הזמנו צלעות כבש (102 ש"ח), נתחי טלה (82 ש"ח), 2 סוגי סמוסה (64 ש"ח) ואורז בשמתי עם ירקות ותבלינים (39 ש"ח). מדובר במנות קטנות... שלא נלווה אליהם שום סלט או תוספת אלא יש לשלם בנפרד על אורז. האורז עתיר בשמן אך דל בתבלינים ובטעם. צלעות כבש הגיעו חריפות בצורה קיצונית ביותר, ביקשנו להחליפם, וקיבלנו אותם אחרי שטיפה וסיבוב בגחלים. הטלה בגדר של בסדר ולא יותר. הסמוסות מינימליסטיות, במיוחד סמוסה עוף שמגיעה כשלוש משולשי פיתה קטנים אם רמיזות דלות לבשר. מבחינת העיצוב - מסעדת פועלים. השירות - עובדים שבקושי מדברים עברית. לסיכום, החשבון היה 320 ש"ח (כולל שתייה), אומנם שילמנו חצי אך יצאנו בהרגשה שגם זה יותר מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
מסעדה חביבה
2.8
11/09/14

אכלנו שם השבוע. הגענו כלקוחות מזדמנים, לא היה מלא, שמו אותנו במקום שקט אבל בהמשך התמלא. השרות היה סביר, המנות הראשונות הגיעו מהר, הרבה שמן. המנות העיקריות לקח יותר זמן להגיע. מה שהציל... את הארוחה היה הקינוח והשתייה האותנטיים. האוכל בסדר, המחירים קצת גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shanil - תמונה
shanil 12 ביקורות
טעים ומיוחד
4.5
29/08/14

לראשונה בחיי הלכתי לאכול במסעדה הודית בהמלצת חברה והודות לגרופון הזמנתי מנת עוף בתרד מנה שלא תשכח, טעם עשיר ומיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
לקוח - תמונה
לקוח מבקר מתחיל
בסדר מינוס מינוס במיוחד יחסית למחיר
1.8
25/07/14

י-ק-ר, העובדה שהאורז לא כלול במחיר העוף/בקר היא מזעזעת. הזמנתי קלאסי- ציקן טיקה מסאלה ב78₪ והאורז ב30₪ והמנה הזו הייתה מנה יחסית תפלה ובעיקר לא טעימה. בן זוגי הזמין חצי עוף טאנדורי ב74₪... , העוף היה חסר טעם לחלוטין. הצלחות היו מלוכלכות ובכלל אווירה ועיצוב מדכאים ולא מושקעים. הפלוס היה המלצר המנומס שהביא לנו עוד מנת אורז ללא חיוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dan - תמונה
dan 7 ביקורות
טנדורי תל אביב פשוט מדהימה
5.0
22/07/14

היינו שלוש פעמים והיה פשוט מעולה. חזרנו כל פעם מחדש ואנחנו "פודיס" אמיתיים. לא אגזים אם אומר שזו אחת המסעדות הטעימות בתל אביב (אך לחובבי המטבח ההודי). האוכל פשוט מצויין, מוגש בנדיבות... ואדיבות. יש גם קופונים שווים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
פעמיים מתוך שלושה , אכזבה רצינית
1.8
11/04/14

בפעם הראשונה אכלנו צהריים בסניף בהרצליה , היה כישלון חרוץ . לפני שבועיים אכלנו בסניף בדיזינגוף בהמלצת חברים והיה שיפור משמעותי . חזרנו אתמול לסניף בדיזינגוף . המרק עגבניות היה פושר... ומתוק מאוד . המרק ירקות רותח וחסר טעם יחודי . מנות הבשר שהוגשו שבועיים לפני על מחבת לוחשת הגיעו הפעם מרוכזים על מחבת אחת כאשר העוף בניגוד לדג היה קר וניכר שלא היה יחד עם הדג בתנור . התוספות היו קרות ולא טעימות . המלצר סירב לארוז לנו את העוף והדג שנשארו ( בהוראת המנהל לדבריו ) .לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
נחמד וטעים במיוחד לאוהבי החריף
4.0
28/03/14

אכלנו צהריים בופה . ניסיון דומה בסניף הרצליה נחל כישלון חרוץ . בסניף דיזינגוף היה שיפור משמעותי . המרק ירקות היה בינוני מינוס לדעתי , חברי נהנה ממרק העגבניות שלו . המנות העיקריות היו... מעולות , עוף ודגים שניכר היה שהיו במשרה וטעמם היה נימוח וטעים עד מאוד . ביקשנו פעמיים וקיבלנו קנקן מים עמוס קרח לעייפה . השירות בכללותו היה מעולה למרות שהמלצר כלל לא חייך ולו פעם אחת . התוספות שבמתקני החימום היו סבירים , מעט חריפים לדעתי . קינוח סולת מעולה וקינוח דמוי "זינגולה" עירקי גם הוא טעים מאוד . חברי טרף את הג'לי האדום שלטעמי היה מתוק עד לא אכיל . המסעדה הייתה די ריקה בשעת צהריים של אמצע השבוע . הנוף מהחלון לא נעים , הומלס שמחטט בפח זבל הקרוב ושלל מראות לא מעניינים .הייתי חוזר .

עוד פרטים
הוספת תגובה