נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/06/09

איכות אוכל מתחת לכל ביקורת ברמה מאוד נמוכה. הזמנתי מהם אוכל. האוכל הגיע תפל. רואים שהמסעדה בקשיים אדירים ומנסים לחסוך בכל דבר. המרק חסר טעם ודליל. האוכל מאוד שומני. להימנע מלנסות אחרת... תתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/04/08

טנדורי זה אחת המסעדות הכי אהובות עליי. אני ממליצה לכם לבקר במסעדה הזאת. אני הייתי בה ובמשפחה היה לילדיה בת מצוה זה מהמם המקום שמה מי שהלך והולך מרוויח ומי שלא חבל...!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
10/01/08

ממש נהיננו בסניף של דיזינגוף, קודם כל כשהגענו קיבלו את פנינו צוות חייכן שכבר נתן הרגשה טובה. במקום שוררת אוירה הודית שאנטית של נרות ומוסיקה הודית נעימה ומארחת לבושה בלבוש הודי... מסורתי. במהלך הזמנת האוכל קיבלנו הסבר מפורט על התפריט העשיר והמלצות שבסוף גם נהינו מכל מנה שבחרנו. האוכל מטובל כמיטב המטבח ההודי. בקיצור מאוד מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
20/07/07

טנדורי.... אם לא תתאפסו מהר על עצמכם - אתם סוגרים בקרוב. אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן.פעם הייתם טעימים ויקרהים. היום אתם רק יקרים. תעשו סיבוב בהודו ותראו איך הטעם באמת צריך להיות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 3 ביקורות
3.0
27/04/07

לצערי,בחרנו אמש לשבת בטנדורי אילת. טרי האוכל לא היה. "שילמנו על כך מחיר כבד של לילה ללא שינה".את השירותים במסעדה לא ניקו מזה זמן רב.השירות מעולה, אך מה זה שווה? חבל. פעם היא היתה מסעדה... טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
24/02/07

היינו היום בטנדורי על בסיס הקופון של ויזה שנותן 2 ארוחות טאלי במחיר 79 ש"ח סה"כ. לקחנו טאלי אחד צמחוני ואחד בשרי. העוף טיקה היה טעים מאוד והמנה הבשרית היה בלתי לעיסה, אבל חוץ מזה נהננו... מאוד ויצאנו שבעים ומרוצים... השירות היה מצוין. בשורה התחתונה: עם הקופון - תמורה טובה למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/01/07

אני וחבריי לקוחות קבועים של המסעדה.מן היום הראשון שהגענו עד ליום כתיבת המלצתי זו, אנחנו "מאוהבים" במסעדה ובצוות המסור שלה.איני חושב שניתן לכתוב משהו בנימה שלילית על המסעדה, כי למרות... ש"על טעם ועל ריח...". האוכל תמיד טעים בזכות היחס האכפתי והדאגני של המסעדנית המהוללת, רינה פושקרנה ובעלה המקסים.אין פעם שאיננו מתקבלים בחיוך ונפרדים בחיוך. רינה דואגת לכולם במסירות אין קץ, גם אם זה כרוך בללכת לבשל בעצמה!!! האצילות שלה ושל בעלה, וכך משדרים גם הצוות, ראויה להוות דוגמה לכלל המסעדות בארץ. נסו את המסעדה ולא תתחרטו (אישית, אני ממליץ על אורז ביריאני עם נתחי עוף מתובל כהוגן בזעפרן, הל וכוסברה + תבשיל דל חום + נאן שום + פאקורס ירקות).אחחחח, הריח כבר באפי והגרון מתעתע בי.המכונית בטח תגרור אותי לשם בימים הקרובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן 4 ביקורות
2.7
01/12/06

ישבנו אתמול בטנדורי. מה אומר? אכזבה גדולה!הזמנו 2 מגשי טאלי בשרי בסך 79 ש"ח.האוכל הגיע תפל, לא מתובל כמו שאוכל הודי צריך להיות ומעל הכל, מנה שלא מצדיקה את המחיר.האם טנדורי נכנעת ל "טעם... המערבי", כשאני הולך למסעדה הודית אני רוצה לקבל אוכל הודי ולא אוכל שמכוון למכנה המשותף הנמוך ביותר. די, תפסיקו כבר לעבוד עלינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
26/11/06

אני ועוד כמה בנות הזמנו למשרד ארוחה מטנדורי דרך המשלוחים של קנגרו.רצינו לשאול שאלות לגבי המרכיבים במנות מסויימות וטילפנו לטנדורי, הבחור שענה היה חסר סבלנות ומאוד לא שירותי, שלא נדבר... שבסוף גם ניתק לי בפרצוף.הזמנו פניני טנדורי וארוחה עסקית צמחונית. היו חסרים מספר דברים כגון צ'את עוף, נאן, סלט וכו'.פניני טנדורי אמורה להיות מנה המורכבת ממספר מנות ראשונות. בוא נאמר שקיבלנו רק 2 סוגים של מנות ראשונות במקום כל מה שצויין בתפריט.ארוחה עסקית הייתה משעממת ולא מיוחדת, בנוסף כל האוכל הגיע קר.בסה"כ ארוחה הייתה מאוד מאכזבת ומכיון שגם אחרי שדיברנו עם קנגרו על המנות החסרות ובטנדורי הודיעו שהמנה יצא כמו שצריך זה גם גרם להרגשה של שילמנו יותר מידי כסף על לא כלום.בקיצור, פעם הבאה תאילנדי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Karine Be - תמונה
Karine Be 6 ביקורות
2.4
25/11/06

במילה אחת - מאכזב. במיוחד האוכל שהיה מאד לא טעים. אל תעיזו להזמין קבב טלה, כי אין בו טלה כלל....  המלצרית המליצה לי על מנת עוף (חריף ברוטב קוקוס). לא נגעתי בו... לא הציעו אפילו לא לחשב... לנו את המנה. לגבי מנה ראשונה, תמנעו מלהזמין את המנה הראשונה (לא זוכרת מה שמה) שכוללת מגוון של מנות הראשונות של התפריט. בקיצור קבלנו איזה 10 חתיכות תפוחי אדמה מטוגנים בבלילה של (?) לא משנה ועוד איזה 2 קוביות כתומות של(?) לא משנה. אני לא קוראת לזה מגוון.כל התענוג הזה ( 2 כוסות יין , קערה קטנה של אורז , לחם נאן, קבבוני טלה (אלק), עוף שאי אפשר היה לאכול אותו, ב 360 ש"ח.לא אחזור. מדובר על סניף הממוקם בדזינגוף סנטר.

עוד פרטים
הוספת תגובה